Part 3. (Czech)

3.5K 165 3
                                    

Za okamžik se otočil zpět a mrkl na : " Výměnný pobyt v Americe, Kristo."
_________________________________________________________________________

Vykulila jsem oči a otevřela pusu dokořán.

"Bacha ať ti tam nevletí mucha", něčí ruka mi jemně zavřela pusu.

Otočila jsem se a uviděla usmívajícího se Matta. Ruce jsem mu omotala kolem krku a políbila ho do vlasů.

"Kristine? Co ti chtěl?", zeptal se Matt zvědavě a já se od něj odtáhla.

Na tváři mi začal hrát úsměv. Zhluboka jsem se nadechla a vychrlila ze sebe co mám na srdci.

"Jedu. Do. Amerikyyyyyyy!!!", vypískla jsem jak malá holka a skočila Mattovi kolem krku.

"Cože?! Kdy?! Proč?!", vyjekl Matt a chytl se za hlavu.

"Ty nemáš radost? Myslela jsem, že mi pogratuluješ, ale asi jsem se mýlila.", smutně sklopila hlavu a hrála si nervózně s prsty.

Mattův pohled
Chtěl jsem jí pogratulovat, ale byl jsem v šoku.
Přeju jí to, ale nechci ji pouštět samotnou. Vím, že jsem jak její mamka, ale mám o ni strach.
A bojím se, že si tam najde někoho jiného. Vždy, když někam jede, ať už je to kamkoliv, mám takovou starost.

"Na jak dlouho tam jedeš?", špitl jsem a ona zkřížila ruce na prsou.

Podívala se do jakéhosi papíru, který byl asi plný informací o tom pobytu.
Kousla se do rtu, zhluboka vydechla a kuňkla : "Na čtyři měsíce..."
Slovo měsíce ani nedořekla a já zalapal po dechu.
"Tomu se říká výměnný pobyt?! A ten nebo celá rodina se zas nastěhujou sem?!", zlomil se mi hlas a pak si odkašlal.

"Ty mi asi fakt nepogratuluješ co?", zakroutila hlavou, otočila se a kráčela pryč.

No super. Kristine se urazila, ale já vím jak ji získat.

Běžel jsem za ní a chytl ji kolem pasu, zkousl jí ušní lalůček a zašeptal jí do ucha: "Gratuluju ti a moc ti to přeju lásko"
Pak jsem jí políbil na krk a otočil si jí čelem k sobě a opřel si čelo o to její.

"Děkuju", usmála se a na tváři se jí objevily ďolíčky.

"Jsi strašně roztomilá", pozvedl jsem jí bradu a políbil ji.

Chtěla něco říct, ale začalo zvonit a každý jsme měli jinou hodinu.

Podíval jsem se na ni smutně a pokrčil rameny.

"Tak pa po škole Matty", mávla mi a zmizela ve třídě, kde měla mít poslední hodinu.

Kristine pohled

Vystrčila jsem ještě hlavu ze dveří od třídy a viděla běžícího Matta po chodbě. Musela jsem se pousmát.

Poslední hodina byla francouština a psali jsme písemku.
To, že píšem písemku jsem se dozvěděla o velké přestávce, takže jsem ji celou promarnila učením frániny.
Začala jsem mít hroznej hlad a mé kručení v břiše bylo snad slyšet až na chodbu.

Písemku jsem snad napsala dobře, ale můj žaludek to už nezvládal a strašně mě rozbolel.
Jak může z hladu rozbolet břicho?!
Kroutila jsem se v lavici jak žížala a učitelka si toho všimla.
"Jsi v pořádku Kristine?", byla to mladá učitelka, ale moc hodná.

Začala jsem se třást od hlavy až k patě a k bolesti žaludku se přidaly křeče.

"J-jen-n m-mi je hrrro-ozn-á zim-ma, al-e to n-nic nen-í.", drkotala jsem zubama a měla jsem husinu po celém těle.
Hodila jsem na sebe mikinu a zabalila se do ní.

Učitelka přešla k mé lavici, šáhla mi na čelo a pronesla: "Děvče vždyť ty hoříš jak topení!"
"Bolí tě něco? Hlava, břicho?", vzala mi dlaně do svých a začala je zahřívat.
"Mám hro-ozný křřeč-če v bř-řichu", odpověděla jsem tiše a chytala se za břicho.

"Miku zaběhni pro školní sestru, honem!", zavelela úča.
Mike okamžitě vstal do pozoru a rukou naznačil 'provedu pane' a vyběhl ze třídy. (To 'provedu pane' dělali vojáci apod., snad víte co myslim://:D)

Mattův pohled

Poslední hodinu mám pracovky, super. Optal jsem se kluků co budem dělat tuto hodinu, ale všichni jen pokrčili rameny.

Měl jsem to namířeno za učitelem, protože se mi chtělo na záchod a šel jsem si pro svolení. (Tak tahle věta je divná kk:-DDd)
Učitel přikývl a já vyšel ze třídy a razil si to konečně na záchod, jenže do mně vrazil nějaký moula a já spadl na zem.

"Jakej debil?!", připláclej na zemi jsem pomalu otočil hlavu a uviděl známou tvář.
"Mikeu, ty blbče, neumíš chodit normálně", podal mi ruku a vytáhl mě navrch.
"Promiň, ale spěchám za školní sestrou, Kristine je blbě. Tak zatím.", hned jak to dořekl jsem začal zase panikařit.

"Ve které třídě je?!", zakřičel jsem na Mika, ale ten už byl pryč.
Hledal jsem Kristine třídu a bylo mi jedno jestli mě hledá můj učitel.
Já jsem zrovna teď potřeboval najít Kristine.

Když jsem narazil na tu správnou třídu, dveře byly otevřené. Vešel jsem dovnitř, ale učitelka mě okamžitě vyhnala ven se slovy: "Nemáš-li poslední hodinu v této třídě, tak ji prosim opusť."
"Zdovolenim, prochazim", odstrčila mě malá postava a potom Mike.
Otočil se na mě a ujistil mě, že Kristine bude v pořádku. Pak zavřel dveře a já tam stál jak opařený.

Ze třídy se začal ozývat holčičí vřeštění, po té propukla v pláč.
Řvala jako když ji bodají nožem.
"Pomoc!", zařvala tlumeně až jsem se lekl.

"Kristine!", zařval jsem a chytl jsem se za hlavu.

Kristine pohled

"KRIStinee.......", zaslechla jsem někoho zakřičet mé jméno a pak jsem upadla do říše snů....

_________________________
Tramtaradáá, další díl je hotov!
Psala jsem ho na tabletu a má 870+ slov snaha se cení no ne ? :---)))
Snad se vám bude líbit dnešní díl.
Komentujte,sdiílejte, hvězdičkujte a čtěte dál!

Mám vás ráda

Vaše

Verrda terda xx

Messy love story // (Cameron Dallas, Matt Espinosa fanfiction) - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat