🐞
Маринет дишаше тежко или поне се опитваше да изравни дъхът си.
Задраскай всичко това, тя се опитва да диша.
Ейдриън беше точно до нея. Те седяха един до друг, Нино на неговото дясно, а тя е от лявата му страна. Техният час беше в библиотеката днес, изследвания за неща, които за миг й се изплъзнаха от ума, докато се опитваше да си спомни как да освободи въглероден диоксид и да вкара кислород.
Тя се проваляше.
'Не', помисли си тя, като най-накрая си пое дъх, 'Мога да го направя.'
Аля зае мястото си до Маринет, като държеше книгите, които беше търсила, за да намери възложеното й задание, поглеждайки към Ейдриън, преди да погледне нея и да ровдигне
вежда. В замяна, тя само прехапа устните си и погледна надолу към своята чанта, където следващото писмо беше готово.Тя не разполагаше с много време, в края на краищата, за да даде хайку, тя е подготвена преди следващия дъждовен ден. Прогнозата за времето казва, че ще има дъждовен ден през следващите няколко дни, а тя не беше готова.
Тя никога няма да бъде готова, но това трябва да се случи един ден.
Аля прелисти книгата, докато Маринет погледна Нино, който даде нежен знак с ръка, задържайки Ейдриън съсредоточен върху него самият, докато те разговаряха, а тя извади писмото от чантата си, оглеждайки се наоколо, за да се увери, че никой не гледаше, и се наведе, преструвайки се, че гледа през своята си чанта, постави на писмото в неговата отворена чанта, преди да се върне в собствената си и да извади тетрадка, поставяйки я пред себе си.
Аля я стисна успокоително за ръката и тя знаеше, че няма значение какъв ще е резултатът, тя ще има приятели, които да й пазят гърбът.
🐝
-"Искаш да кажеш, че това не е добро хрумване?!", тя разтърси крака си, -"Татко! Това би било добре и за двете предприятия!"
-"Прости ми, Клоуи, но нищо не мога да направя. Габриел е този, който каза, че не е сигурен, и честно казано, аз се чувствам по същия начин."
-"Какво искаш да кажеш с това?!"
-"Ами, все още не съм готов да дам дъщеря си на някого. Ти все още си толкова млада, все още си моето малко момиче, и мога само да си представя твоята майка да би искала да изчакаш."
За миг очите й омекнаха, хапейки устните си. Но за да скрие сега противоречащи си мисли, тя се намръщи, въздъхна и се обърна. Баща й въздъхна зад нея, гледайки как дъщеря му се отдалечава.
Да се надяваме, че един ден тя ще разбере защо той е толкова колеблив за нещо толкова важно, като да позволи на собствената си дъщеря да се бракосъчетае.
🐱
Ейдриън изпусна -"Какво?" в недоверие и пълно удивление, когато той напипа писмото в чантата му. Кога това - кога тя е била достатъчно близо за да сложи още едно писмо в неговата чанта. Той започна да удря своята глава в бюрото си многократно.
Калинката имаше умения.
Той припадна не след дълго, преди да си спомни за себе си, прочиствайки гърлото си, внимателно отворяйки писмото. Той дори не забеляза вратата на спалнята си отворена, Натали идваше след него, сред като той не отвърна на почукванията и изгледа в изненада когато момчето, едно което тя е познава от дълго време, за да покаже някога даже някаква увлекателност в любовта към някой извън неговото семейството, бе припаднало над писмо.
-"Твоят път с думи винаги ме изумява, моя дамо!", той се въртеше около бюрото си със стола, притиснал бележката у гръдта си, и Натали внимателно отстъпи, и затвори вратата тихо. Тя се усмихна нежно, връщайки се към работното си кюше.
Сигурна е, че ще е добре да му каже, че има фотосесия утре, по-късно.
Тя се почувства някак облекчена, виждайки Ейдриън толкова щастлив след толкова дълго време, а той беше така очевиден, от главата над петите. Умът й проблесна към учтивото момиче, което дойде да остави подарък за Ейдриън, срамежливо молейки да го предадат на младият модел, който още не си е бил вкъщи.
Маринет Дюпон-Ченг, ако помни правилно.
С малка прищявка на устните си, тя продължи да работи, надявайки се само на най-доброто за това, което тя се надяваше да бъде истинска любов в най-добрата си работа.
✉🐞✉
Ти започна да се отдалечаваш.
Никога не погледна назад към нас.
Аз можех само да наблюдавам.- Калинката
VOCÊ ESTÁ LENDO
Чудотворната Калинка: Писма До Моята Любов ПВ
FanficКак единично, дребно, изпипано и нелепо обикновено писмо променя живота на Ейдриън завинаги. --- Внимание: Юмрук в лицето с чувства. Отказ от Правоотговорност: Не притежавам "Чудотворците: Мега-Чудесата на Калинката и Черният Котарак" или някой от г...