04.18.

273 42 12
                                    


Áprilisban 20 órát helyettesítettem. Ezért egyetlen forintot sem kaptam. Mondom, hogyan működik a helyettesítés, avagy a túlóra. 30 óra után kezdik el kifizetni. Gondolhatnátok, hú de jó, akkor már csak tíz van hátra. Ha-ha, jó is lenne, de nem!

Merthogy az a 30 órás helyettesítés a Krétában bepipált órákra vonatkozik csak. Hogyan pipálunk a krétában? Egy óra helyettesítés: nincs pipa. Két óra helyettesítés: nincs pipa. Harmadik helyettesítés? Egy pipa! Esetleg negyedik helyettesítés: újabb pipa. Ezekből a kipipált órákból kell összegyűjteni 30-at, hogy kapjon az ember pénzt.

Na és akkor az előbb említett 20 órámból mennyit tudtam kipipálni? Egyet. Mert a többi vagy összevonás (azért sem fizetnek, hiába van a saját nyolc gyereked mellett még pluszban tizenkettő) vagy egy-két óra helyettesítés volt.

Ugye de szuper tanárnak lenni? Ha bárki szeretne ingyen dolgozni, bátran ajánlom. Arról meg inkább nem is beszélek, hogy ha otthon kell lennem táppénzen egy hetet a gyerekkel, az azonnal 30ezer forinttal kevesebb.

Van egyébként bármi, ami érdekelne? Pl. a tanárok tisztában vannak-e a diákok szerelmi életével? Vagy szoktunk-e nem PC vicceket mondani a tanáriban? Vagy milyen a viszonyunk bizonyos szülőtípusokhoz (igen, vannak ilyenek - én magam az egyik legrosszabb fajtába tartozom :D)? Kérdezhettek nyugodtan. 

Most meg megyek és leosztályozom áprilisra a diákokat etikából. Mindenki ötös lesz!

Tanárnak lenni, amikorOnde histórias criam vida. Descubra agora