09.12.

149 36 6
                                    

Legfontosabb osztályfőnöki feladataim a héten:

1. Aggódni az egyik gyerek altatásos műtétje miatt.

2. Aggódni egy másik gyerek vérvétele miatt.

3. Aggódni az egyedül, minden nap oda-vissza egy órát utazó autistám miatt.

4. Megbeszélni egy másikkal az egyéni fejlesztésen, hogy attól, hogy anya kiabál vele, nincs vége a világnak. "A fejemben mindig azt gondolom, bárcsak másik családba születtem volna. Amikor reklámban vagy filmen boldog családokat látok, mindig elszomorodom." És közben az ő anyukája az a szülő, aki ezer százalékosan támogatja, és úgy szereti, ahogy van.

5. Jelenteni, hogy egy másik autistám azt mesélte, patkányok laknak a lakásukban.

Ezek mellett tartottam szülői értekezletet, bejött hozzám három szülő fogadóórára, emailezek a HPV oltások miatt - azaz nyomozzuk a védőnővel, kinek kell, kinek nem.

Bevállaltam a 4-8. osztályok felvilágosító óráit, ingyen és bérmentve, mert muszáj és senki se csinálja meg, ha én nem. Ezt terveztem meg, hogy mi legyen a tematika.

Azért a hét egyik legjobb pillanata volt, amikor felolvastam, hogy "önkielégítés, szex, pornó", az elvörösödő szülői fejek mindent megértek!

Hazaküldtem vagy harminc papírt, begyűjtöttem a nyomtatópapírokat, rajzlapokat, megtanultam a krétában, hogyan kell igazolásokat felvinni.

Elkezdtem tarisznyákat horgolni a nyolcadikasoknak, mert mi ballagtatunk.

És ezek mellett tanítottam, fejlesztettem, órára készültem. Ez és a következő év, aztán elballagnak, velük pedig én is megyek és befejezem.

Tanárnak lenni, amikorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin