Bölüm 6. 《M》

313 14 12
                                    

Büyük bir süpriz bence

İyi okumalar~♡

✗✗✗

Gecenin bir yarısı uyanmıştı Taehyung. Ne olduğunu algılamadan kapısı açılmıştı. Elinde içki şişesi olan ve yarı sarhoş olan Jimin odaya girmişti.

"On iki gün doldu." demişti baygın bir şekilde. Sarhoş olduğu için kelimeleri yamuk çıkıyordu ağzından.

Taehyung korkmaya başlamıştı. Yastıktan başını kaldırmış oturur pozisyona geçmişti. Jimin her bir adım attığında Taehyung irkilerek yatakta geri-geri gidiyordu. Jimin'in attığı bir adımdan sonra Taehyung'un sırtı yatak başlığına çarpmıştı.

"On iki gün." demişti bir adım daha atarak. Çok az kalmıştı Taehyung'un dibine gelmesine. Taehyung'un sağ eli yatak başlığına bağlı olduğu için ayağa kalkıp kaçamıyordu. Sol elini bağlı olan eline götürmüş açmaya çalışmıştı.
"On iki gün geçti ama." bir adım daha atmıştı.

"Y-Yaklaşma!." Taehyung'un çaresiz sesi yankılanmıştı büyük odada. Çok korkuyordu. Ve korkusuna yanaklarındaki göz yaşı eklenmişti.

"On iki gün geçti ama senin biricik eşin Jeon Jungkook hâlâ gelmedi. Biliyormusun. Jungkook'un geçmişi çok kirli." olduğu yerde duraksamış ve derin bir kah-kaha atmıştı. Öne eğdiği başını kaldırmış ve kısık gözlerle Taehyung'a bakmıştı. "Sen çok safsın güzelim. Jungkook seni hayatı boyunca kandırdı."

"Söylediğini hiç bir şeye inanmıyorum ben.! Hepsi yalan. Söylediğin her şey yalan senin.!" demişti bağlı olduğu elini zorlamaya devam ederek.

"Dinle beni güzelim. Eşin olacak o şerefsizin nasıl bir yalancı, dolandırıcı, pislik olduğunu şimdi öğreneceksin." demiş ve elindeki içki şişesinden bir yudum alarak duvara fırlatmıştı. Duvara çarpan şişenin parçaları odanın bir yanına dağılmıştı. Taehyung şişenin sesi yüzünden irkilmiş ve elini kulağına götürerek kapatmıştı.
Sanki hiç bir şey olmamış gibi gülmeye devam eden Jimin en sonunda yatağa gelmiş ve bitkin bir şekilde oturmuştu.

"Sus ve beni dinle. Senin eşin olacak o Jungkook benim hayatımı mahv etti. Sırf kıdemesi yükselsin diye benim babamı öldürdü." Taehyung şoktan açılmış ağzını eliyle kapatmış ve göz yaşları içerisinde önünde ağlayan Park Jimin'e bakıyordu. "Benim babam suçsuzdu. Hiç bir suçu yoktu. Masum kardeşime kıydı senin eşin olacak şerefsiz. Ne zann ediyordun sen? Jeon Jungkook iyilik peşindemi koşuyor?" gülmüştü. "Ne büyük yanılma. Senin eşin olacak o adi herif eskiden küçük çocuklara narkotik satıyordu. Benim babam ona karakolda bir iş buldu. Fakat onun gözü hep yükseklerdeydi. Babamın yerine geçmek istedi. Ben daha ondokuz yaşındaydım. Bir gün bize geldi. Küçük kardeşime bir paket verdi ve o paketde bulunan tozu yutmasını istedi. Kardeşim henüz altı yaşındaydı. Jungkook kardeşime o narkotiği verdikten sonra arkadaşı olan Hwang Hyunjin ile kaçtı. Daha sonra ne oldu biliyormusun?. Babam sayesinde kıdemesini yükseltdi ve sözde dedektif polis oldu. Tüm suçlarını arkadaşı olan Hyunjinin üzerine atdı."

Taehyung duydukları karşısında sadece göz yaşı akıtıyor, hayatını adadığı Jeon Jungkook'un nasıl bir cani olduğuna şahitlik ederek dinliyordu. İnanmıyordu sevdiği adamın böyle canilikler yapmasına. Yapamazdı ki Jungkook böyle şeyler. İncitemezdi o masum çocukları. Kıyamazdı Hiçkimseye. Taehyung'un kurtarıcısıydı Jungkook. Hayatı yalan üzerine kurulmuş ve masum çocukların hayatını mahv eden birisi değildi.

Korkulu rüyyâm { taekook } [18+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin