Selamat datang kepada tetamu yang dihormati. Jemput baring dan kalau boleh jangan duduk ya. Jemput scroll sehingga ke lubang cacing. Jangan stres dan tenangkan diri. Kurangkan kontroversi. Berdiri di atas bakat sendiri.
Sedikit kata-kata hikmat untuk membuang masa anda.
• Cerita ini tiada kaitan dengan yang hidup, yang tengah nazak dan sudah meninggal dunia. Cerita ini hasil dari perahan otak saya yang bosan sahaja.
•Cerita ini mengandungi unsur kurang bijak yang direka cipta oleh diri sendiri. Sedikit cliche tidak seperti cerita lain.
•Jika terdapat bahagian yang tiba-tiba sama, ketahuilah sedikit pun tidak saya ciplak idea orang lain. Mungkin tersama atau mungkin saya dan dia berjodoh. Tibe.
•Terdapat beberapa bahagian mempunyai kata-kata kasar dan kesat yang boleh menimbulkan ketidakselesaan kepada pembaca. Hal ini terjadi kerana penulis menulis dalam keadaan yang beremosi. Jika tidak selesa, dipersilakan keluar sebelum anda hanyut di dalam cerita ini dan tidak jumpa jalan keluar.
•Jangan cakap aku tak warning.
•Tidak pasti bila akan berakhir cerita ini kerana kadang-kadang otak buat perangai suruh buat cerita lain dan tinggalkan kenangan lama.
•••Cast•••
•Rafael Deniz Martin•
•Sofea Davira Elvina•
Start
15 April 2022End
Entahla kalau rajinYang jujur, benar dan cantik
©Taeshi