|1| Acınası Bir Komiklik

13.9K 569 305
                                    

Merhaba.

Bu kurguma tanıtım yaparak başlamalıyım. Uyarılarım var ve kurgudan biraz bahsedeceğim.

Jeongguk ve Taehyung'un, Jeongguk'un babası ile olan büyük rekabeti ve ondan kaçışının üzerine yazdığım bir kurgu.

Jeongguk'un babasının, yani Kwang'ın tek istediği Jeongguk'u elinde tutmak ve onun hayatına hükmedip mahvetmeye devam etmek. V'nin tek isteği, Kwang gibi adamların sonunun gelmesi ve Jeongguk'u Kwang'dan her daim korumak, onun eline vermemek.

Jeongguk'un tek istediği ise ilk zamanlarda sadece Taehyung'un yanında ise hayatta kalmaktı. Fakat sonradan kendi intikamını alma isteğiyle yanıp tutuşacak ve çok sonrasında, bu iş sadece kendi intikamıyla sınırlı kalmayacak.

Şimdilik karakterler hakkında daha fazla bir şey söyleyemem çünkü spoiler verebilirim.

Kurguda hassas içerik bulunur. Dinsel açıdan dinine bağlı olan insanlar için rahatsız edici düşünceler olabilir. Ana karakterler arası dışında tacizden, pedofiliden ve şiddetten bahsedilir. Bu tür iğrençliklerin yıkılması için çabalayan ana karakterler üzerine yazılmış bir kurgudur.

Her bölüm başına bu bölümde şu var, şundan bahsediliyor, rahatsız olunabilir demeyeceğim çünkü bunu yaparsam her bölümün başına yazmak zorunda kalırım. Yani bölümü okuduktan sonra şunun uyarısı yapılmadı diye bir yorumu görmemek için şimdiden uyarımı yapıyorum. Bir bölümde rahatsız oluyorsanız diğer bölümleri okumayın zaten, çünkü kurgu bu konuların üzerine yazılmış bir kurgu.

Kurgu hakkında düşünceleriniz, tahminleriniz varsa belirtin.

Çok sevip sevmeyeceğinizi bilmiyorum fakat bu kurgu, benim üç yıldır aklımda kurgulayıp durduğum, defalarca yazıya dökmeye çalıştığım fakat asla kaldıramadığım için yazamadığım tek kurgum. Bu yüzden bir miktar beğenileceğini umuyorum.

Hmm, bunun dışında diyecek bir şeyim yok sanırım. Direkt kurgunun şarkısıyla beraber bölüme geçelim.

İyi okumalar <3

•••

Gözlerimi kapatıyorum, karanlığın güzelliğini görme umuduyla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gözlerimi kapatıyorum, karanlığın güzelliğini görme umuduyla.
Kalbime izin ver, gözlerindeki ışığa yerleşmesi için.
Gökyüzünün ötesinden düşebilirim,
Canım yanabilir ama iyi olacağım.
Yer yarılabilir, bu yüzden gözlerimi kapatacağım.
Çünkü kollarında uyanacağımı biliyorum.
Dünya parçalansa bile,
Kalbimizdekini asla alamayacak, sonlandıramayacak.
Sadece gözlerini kapat, uçmaya hazırlan.
Ben de yanında aynısını yapıyor olacağım.
Serbest düşüş.

Yerçekiminin bizi nereye götürdüğü umrumda değil, yükseğe ya da alçağa.
Atla bu dünyadan, bilinmeyene dalalım.
Olur da gökyüzünün ötesinden düşersek
İyi olacağımızdan oldukça eminim.
Ve eğer bu benim son günümse,
Sadece seni kollarımda tutmak istiyorum.
Dünya parçalansa bile
Kalbimizdekini asla alamayacak, sonlandıramayacak.
Sadece gözlerini kapat, uçmaya hazırlan.
Ben de yanında aynısını yapıyor olacağım.
Serbest düşüş.

Revolution Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin