|17| Art Arda Zehirli Devrimler

3.4K 287 108
                                    

Merhabalar. Çok özledim burayı.

4K'lık, dolu dolu bir bölümle geldim. Yorumlarınızı bekliyor, özellikle fikirlerinizi merak ediyorum.

Şu sıralar dersler falan çok yoğun, toparlanmaya çalışıyorum. Ayrıca moralim nedense düşük. Kurgularıma vakit ayıramıyorum fakat çabalıyorum. Birçok taslağım var ve birçok kurgumu yayınlamak istiyorum. Yani her an yeni bir kurgu yayınlayabilirim fakat Revolution bitmeden hiçbirine doğru düzgün yb atmayacağım için vazgeçmenin eşiğindeyim.

Duruma göre bakacağım artık.

Bölümü tam düzenleyemedim. Hatalar var uyarırsınız🙏🏼

Bu arada,

No one;
Taehyung; Devante Jungkook'um da Devante Jungkook'um. Aşkım, çiçeğim, böceğim, bebeğim, güzelim, devrimim, Jungkook'um.

Bölüm özetini de gördüğümüze göre bölüme geçebiliriz.

İyi okumalar dilerim <3

•••

Sahip olduğum ne varsa verdimSana büyüyor olduğumu gösterdimKüller yavaşça düşüyor, sesin beni teselli ederkenMr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sahip olduğum ne varsa verdim
Sana büyüyor olduğumu gösterdim
Küller yavaşça düşüyor, sesin beni teselli ederken
Mr.Kitty - After Dark

•••

Taehyung

Jeon Devante Jungkook, en büyük devrimim.

Şimdiye kadar tanıdığım Kim Taehyung'un köklü değişimine neden olan kişiydi o. İfadesiz yüzüyle tanınan, ailesinin bile oğullarının soğukluğuna yakınan Kim Taehyung; kendinden altı yaş küçük bir gencin galaksiye yer sahipliği yapan bakışlarıyla kökten bir değişime uğramıştı.

Onun karşısındayken ifadesiz yüzü yoktu, donuk bakışları yoktu, umursamaz tavırları dahi yoktu. Bambaşka birisiydi karşısında Devante Jungkook varken. Genç çocuk Kim Taehyung'un kalbini parmakları arasına almış oynuyordu ve bunu yaparken hiç yabancılık çekmiyordu.

Durum böyleyken Devante Jungkook'a aşık olmamamın imkanı yoktu.

Ondan önce tek bir sevgilim olmuştu. Woodz ile ilişkimiz yaklaşık iki yıl sürmüştü ve yemin ederim, şu an Devante Jungkook ile aramızda olan hiçbir şey onunla olan ilişkimde bu kadar duyguyla harmanlanmış bir şekilde yaşanmamıştı. Ondan hoşlanıyordum, ona sadıktım ve ikimiz de aynı işlerle uğraştığımız için bazı konularda uyumluyduk. Zehirli bir ilişki değildi, herhangi bir pişmanlığım da yoktu.

Lakin Jungkook ile aramızda olan her bir duygu, öylesine güçlü ve tertemizdi ki; eskiden, sadece Woodz'ye karşı hissettiğim duygular değil, hayatımın her anında hissettiğim duyguların ağırlığından daha daha ağırdı. Kendisine bağımlı ediyordu beni.

Revolution Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin