MerhabaaDün geceden itibaren duygusal çöküşe geçtim ve hp izlemek dışında hiçbir şey yapmayacağım. Bir hafta boyunca internetim olmayacak ve ne yb atacağım ne de hesapta aktif olacağım. Bir hafta sonra evime dönüyorum ve sabah akşam ders çalışacağım, zaten okullar açılıyor.
Yani bu kurgu dahil birçok kurgum benim tarafımdan aksatılacak. Üzgünüm😔
Bölüm hakkında bir şeyler diyeyim.
Taehyung'un eski sevgilisi Woodz oldu çünkü tam bir Revolution Taehyung eski sevgilisi vibe'ı veriyordu beyefendi ben de dedim neden olmasın.
Kendisini sevin çünkü kötü bir karakter değil.
Belki de kötüdür bilemiyorum.
Bir de bölümde hassas içerik bulunur.
İyi okumalar <3
•••
Siz benim adamımı görmediniz.
Onun bir alevi var,
Ve o alevde yürür.
Lana Del Rey-Sad Girl•••
"Kalk Jungkook."
"Ya bırak Taehyung. Uyuyayım işte ya."
Uyutmuyordu.
Sabahın köründe odama dalarak beni uyandırmış, yataktan kaldırmaya çalışıyordu. Dün gece ona kesinlikle onunla geleceğimi söylemiştim ve o beni elbette reddedememişti. V zaten beni doğru düzgün reddedemiyordu; benim isteklerimi geri çevirmekte zorlanıyordu. Eh, bu da benim işime gelmişti.
Biraz...
Sabahın köründe beni kaldırıp atış yapacağımızı söylemişti ve ben cidden uykumdan ayrılmak istemiyordum. Sabah ne ara yanımdan kalkmıştı bilmiyordum, düzgün kıyafetlerle içeri girdiğinde erkenden gideceğimizi sanmıştım fakat o beni yanıltıp bu kadar erken kalkmasının sebebinin atış yapacak olmamızın olduğunu söylemişti.
Ama ben uyumak istiyordum. Eskiden, V'nin yanına gelmeden önce uykuya pek düşkün değildim. Fakat şimdi her şey değişmişti. V ile uyuduğum uykudan kalkmak istemiyordum. Onun kokusunun sindiği yatakta günlerce uyuyabilirdim.
"Hadi güzelim. Benimle böyle yerlere gelmek istiyorsan atış eğitimini aksatmamalısın." Dedi belimdeki tutuşunu sertleştirip üst bedenimi yataktan kaldırırken. Zar zor açtığım gözlerim ve çattığım kaşlarımla yüzüne bakarken tebessüm etti.
"Eve geldikten sonra yapsak olmuyor mu? Sabahın bu saatinde neden yapıyoruz ki?" Diye sızlandığımda belimdeki bir elini çekip saçlarımı kulağımın arkasına itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revolution
Novela JuvenilBenim için doğdun, benim için ağladın ve benim için öldürdün; senin için doğdum, senin için öldürdüm ve senin için öldüm. Bizim aşkımız bir devrim.