Merhabalar.
Burayı özledim. Daha doğrusu, yb yayınlamayı özledim. Yoksa her zaman Revolution'ın taslaklarındayım. Yirminci bölümü yeni bitirdim ve taslak biriktirememe korkusuyla yaşıyorum birkaç haftadır.
Şunu söylemeliyim ki, bu kurguda Taekook dışında çok fazla ship görmeyeceğiz. Yan ship yoonmin olsa bile çok fazla yazmayacağım onları. Çünkü ben kurgularımı Taekook üzerine yazıyorum ve diğer kurgularda da en az taekook kadar diğer shipleri görmek beni sıkıyor açıkçası, bir okuyucu olarak. Yazmayı da okumayı da sevdiğim söylenemez.
16. Bölümde olmamıza rağmen 6K'ya doğru gidiyoruz... yazıya dökemediğim tek şey mutluluğum sanırım. Daha 100 civarı takipçim varken hayal olarak gözüken şeyleri Revolution sayesinde teker teker gerçekleştiriyorum.
Öhm neyse, çok konuşmadan bölüme geçelim. Ağzım açılınca kapanmıyor çünkü.
Ha bir de Jungkook dövme yaptırdı kurguda. O kısmı yazmadım çünkü yazarsam çok kısa olurdu, çünkü ilk dövmesi diye küçük bir şey yaptırdı kendisi. Birden dövmelerinden bahsedince ne ara oldu ya denmesin diye ekleyeyim buraya dedim.
Şu üç çizgili dövmeyi yaptırdı. Bu üç çizginin hayatının dönümleri olduğunu düşünüyor. Annesinin ölümü, V'nin onu intiharından kurtarması ve V'nin yanında yaşamaya başlaması.
İyi okumalar <3
•••
Kırabilir, atabilirsin kendini
Geride bırak, kendini çöz
Ve eğer gerekirse, beni de kırabilirsin
Yok olabilirsin ortadan
Sadece, lütfen beni de al yanına giderken
Ya da izin ver takip edeyim seni
Son Lux-Let Me Follow•••
Bir hafta dört gün sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revolution
Teen FictionBenim için doğdun, benim için ağladın ve benim için öldürdün; senin için doğdum, senin için öldürdüm ve senin için öldüm. Bizim aşkımız bir devrim.