Joo hei vaan kaikki👋 mulla alko tuleen hirvee myötähäpeä näistä ekoista luvuista nii päätin nyt alottaa kirjottaa näit uusiks. Juoni pysyy siis sama ja tälleen mut mun kirjoitustyyli on muuttunu niin paljon nii voin luvata että tää vähän laadukkaampaa sisältöö ku vuos sitten.😘
Livian nk.
-2014-
Tänään on kaunis päivä. Ulkona paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta, ja olen asuntoni eteisessä laittamassa kenkiä jalkaan. Kuulen pikaisia askelia ulko-oven takaa ennen kuin ovi aukeaa vauhdilla ja näen edessäni hengästyneen bestikseni Alinan. Hän tasaa hengitystään ennen kuin alkaa huutaa innoissaan.
"One Directionilla alko loma ja ne tulee tänne maailman pienimpään persereikä kaupunkiin ensviikolla!!!"
"Ai niinku Jefferson cityyn vai?" Vastaan ihan ihmeissäni.
"Niin ne tulee ihan vaan vierailulle, jota en kyllä vuoden keikkailun jälkeen ymmärrä, mutta aattelin että voitais mennä yhessä moikkaan niitä sitten jos sä vaan haluut ja niit ei häiritte et tullaan kesken niitten loman!" Alina jatkaa vaahtoamista minun tuijottaessa häntä edelleen.
"Okei." Vastaan vähän kuivasti ja laitan vielä toisen kengän jalkaani.
Kengännauhat solmittuani lähdimme ulos ovesta kohti bussipysäkkiä joka veisi meidät ostoskeskukseen.
•••
Seuraava viikko oli täynnä jännitystä. Ihan molempien puolesta, vaikka en minä varsinaisesti mikään directioner olekkaan. Paitsi Harryn fani, hän on niin komea ja vaikuttaa super mukavalta. Saatan olla häneen vähän salaa ihastunut
Vihdoin tuli se päivä! Nimittäin One Direction tulisi meidän tuppukyläämme.
Emme viitsineet mennä lentokentälle vastaan. Antaisi heidän nyt edes tulla sieltä ulos ilman fanilaumaa, mutta se ei tainnut olla mahdollista. Näimme poikien twiittavan että he ovat laskeutuneet ja instagramissa Harryn stooryssa näki että he ovat parin korttelin päässä. Olimme luonani ja laitoimme kenkiä jalkaan kun näimme ikkunasta heidän kävelevän ohi, meille tuli kiire. Avan oven nopeasti ja lähdemme juoksemaan neljän pojan rykelmän perässä.Alinan nk.
Samalla kun juoksimme poikia kiinni, ajattelin muistaessani kuinka Livia oli aina jauhanut Harrysta ja kuinka menisi vielä tämän kanssa naimisiin jos tilaisuus tulisi. Hänellä on ollut muutamia suhteita ja yhden illan juttuja, mutta niiden jälkeen hän on vain aina puhunut Harrysta. En tiedä todeksi onko se sitten ollut vain vitsailua, mutta voi luoja silti! Minulta pääsu pikku naurahdus ja Livia kääntyi ihmetellen puoleeni.
Saimme nopeasti pojat kiinni. Menimme heidän eteensä ja aloitin sanomalla "moi" kankean kuuloisella englannillani. Toki puhun englantia päivittäin, sehän on äidonkieleni, mutta nyt taisi jännitys vähän tulla tielle.
Liviaakin jännitti, tai ainakin näytti siltä ja jäi suosiolla kauemmas ja antoi minun puhua. Hän on vähän ujo jusien ihmisten kanssa, mutta kun tutustuu ei siitä ole tietoakaan.
Jokainen heistä vastasi vuorollaan iloisesti tervehdykseeni. Halasimme kaikkia myös. Kerroin sitten oman nimeni ja että olen heidän suurin faninsa. Melkein säikähdin kun Harry alkoi puhua kesken pulputukseni.
"mikäs tän toisen kaunottaren nimi on?" Hän kysyi viitaten Liviaan taempana.
"ööh mä oon Livia Adelin." Hän vastasi ujosti Harryn katsellessa häntä hymyillen.
Rakkautta ensi silmäyksellä.
Livian nk.
Juttelimme pojille jonkin aikaa, minä vähän vähemmän ja Alina enemmän. Harry vilkuili minua aina vähän väliä hymyillen hänen älyttömän suloista hymyään. En ehkä kestä! Lopuksi halasimme kaikkia vielä uudestaan, Harry halasi minua tiukasti ja laittoi puhelimeni farkkujeni takataskuuni, miksi se oli hänellä? Oliko hän ottanut sen jo sillon alussa ku halasimme? Harry kuiskasi korvaani niin että vain minä kuulin "soitellaan".
YOU ARE READING
My Trust In You || H.S || Finnish
Fanfiction"Jos nyt kuolen, niin en edes ehtinyt kertoa Harrylle että rakastan häntä edelleen." ----------------------------------- [Kirjan nimi vaihtunu joku 5 kertaa älä hämmenny] Aloitettu: toukokuussa 2022 Uusin ja vika julkaisu: 4.2.2023 Tägien ekat sijot...