"Mä voin selittää nyt." Sanoin hiljaa.Kävelin sohvan luokse ja lössähdin siihen. Alina tuli viereeni odottavan näköisenä.
"Okei eli ihan eka meillä oli ollu tosi hauskaa kylpylähotellin sielä kylpylä puolella. Sit siitä yöllä se viestittelin jonkun naisen kanssa jostain, mutta en nähnyt muuta kuin harryn viimeisimmän viestin "öitä rakas<3". Sit mä suutuin ihan sikana, otin mun tyynyn, peiton ja puhelimen ja lähin itkien pois meijän huoneesta. Kello oli jotain kolme yöllä, kun koputin ihan hulluna Loun huoneen oveen. No se tuli onneks avaan, en sanonu mitään mutta menin sit sen sohvalle nukkuun. Aamulla kaikki oli fine kunnes Lou tuli kyseleen kaikkee. Sit se haki mulle vaatteet Harryn huoneesta ja lähettiin aamupalalle. Otin vaan omenasta yhden haukun koska ei ollu yhtään nälkä. Sit Lou pakotti mut melkein syömään sen loppuun, mut siinä kohtaa räjähdin ihan täysi, menin pakkaamaan, varasin lennon ja tilasin taksin. Sit lensin joku 8 tuntia ja tässä nyt ollaan."
Selitin koko jutun suu vaahdossa itkemättä, putkeen Alinalle.
"Okei vau. Ihan ekaks suosittelen sua kertoo mikä sen naisen nimi oli siel Harryn puhelimessa."
"Siin luki "Gem" ja sit siin oli sellanen punanen sydän." Kerroin huolissani.
"Arvaa mitä?" Alina sanoi hieman nauraen.
En vastannut mutta katsoin kysyvästi tyttö joka jatkoi."Se oli vissiin sen sisko, Gemma." Alina nauraa vieressäni.
"Voi vittu, nyt mä tulin tänne asti kuulemaan ton, että kaikki onkin hyvin." Seuraavaksi aloin itkemään sen takia koska olin erehtynyt pahanpäiväisesti. Eikä Harry ikinä antaisi anteeks. Alina halaa minua myötätuntoisesti.
Kaivoin kännykkäni esiin takin (jonka olin heittänyt lattialle) taskusta ja avasin sen. Minulla oli 21 vastaamatonta puhelua ja n.20 viestiä... Harrylta ja Loulta.
Avasin ensin kaikki viestit.
LT: Mihin lähit? :(((
H: miks lähitt mitä tein väärin?😭
LT: Liviaaaa vastaaa oikeestiii ei oo hauskaaa!!
H: Liv oikeesti!? Missä sä oot??😭💗
Jne. Viestejä olis ollut pojilta vaikka kuinka paljon.
"Pitääks mun uskaltaa vastata näille vielä vai kuinka? Ne varmaan tappaa mut." Kysyn peloissani Alinalta.
"Vastaa jos haluut olla niitten kaa puheväleissä vielä joskus, tai jos et nii älä sit vaan vastaa."
Päätin vastata, ensin Harrylle.
L: "Oon niin pahoillani et lähdin, erehdyin pahemman kerran enkä anna sitä ikinä anteeks ittelleni. Toivon hartaasti että oot vielä mulle pelkkä kaveri edes. Love you, selitän kaiken jos nähään vielä joskus."
Harry luki viestini mutta ei vastannut mitään. Laitoin seuraavaks Loulle viestiä.
L: "anteeks, varsinkin siitä että huusin sulle ja siitä että lähdin mitään kenellekkään sanomatta. Välitä mun anteeks pyyntö myös Liamille ja Niallille. Kiitos."
Lähetin viesti ja myös hän luki sen saman tien, mutta vastasi myös.
LT: "saat anteeks mun ja Liamin sekä Niallerin puolesta. Mites Harry?"
L: "laitoin sille ihan oman viestin jonka saa lukee rauhassa läpi ja päättää mitä tekee."
Lou luki viestini mutta jätti vastaamatta hänkin. Alina katsoi kokoajan vierestä ja lopulta sanoi:
"Hyvä sä teit just oikein."
Mumisen jotain vastaukseksi kun ovikello soi. Menen avaamaan sen ja takaa paljastuu postimies. Mies ojentaa paketin minulle ja lähtee saman tien pois, outoa.
Vien laatikon sohvapöydälle ja istun Alinan viereen sohvalle. Mitään sanomatta avaan laatikon. Kyyneleet valuvat automaattisesti silmistäni. Laatikossa on paperilappu jossa lukee seuraavasti: "En oo vihanen sulle äläkä oo itekkään. Saat selittää mulle kohta kun nähään. ~ Harry <3"Alina luki myös lapun tekstin.
"Tarkkotaaks toi et ne tulee tänne, koska mä en oo menossa tänään enää minnekkään? Ja miten harry sai ruotsista asti tälleen 5min sisällä ton paketin lähetettyä?" Kysyn Alinalta.
"Varmaan. Ja en tiiä kyl yhtään" Alina vastaa iloisesti.
"En oo varma oonko valmis näkee niitä vielä näin nopeesti." Sanon oudon tunteen vallassa.
"Mä voi sit vaikka puhuu niille sun puolesta." Alina sanoo kannustavasti.
Ilta kului jännityksessä. Olin varma että pojat tulevat, mutta heitä ei näkynyt koko iltana. Alina jäi luokseni yöksi. Nukuin todella levottomasti yöni. Heräilin koko ajan ja lopulta nukuin ehkä kaksi tuntia yhteensä. Lopullisesti herään kun kello puoli kolme aamuyöllä. Jätän Alinan nukkumaan vielä ja menen itse portaita pitkin alakertaan. Käyn juomassa lasin vettä ja katson keittiö saarakkeseen nokaten puhelintani hetken. Harrylta oli tullut viesti 30min sitten.
Harry: "Ihan pian!"
Viesti oli tosi hämärä ja outo. Jätin vastaamatta ja suljin puhelimeni. Join vielä toisen lasin vettä ja menin sohvalle istumaan. Laitan kuulokkeet päähäni ja silmät kiinni. Kuuntelen Alinan tekemää soittolistaa, jossa tosin kaikki biisit ovat one Directionin, mutta ei se juuri nyt haittaa.
//
Word Count: 705
YOU ARE READING
My Trust In You || H.S || Finnish
Fanfiction"Jos nyt kuolen, niin en edes ehtinyt kertoa Harrylle että rakastan häntä edelleen." ----------------------------------- [Kirjan nimi vaihtunu joku 5 kertaa älä hämmenny] Aloitettu: toukokuussa 2022 Uusin ja vika julkaisu: 4.2.2023 Tägien ekat sijot...