Livian nk.
"Mä jo niin pelästyin että sanoisit että et oo ikinä ees tykänny musta. Mut onneks ei. " Vastaan helpottuneena Harryn kertomukseen itkien hysteerisesti.
"En vois olla rakastamatta sua." Harry sanoo hymyillen minulle.
🚫🚫🚫🚫🚫Smut allert🚫🚫🚫🚫🚫
En enään voi hillitä itseäni. Siirryn nopeasti suutelemaan Harrya joka ottaa liikkeni hyvin vastaan. Aluksi suudelma oli rakastava, mutta nopeasti se muuttuu rajuksi ja vietteleväksi. Harry nappaa huulestani leikkisästi kiinni mikä saa minut innostumaan enemmän. Menen Harryn syliin hajareisin ja toinen käteni hivuttautuu miehen paidan alle ja toinen pysyy hänen kiharoissa hiuksissaan. Nostan t-paidan Harryn päältä pois ja liu'utan sormenpäitäni hänen kovilla vatasalihaksillaan. Harry huokaisee kuuluvasti ennen kuin hänen kätensä löytyvät minun paitani alta, joka on alta aika yksikön lattialla, samoin kuin kummankin housut.
Harry kaataa minut allensa. Tunnen nyt erittäin hyvin hänen kohonneen etumuksensa hänen boksereidensa läpi. Harry alkaa suutelemaan kaulaani, jättäen siihen punaisia merkkejä minun huokaillessa hänen allaan.
Miehen kädet löytävät tiensä rintaliivieni hakaselle ja avaa sen. Autan häntä heittämällä ne maahan.
Vien käteni ensin hänen kohonneen etumuksensä päälle ja hieron sitä boksereiden läpi Harryn voihkiessa, sitten lasken nekin pois hänen jalastaan ja Harry pyöräyttää minut päälleen.Harry sormet liikkuvat stringieni reunalla ja lopulta vetää ne pois jalastani. Olen nyt alasti Harry vitun stylesin päällä enkä ole ikinä tuntenut mitän niin oikeaa. Olin täysin Harryn kontrolloimana.
Teen samanlaiset merkit hänen kaulaansa, ja vedän pari vetoa edestakaisin hänen kasvaneesta etumuksestaan, Harryn samalla kaivaessa jostain ihmeestä kortsun. Hän asettaa sen nopeasti kovan elimensä päälle ja kieräyttää meidät vielä kerran ympäri.
"Sano sit jos haluut et lopetan. " Harry sanoo raskaasti hengittäen.
Mumisen vain jotain vastaukseksi jonka jälkeen tunnen hänet sisälläni. Hän on niin jumalattoman kokoinen! Päästän ison voihkaisun josta tiedän Harryn vain innostuvan enemmän. Harry työntyy sisään uudestaan ja uudestaan voihkien kuin mikäkin laama. Puhumattakaan minusta, ja päästämistäni äänistä... En vain olisi uskonut ikinä näkeväni häntä voihkimassa päälläni tuolla tavalla.
Jos minulta olisi vuosi sitten kysynyt että missä näen itseni tulevaisuudessa, niin en olisi ainakaan vastannut, että panemassa Harry Stylesin kanssa.
"Uhhh mä tuun kohta..." Hän voihkaisee josta ei aikaakaan kun hän vetäytyy ulos minusta ja heitää spermaisen kondomin lattialle vatteidemme joukkoon.
"Ei helvetti toi tuntu hyvältä..." Harry voihkaisee ja tulee viereeni makaamaan hengästuneenä.
"Samaa mieltä." Sanon hiljaa hengittäen raskaasti ja nousen puoliksi Harryn päälle ja suutelen häntä hellästi.
Painan sen jälkeen pääni hänen rintansa päälle ja kiedon käteni hänen paljaan ylävartalon ympärille. Siihen taisinkin sitten nukahtaa. Tunnen vielä kuinka Harry liikahtelee hieman ja päällemme laskeutuu peitto, mutta heti sen jälkeen nukahdan sikeästi Harryn kuuman kehon lämmittämänä kuunnellen hänen sydämmensä sykettä.
~
Herään siihen kun tunnen jonkun antavan suukkoja poskelleni. Avaan hitaasti silmiäni ja näen Harryn komeat kasvot edessäni. Suuni vääntyy automaattisesti hymyyn, samalla tavalla kuin Harryllakin.
"Huomenta rakas." Sanon hiljaa.
"Huomenta" Hän vastaa iloisella, mutta hyvin hyvin karhealla aamuäänellä.
YOU ARE READING
My Trust In You || H.S || Finnish
Fanfiction"Jos nyt kuolen, niin en edes ehtinyt kertoa Harrylle että rakastan häntä edelleen." ----------------------------------- [Kirjan nimi vaihtunu joku 5 kertaa älä hämmenny] Aloitettu: toukokuussa 2022 Uusin ja vika julkaisu: 4.2.2023 Tägien ekat sijot...