Okumanız rica edilir.ㅇㅅㅇ
Merhaba, Ben L. Bu benim bölümlerle yayımlayacağım ilk kitap olacağı için biraz gerginim. Bu ön sözü de kitabın çocuğunu bitirdikten sonra yazmaya başladım çünkü buraya ne yazmam gerektiğini bulamamıştım. Şu an bulabildim mi? Pek sanmıyorum. Eminim ki ben bunu yayımladıktan sonra bile 'ah, keşke şunu da ekleseydim' diye kafama vuracağım. (Yayımlamadan önce bile beş kere güncelledim.) Kitaba gelecek olursa öncelikle karakterlerden bahsetmek istiyorum. Kitabımdaki hiçbir karakter, hiçbir karakter ama bakın hiçbiri örnek alınacak tiplemeler değil. Lütfen onları örnek almayınız. Yazdığım düşüncelerin bazıları bana ait olsa da hepsi, tamamen bana ait değil. Hatta bazı karakterleri yazarken üstünde çok düşündüm. (Şöyle üç saat falan ama INTP bir beyin için bu bile fazla diyebiliriz bence.) Karakterlerden bazılarının düşünceleri benim günlük hayatıma da yansımaya başladı. Özellikle Minho... Olaylara bakışını aynı anda hem takdir ediyordum hem de 'yine de böyle olmamalı' diyordum yazarken. Onun gençken baş etmek zorunda olduğu hayat tabii ki çok farklıydı. Jisung'un ise hayatındaki ufak birkaç detay benim daha önce yaşadığım detaylardı ama ciddi olayların hiçbirini ben yaşamadım. Bu yüzden yaşadığı olaylara verdiği tepkileri düşünmek için birkaç gün kendime ayırdığım oluyordu. Karakterleri ele alırken en uygun tepkileri vermek istediğimden... Bazı bölümleri okurken Jisung çok sakin diyebilirsiniz. Ama bunun nedeni bu değil. Jisung'un asıl karakterinin sakin olduğunu çözeceksiniz zaten. Çocuk, genel olarak az tepki veren biri, genelde olayları kafasında tartıp değerlendiriyor ve buna uygun en makul tepkiyi sunuyor.
Bu kitabı gerçekten önemseyerek yazsam da ilk bölümlerle aramda sonraki bölümler kadar bağ kuramadım. Sanırım yazmaya başladığım zamanlar onların yaşadığı evrende yaşadığımı hissetmiyordum. Bölümler ilerledikçe siz de kendinizi onların evreninde bulursunuz umarım. Yani bulmayın orası çok kötü. Hissedin, hissedin. Bölüm görselleri de güzel oluyor. Bayağı ilham vericiler.(!) Göz atabilirsiniz.
Söyleceklerim, bu kadardı. Ben L., umarım yazımı beğenirsiniz. Beğenirseniz de desteklerinizi (yorum ve oy <3) esirgemeyin. İyi okumalar.Bölümleri haftada bir olarak yayımlamayı düşünüyorum ama bağlantılı bölümler olursa art arda da atabilirim.
Bilgi; Kore'de okul sistemi ilkokul 6, ortaokul 3, lise 3 sene olduğundan liseye onlar onuncu sınıfta başlıyorlar. Ve bahsi geçen karakterler son sınıf olduğundan kore yaşlarıyla 19, bazıları 20, yaşındalar.
Bir de bu kitap için spotify playlisti var. ㅇㅅㅇ
Bu bir kurgudur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
villain ㄲ MINSUNG
Fanfiction[şiddet, cinsellik, argo, istismar, olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar, yetişkin içerik] "Neden insanlardan bir canavara dönüştüğüm için özür dilemeliyim? Kimse beni buna sürüklediği için özür dilemedi." [Bu kurgu, kişi ve kurumlardan bağıms...