one- red wedding

4.4K 289 235
                                    

Düğün Gecesi- Akuchi Kasabası- 1820

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Düğün Gecesi- Akuchi Kasabası- 1820

Yüce Kami dağlarının arasına, kıymetli altın madenlerinin dibine kurulmuş olan Akuchi kasabası o gece ihtişamlı bir düğüne ev sahipliği yapıyordu. Halkının başına bir buçuk yıl önce babasının bir savaşta ölmesiyle geçen Washi, hükümdar olduğu süreçte kasabanın üzerine adeta bir kabus gibi çökmüştü. Birkaç sadık adamı ve aile üyeleri dışında onu kimse sevmezdi çünkü halka adeta kan kustururdu. Babasından çok daha katı bir yönetim anlayışına sahipti ve halk onun hükümranlığından kurtulmak için can atıyordu.

Washi'nin ise ölene dek ona ait olanı bırakmaya niyeti yoktu.

Tek derdi daha da güçlenmek ve buna yarayacak ittifaklar yapmaktı. Bu yüzden de sınırın ötesinde, Okinawa kıtasının verimli topraklarında yaşayan kabilelerden bir tanesi ile müttefik oldu. Washi'nin planı birbirleriyle ticaret yapıp madenlerini ele geçirmek olsa da Umi kabilesinin lideri Kim Jeji'nin niyeti daha başkaydı.

Son zamanlarda başına sürekli iş açıp onu zor durumda bırakan, dizginlenemez omega oğlu Kim Taehyung'tan kurtulmak, hem de böylelikle Washi ile sıkı bir akrabalık bağına sahip olmak. Tek taşla iki kuş vurmak diye buna derdi.

İki ailenin de üyeleri kasabanın arka tarafındaki geniş tören alanında toplanmışlardı. Bunun yanı sıra bu soylu düğüne şahitlik etmek ve daha önce görmedikleri kadar büyük sofralardan, lezzetli yiyeceklerden faydalanmak isteyen halk da geniş alandaki yerini almıştı.

Washi, ahşap tahtına oturmuş, düğün çadırına giden, solgun ışıklı mumlarla süslendirilmiş yola baktı ve elindeki elmaslarla süslenmiş demir bardaktan onu dinç tuttuğuna inandığı içkiden yudumladı.

Kim Taehyung'u daha önce hiç görmemişti ve merak da etmiyordu. Sağ kolundan aldığı bilgilere bakılırsa başa çıkması güç bir omegaydı ve pek çok vukuata bulaşmıştı. Gerekirse onu zincirler, günlerce aç susuz bırakır ve onu alt etmeyi başarırdı. O lider alfaydı, hiçbir omega onun sözünün dışına çıkmamalıydı, aksi takdirde bedeli ağır olurdu.

Aslında bakılırsa Kim Taehyung, Washi'nin umrunda bile değildi. Tek yapması gereken ona varisler doğurmak ve köşesine çekilmekti. Eğer başaramazsa Washi başka biriyle şansını denerdi. Yine de onu beyaz düğün giysileri içinde görmeyi ve becermeyi arzuluyordu. Bardağı sıkarak gözlerini tören alanında dans eden omegalara çevirdi. Taehyung biraz daha bekleyebilirdi.

Az sonra evlilik tanrıçası adına on adet kurban sunulacak, sadık alfalarından birini düğün çadırına göndererek omegaya gözdağı verecek ve ardından geleneksel düğün müziği eşliğinde sıkıcı bir bekleme töreni gerekleşecekti. O birkaç dakikada herhangi olağanüstü bir olay meydana gelmezse düğün tanrılar tarafından onaylanmış sayılacak ve tören kaldığı yerden devam edecekti. Sağ kolu Kang, Taehyung'un çadırına girip işini hallettiğinde hiçkimsenin bundan haberi olmayacak ve Taehyung'a kimse inanmayacaktı, bu da Washi'nin yıpratma taktiklerinin başını çekiyordu.

Outlaws of the Wild West | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin