פרק 7

235 19 0
                                    

פרק 7-
פורטר-
ישבתי מתחת ליציעים ובין הרווחים של שורות הכיסאות צפיתי באימון הכדורגל שהיה בעיצומו על המגרש. עייני כמובן היו ממוקדות כמו טילים מכווני מטרה על בחור אחד. הוא היה מהמם. הדרך שבה הוא נשא את עצמו בביטחון, רץ ושלט בכדור הייתה מדהימה. השרירים שלו נעו בכוונה, ראשו היה בתוך המשחק וכל הדרך שבה התנהל הכתיבה את האימון. הכריזמה שלו שבתה את כולם. הוא הכניס בהם מוטיבציה, צעק והעביר ביקורת בטון שגרם לך לספוג אותה ולרצות להשתפר ולא להעיף לו מרפק לבטן. זו הייתה תכונה נדירה. זה היה קצת סטוקרי מצידי... טוב לא קצת לשבת פה ולהביט בו אבל לא יכלתי להמנע מכך. הייתי צריך עוד ממנו אחרי השעה בסיפריה. הוא היה חכם כל כך. כל הערה במקום וכל דבר נקלט היטב במוחו. הוא הסביר ברהיטות ונתן לי נקודות מדהימות. הוא היה טוב בהכל בצורה קיצונית וזה עיצבן אותי ועורר בי גאווה מעורבת בהערצה.
הוא הכניס גול. חבריו לקבוצה זינקו עליו בשמחה בלתי מרוסנת ואז הוא הרים את החולצה לנגב את הזיעה מפניו. השתנקתי כשגופו נגלה לגופי. פאק. הוא היה יפה. כל כך יפה שבלי לחשוב צילמתי אותו. כמה תמונות ו-וידאו קצרצר. זה היה סוטה ומגעיל מצידי, ידעתי אבל גם ידעתי באותה מידה שהיום אני הולך להשתמש בחומר הזה כשהאצבעות שלי כרוכות סביב הזין. הם המשיכו באימון עוד רבע שעה ואז התאספו סביב המאמן. הוא אמר להם משהו ואז שיחרר אותם למלתחות. חיכתי כמה דקות לפני שיצאתי מתחת היציעים והתחלתי ללכת לכיוון מגרש החנייה.
״פורטר! מה אתה עדיין עושה כאן?״ קולו של קודי גורם לי לקפוא במקום. נתפסתי על חם. פאק.
הסתובבתי לאט. הוא רץ לעברי במדים מוכתמים בכתמי דשא ושיער נוצץ מזיעה. תשתלט על עצמך עכשיו פורט הוריתי להורמונים המשתוללים שלי ולזין המתלהב שלי.
״הקפצת משהו לאחי. הוא בנבחרת הבייסבול.״
זה היה תירוץ מטופש ולא ידעתי אם יש לברונקס אימון היום אבל לקחתי הימור.
״אה. הוא ממש טוב. ראיתי משחק שלהם לא מזמן.״
הנהנתי.
״טוב אני זז. נתראה מחר אצלי״.
הוא רץ חזרה לכיוון המלתחות ואני עמדתי כמו דפוק ובחנתי את התחת המהמם שלו. הוא נעלם לתוך המבנה ואני צעדתי במהירות אל הרכב שלי. התכוונתי לנסוע לפגוש מישהו מאחת האפליקציות שקבעתי איתו אבל אז ליין חייג אליי.
״הלו?״
״איפה אתה?״ ליין נשמע שונה. כאילו מישהו עיוות את הקול שלו.
״בדיוק יצאתי מבית הספר״.
״בוא למצפה״.
״מה...״
אבל הוא כבר ניתק. ידעתי שאין טעם להתקשר. הוא לא יענה. אז נהגתי הכי מהר שיכלתי. הגעתי למצפה והמכונית היחידה שם הייתה של ליין. מזראטי כסופה מודל הכי חדש שכסף יכל לרכוש. ליין ישב ברכב והדלת הייתה פתוחה.
״ליין?״
הוא הרים אליי את עיניו הכהות ונראה כאילו הוא עומד להקיא. משהו לא בסדר. משהו מאוד לא בסדר.
״אני עומד למות, אחי״ הוא פלט כאילו אין לו אוויר.
״בוא ניסע לבית חולים. אתה נראה זוועה. לקחת משהו?״
ליין היה הטיפוס שעישן מריחאונה פעם באף פעם. אם הוא לקח משהו זה כנראה השפיע עליו בצורה קטלנית.
הוא הניד בראשו.
״אני לא צריך בית חולים. אלא אם כן זה מוסד פסיכיאטרי״.
המילים שלו הפחידו אותי. מה לעזאזל קורה לו?.
״זה קשור לפריס?״
ברגע ששמה יצא מפי הוא קמץ את אגרופיו ונראה כאילו הוא עומד להתפוצץ כמו פצצת אטום. פאק.
״פורטר...״
״לא משנה מה קרה אתה יכול לספר לי. אין לי זכות או יכולת לשפוט אף אחד״ כרעתי לפניו כדי שאני אוכל להיות בגובה העיניים איתו.
הוא עצם את עיניו בחוזקה ואז פקח אותן כאילו הוא מנסה לשכנע את עצמו שהכל היה רק חלום רע. הכרתי את הניסיון הזה מעצמי. היו מצבים בחיי שנסיתי את השיטה אבל זה אף פעם לא הצליח. כל הדברים הרעים היו מציאות ולא חלום.
״תפסתי אותה לובשת שוב ג׳קט שלי. הורדתי אותו ממנה בכוח ואז היא... אמרה לי... פאק...״ הוא הניד בראשו וניסה למצוא את המילים הנכונות.
נתתי לו זמן. הוא שתק דקות ארוכות. ואז הוא מצא שוב את קולו.
״היא אמרה לי שאבא שלי מזיין מהצד ויש לה הוכחות ואם אני... ואם אני אנסה לעשות משהו היא... תפרסם את זה״ הוא הכה באגרופו את דלת המכונית ולרגע הרגשתי כאילו שמעתי אותו לא נכון.
״מה?״
״שמעת אותי, פורט״ הוא גיחך.
״אני לא מבין... איך?״
״ואתה חושב שאני מבין??? זין! זין! זין!!!״ הוא כילה את זעמו ברכב החדש שקיבל במתנה מהוריו.
״אתה בטוח שהיא לא משקרת?״
״היא לא. יש לה לפחות סרטון אחד.״
״חתיכת זונה״ המילים רעמו מפי.
״מה אני עושה, פורט?״ הוא נראה אבוד.
״פועל בחוכמה ולא מתוך סערת רגשות״ נעמדתי על רגליי וניקתי את הג'ינס.
״אני לא מסוגל לחשוב על כלום. יש לי ארוחת ערב עם ההורים לחגוג את יום הנישואין שלהם. היא תהיה שם. איך אני? פאק!״.
״אתה מתקלח, מתלבש בבגדים הכי חדשים ויפים שלך ומדביק על הפרצוף חיוך ענקי. אתה משחק את המשחק ליין. אתה מבין אותי?״
הוא נראה גמור אבל בכל זאת הנהן.
״אל תיתן לה לראות שהיא עושה לך משהו. ובנתיים תחפש את נקודת התורפה שלה. גם לה יש נקודת תרופה.״
נראה שהמילים שלי מפיגות מעט את ערפל הרגשות שאפף אותו.
״אני צריך למצוא אותה״ הוא היה נחוש.
״ואתה תמצא. עכשיו תתאפס על עצמך, טוב?״
הוא הנהן. נשם עמוק. הוצאתי בקבוק מים מתא המטען שלי ונתתי לו. הוא שתה ואז הצבע התחיל לחזור ל-לחייו.
״אבא שלי בוגד באמא שלי״ הוא מלמל.
״אני מצטער״ טפחתי על כתפו.
הוא לא אמר כלום. בעיקרון דיי שתקנו עד שהוא היה צריך לזוז. שוב החדרתי לו את המנטרה של להראות רגוע ואסוף לפניי שהוא נסע. קיוויתי שהוא יהיה בסדר. זו הייתה מכה בשבילו. מר צ׳אנג היה מושלם בעיניו. ללא פגם. ועכשיו הכל התנפץ בגללה. אבל ליין יכל להיות אכזרי כשרצה והייתה לי הרגשה שפריסיליה תרגיש בקרוב את נחת זרועו ותצטער על כך שאיימה עליו ועל משפחתו.
אני חזרתי הביתה ומיד עליתי לחדר שלי. זינקתי על המיטה ופתחתי את הג'ינס מוציא לחופשי את הזין שלי. התמונות והסרטון הקצר היו טובים מכל סרט פורנו שאי פעם ראיתי. ולמען האמת הם היו טובים יותר מכמה זיונים שהיו לי בחיים האמיתיים. הוא היה כליל השלמות. הזין שלי אהב כל דבר ודבר בו. כל פיסת עור חלקה וכל שריר מכוון. אהבתי את זה כל כך שגמרתי פעמיים תוך פחות משעה. שכבתי על המיטה שלי ותחושה של הקלה ואופוריה מעורבת בגועל הציפה אותי. הייתי צריך למחוק את הכל ולא לקבל מזה סיפוק מיני אבל לא שלטתי בעצמי כמו חיה מורעבת. הייתי לוזר גמור שחשק במה שהוא לעולם לא יקבל. אפס שלא מסוגל להרגיש משהו אמיתי חוץ מחרמנות. זה מה ששידרתי ובגלל זה קרה לי... בגלל זה הכל קרה. זה הגיע לי. התגלגלתי מהמיטה ותפסתי את בובת הפינגווין. פתחתי את הריצרץ׳ האחורי והוצאתי את הבקבוק שלי ושקית עם כדורים. רציתי את ההקלה שהגיעה עם ה-היי. רציתי לברוח. הייתי פחדן. לא הצלחתי להתמודד. אם קודי היה רואה אותי הוא היה נוחר בבוז או שאולי הייתי זוכה בחיוך מלא רחמים. חיוך יפה של קודי. בלעתי שני כדורים עם חצי בקבוק. בקושי הרגשתי את טעם הוודקה. נשכבתי על המיטה והבטתי בתקרה. הטלפון שלי שכב לצידי על המיטה. הדחף לצפות שוב בסרטון ובתמונות היה כמעט בלתי נסבל אבל לא נגעתי בו. לפחות לעכשיו אני אנסה לא לפגוע בקודי. לא להתנהג כמו דפוק.

Dreadful (falcon valley 3)Where stories live. Discover now