פרק 18-
פורטר-
״פאק החדרון הזה קטן״ קיללתי אחרי שגבי נתקע באחד המדפים ובקבוק של אקונומיקה נפל על הרצפה ברעש.
״ששש אתה רוצה שמישהו ישמע?״ קודי הניח אצבע מרסנת על פי.
האמת? אהבתי לעשות הצגות פומביות כשזה היה עם אנשים אחרים אבל את קודי רציתי להשאיר רק לעצמי. שיהיה שלי ורק שלי.
״כנראה תצטרך להשתיק אותי״ היתממתי.
קודי צחק.
״אתה פשוט חסר תקנה, אה?״ הוא הניד בראשו ואז הצמיד את שפתיו לשפתיי.
התמזמזנו בחדרון הציוד של השרת. קצת נדוש אבל לא היה לי אכפת. הייתי מתמזמז איתו גם מתחת לפאקינג סלע אם זה יתן לי עוד כמה דקות קרוב אליו. עבר שבוע מאז הוידוי המפתיע שלו. לא התקדמנו מעבר לנשיקות וליטופים כבדים. עם כל אחד אחר הייתי משתעמם מזמן ולא הייתי חובב גדול של משחק מקדים ארוך עם ליטופים ונשיקות וכל השיט הרומנטי של להסתכל בעיניים ולהתכרבל אבל איתו זה היה שונה. הכל היה שונה. אני הייתי שונה. כל דבר הלהיב אותי גם החיבוקים, גם להחזיק ידיים וגם סתם לשכב במיטה ביחד ולראות סרט. נמשכתי אליו ברמה בלתי ניתנת להסבר. כל מה שרציתי היה להסתכל עליו ולחשוב איך אני משמח אותו. ידעתי שאני לא יכול לקחת את זה לקיצון. ולא רציתי.
אז מצאנו לעצמנו את הפינות שלנו. קודי רצה לשמור על זה לעצמנו. לפחות לקצת. לא הייתה לי בעיה עם זה. ידעתי שאני חייב לתת לו את הזמן גם באספקט הזה. זה היה מפחיד מספיק להודות בזה בפניי עצמו. להיחשף בפניי אחרים היה משהו אחר לגמריי.
״השיעור הבא מתחיל עוד 3 דקות. הגיע הזמן להתחפף מפה״ קודי התנשף וניסה להחליק את ידו על חולצתו המקומטת.
״מה אתה עושה בסוף השבוע?״
״יש לי משחק בשישי בערב אבל בגדול אני פנוי״ הוא השיב.
״מה אתה אומר על סוף שבוע בבית הקיט של משפחת בלאמי?״
״נשמע מפתה״.
״זה כן?״
״כן״ הוא הנהן.
לא יכולתי להתאפק ומשכתי אותו לנשיקה. הוא היה פאקינג חלומי. השפתיים שלו היו כמו גן עדן. בכלל כל אינטראקציה בנינו הרגישה כמו חלום או הזיה. כשהגוף שלו היה קרוב לשלי כל קצות העצבים שלי נדלקו. רגש מחשמל זרם בגופי. נשיקה אחת ממנו הוציאה ממני פי אלף יותר תחושות מאשר כל זיון שאי פעם היה לי. הצורך בו היה פראי אבל גם ידעתי שאני חייב לנווט בזהירות כדי לא להבריח אותו. הוא חשוב מידי, יקר ערך מידי.
״פאק אני כל כך הולך לאחר״ הוא הניד בראשו בזמן שהתמסר לשפתיי על צווארו.
״מה אתה אומר על לדלג? זה גם ככה השיעור האחרון. הבית שלי ריק״ התנשפתי בזמן שידיי סקרו את גופו ופיו התענג על הטעם המעט מלוח של עורו.
״אתה מנסה לדרדר אותי או משהו?״ הוא הרים גבה אבל לא עשה שום מאמץ לזוז.
״אני מקווה להצליח״ חייכתי חיוך מרושע.
״אלוהים... בסדר בוא נלך אלייך״ הוא נאנח ונלחמתי בעצמי לא לפרוץ בשאגות שמחה וניצחון.
חיכינו עד שהשטח היה נקי וכולם היו בכיתות והשתמשנו בפרצה הידועה לשמצה בגדר שממנה כולם הבריזו. הנסיעה לבית שלי הייתה שקטה. אבל המתח רחש באוויר. הכימיה בנינו יכלה לספק חשמל למדינה קטנה באפריקה. ידי נחה באופן טבעי על ירכו. לא חשבתי בחיים שאני אומר משפט כזה אבל המציאות עלתה על כל דמיון. זה היה יותר טוב מכל דמיון אפשרי. הוא היה הכל. היה לו את הטעם הנכון, הריח הנכון, המגע הנכון, הנשמה הנכונה. הוא היה הכל.
הבית אכן היה ריק כשנכנסנו פנימה. ג׳סטין היה בעבודה, ברונקס בבית הספר ואחריו הוא ממשיך לאימון וקריד נסע ללוס אנג׳לס כדי להפגש עם רופא מומחה ולעשות טיפול.
מיהרתי לזרוק את התיק שלי על הרצפה ולהעיף את את התיק של קודי. הצמדתי אותו לקיר במבואה והצמדתי את שפתי לשפתיו. הוא היה כל כך טוב. התאים לי באופן מוחלט. ידיו נכרכו סביב עורפי. המגע שלו הצית אותי באש. עברנו מהמבואה לספה ומהספה לחדר שלי. החדר המסודר והנקי שלי. בזכותו הצלחתי להתאפס על עצמי, לפחות בתחום הזה. הורדתי את החולצה שלי כי הרגשתי שהיא מכבידה עליי לפני שעברנו למיטה. המשכנו להתנשק ולגעת וידי באופן כמעט לא מודע ירדה אל עבר החלק התחתון של גופו.
״פורטר״ הוא התנשף והניח את ידיו על חזי החשוף.
״הממ?״
״מה אנחנו עושים?״ הוא התנשף והדף אותי מעט לאחור.
אני נאנחתי וירדתי ממנו נשכב לצידו.
״מה אתה רוצה שנעשה?״ החזרתי בשאלה.
״אני לא יודע״ הוא ענה בכנות.
״אתה סומך עליי?״
״זה לא העניין. מה אם אני לא אוהב את זה? מה אם אתה לא תאהב את זה? מה אם... זה יהיה רע?״ עיניו הבהירות היו מלאות בחשש ושנאתי את זה.
זכרתי איך זה היה לגשש באפילה בנושא המיניות שלי. לדעת אבל לא לדעת. לרצות אבל לאסור על עצמך לרצות. לפחד. לתהות.
״אם לא תנסה לא תדע, אין סיכוי ואני לא אתן לזה להיות רע״ ליטפתי בעדינות את הלחי שלו.
רציתי שירגיש רגוע ובטוח איתי. החוויה המינית הראשונה שלי הייתה מזעזעת. במבט לאחור עשיתי משהו מסוכן ושילמתי עליו מחיר כבד. מחיר פסיכולוגי שאני מתמודד איתו עד היום באמצעות סמים ואלכוהול. לא רציתי שזה יהיה ככה בשבילו. אני לא אתן לזה. נעשה הכל בכבוד ואהבה.
״אוקיי״ הוא הנהן.
נישקתי את שפתיו בעדינות המתבקשת. ואז הורדתי ממנו את החולצה. היה אפשר לראות שהוא ספורטאי. שריריו היו חטובים ובטנו הייתה שטוחה. היו לו קוביות. אבל בתוכי ידעתי שהמראה החיצוני הוא משני למה שיש לו בפנים. התאהבתי בנשמה שלו. הגוף הסקסי היה רק בונוס. הוא התנשף כשנגעתי בו. הוא נגע בי חזרה. לאט הורדתי לו את הגרביים והמכנסיים. הוא נותר בבוקסר ירוק כהה. יכלתי לראות את מתאר הזין שלו ופי התמלא רוק. ליבי הלם בחוזקה.
״פאק אתה מהמם״ לחשתי והעברתי את ידי על שריריו ועל העור החלק והחם.
״תפסיק״ הוא הסמיק.
״זו האמת. אתה כל כך סקסי. אני יכול לגמור רק מלראות אותך שוכב בבוקסר על המיטה שלי, קודי״ קולי היה צרוד ומחוספס.
״פורטר...״ הוא הביט עליי בעיניו הכחולות ויכלתי לטבוע בהן.
פתאום כל מה שעשיתי לפני היה נדמה כמו זיכרון רחוק ומטושטש. עברתי הרבה גברים. עשיתי המון דברים. סקס היה חסר משמעות. משהו להסחת הדעת. משהו להפיג את הבדידות והכאב. משהו שגרם לי לאשליה של כוח ושליטה. ועכשיו מול קודי הבנתי שהכל היה בולשיט. אפילו העניין התמים הזה היה טוב יותר מכל סקס שהיה לי.
״אני רוצה אותך כל כך שזה כואב״ לחשתי דרך שיינים חשוקות וידי ליטפה בעדינות לאורך גופו.
הוא עצר את נשימתו כשידי חפנה את הזין שלו דרך התחתון. הוא היה כבד בידי וחם אפילו דרך הבד. שפשפתי את כף ידי מעל התחתון שלו. זעקה מופתעת נמלטה מפיו.
״בבקשה תגיד לי שאתה אוהב את זה?״ התחננתי.
״אני... כן...״ הוא גנח בזמן שהמשכתי לשפשף אותו מעל התחתון.
״פאק קודי, אתה כל כך סקסי״ גנחתי וידי גלשה אל תוך הבוקסר שלו.
ברגע שידי נגעה ישירות בזין שלו שנינו הבטנו זה על זו. הוא כבר היה קשה. וחם. הוא פעם בידי בזמן שכרכתי את אצבעותיי סביבו.
״הו... אלוהים... אני.. זה...״ הוא התנשף.
״זה טוב? אני עושה לך טוב, בייבי?״ התחלתי לשפשף אותו מעלה ומטה.
״כן... זה...״ הוא בקושי הצליח לדבר וההנאה המוחלטת השתקפה בעיניו הבהירות.
הרגשתי את הזין שלי מתקשה ומתעוות. הוא היה כל כך יפה שזה פשע. רציתי לעשות לו הכל ושהוא יעשה לי הכל.
השתמשתי ביד השניה שלי כדי להוריד את הבוקסר שלו. הזין שלו נגלה לעייני.
לרגע חשבתי שאני עומד לקבל התקף לב. הוא היה יפיפה. עבה ומרשים. הוא פעם בעוצמה. והכל בגלל מה שאני עשיתי לו.
״אני יכול למצוץ אותו?״ שאלתי בזמן שבהיתי בו מהופנט.
״הממ... כן״ האישור שלו הדליק בי הכל.
ברגע שכרכתי את שפתיי על הזין שלו גבו התקשת מהמזרן וזעקה פרצה מפיו. זה היה כל כך מדליק. לקחתי אותו בפי ומצצתי אותו בלי היסוס. הוא גנח והתפתל תחתי. לשוני החליקה לארוכו והוא מלמל את שמי כמו בתפילה בזמן שאחז בסדינים.
״יש לך טעם של גן עדן, בייבי״ לחשתי לפני שלקחתי אותו לעומק גרוני.
אם היה משהו טוב בניסיון הוא ש-שכללתי את הכישורים שלי. יכלתי לגרום לו הנאה מקסימלית כמו שרציתי. כמו שהייתי חייב לעשות.
״אלוהים... אני לא מסוגל יותר... אני עומד...״ מצצתי אותו חזק ועמוק יותר.
תוך שניות מטח חמים של הגבריות המלוחה שלו התפרץ בגרוני. הוא צרח את שמי וקללה שלא התאימה לו והתפרק לרסיסים. אני שאבתי את כל מה שיכלתי לפניי שהוצאתי אותו מפי. ואז הבטתי בו שוכב על המיטה בעיינים חצי עצומות. גופו ברק מזיעה. הריח שלו התערבב בריח של סקס. זה היה מושלם. כמעט מושלם מידי כאילו הייתי באיזה חלום.
״אני חושב שקיבלת את התשובה שלך״ חייכתי וניסיתי להתעלם מהכבדות במכנסי.
״בוא לכאן״ הוא שלח את ידו אליי.
באתי אליו והוא נישק אותי לאט ובעדינות. פאק. אני גמור לגמריי. הגבר הזה הרס אותי. כל מה שהוא היה פשוט שלמות מטורפת.
״אהבת את זה, בייב?״ שאלתי אחרי שראיתי שהוא התאושש מעט.
״זה היה הדבר הכי עוצמתי שחוויתי״ הוא ענה.
זה גרם לי לחייך.
״ועכשיו אני רוצה לעשות לך טוב״ הוא ביקש.
מיד הזין שלי נעמד בדום. הורדתי את המכנס והתחתון שלי בעזרתו. הזין שלי היה גדול. ידעתי את זה.
״זה... וואו... זכרתי שהוא גדול אבל מקרוב זה ממש...״ המילים בקושי יצאו מפיו.
״פשוט תסמוך עליי, טוב?״
הוא הנהן.
״תירק על היד שלך״ ביקשתי.
הוא עשה כדבריי. ואז לקחתי את ידו והנחיתי אותו לעטוף את הזין שלי. ואז עטפתי את ידו בידי.
הנחיתי אותו איך לעשות לי טוב. הוא היה מצטיין כמו בכל דבר שעשה. התנשפתי כשהוא לקח פיקוד. הלחץ היה במיטה המושלמת, הקצב שלו היה איטי ואז מהיר ואז שוב איטי. גנחתי ומהר מאוד מצאתי את עצמי על הסף.
״בבקשה אל תפסיק, אני קרוב״ התחננתי.
הוא הגביר את הקצב ולא עצר עד שהרגשתי את הלחץ המוכר רגע לפני שגמרתי כששמו על שפתיי.
גן עדן קיים. אני יודע את זה כי בזכותו אני שם.
״זה היה טוב?״ חוסר הביטחון בקולו היה קשה לי.
״זה היה מושלם״ נישקתי אותו חזק.
אחר כך התקלחנו ביחד. סיבנו זה את זה וצחקנו והתנשקנו. האינטימיות הזו הייתה כל כך קלה שזה היה מפחיד. משתק מפחד למעשה. אבל הוא היה כל מה שרצתי אז נלחמתי בקולות המפחידים. זה הגיע לו. שאני אלחם למענו. למעננו.
YOU ARE READING
Dreadful (falcon valley 3)
Romanceכשהייתי בן 12 התאהבתי בפעם הראשונה בנער הכי חתיך, מצחיק וכובש בכיתה. בזכותו הבנתי את האמת שלי וקיבלתי את העובדה שאני שונה מאחרים. בטחתי בו ונתתי לו משהו שלאף אחד זר לא היה מעולם- חתיכה מהלב שלי. כשהגיע רגע האמת וסוף כל סוף חשפתי בפניו את ליבי בלילה...