פרק 9-
לא הצלחתי להרדם כל הלילה. המחשבה על קודי צופה במיטה שלו בסרט ששלחתי לו לא נתנה לי מנוח. התהפכתי במיטה ואז צפיתי בסרט ההוא בלופים ושפשפתי את הזין שלי באובססיות עד שהוא פאקינג כאב. אפילו לא גמרתי רק שפשפתי וחשבתי על קודי. זו הייתה התנהגות כפתית ומטופשת אבל הרגשתי כפייתי ומטופש. כשהשעון המעורר שלי צלצל קפצתי מהמיטה והתחלתי להתארגן לבית הספר במהירות. ליד המיטה שלי היו שני כדורים בתוך קופסא שפעם הייתה של מסטיקים ובלעתי אותם בלי מים ובלי לזכור מה לעזאזל הם עושים. ירדתי את המדרגות שתיים שתיים. סביב האי האחים שלי ישבו ודיברו על משהו ששמתי עליו זין. מזגתי קפה ושתיתי אותו בכמה לגימות מתעלם מהצריבה בלשון. אכלתי דונאט ענקי ונדמה לי שאמרתי יום טוב למי שהיה סביב האי לפני שיצאתי לדרכי. לפני שהתנעתי את הרכב שלחתי לו הודעה. או יותר נכון הודעות.אני:׳בוקר טוב׳
אני:׳מנחש שהיה לך לילה מעניין 🧐׳
אני:׳מת לשמוע מה דעתך׳
אני:׳נתראה בבית ספר׳
אני:׳🥵🥵🥵🥵׳
אני:׳😈😈😈😈😈׳
אני:׳קודייייי׳
אני:׳תענהההה׳
אני:׳נתראה בבית הספר׳חוסר המענה שלו עיצבן אותי אבל החלטתי לנסוע מהר ככל האפשר לבית הספר כדי שאוכל לתפוס אותו לפני השיעור הראשון. התחלתי להרגיש את הרטט בידיי ולשמוע את הלמות ליבי בתוך ראשי. סימן לכך שהכדורים ההם היו מסוג ממריץ. הם יעשו לי קוצים בתחת ואנרגיות שיא וישחררו לי את הלשון אפילו יותר מהרגיל. כנראה לא הסמים הנכונים למאורע אבל עכשיו כבר אי אפשר היה לעשות כלום. נהגתי כמו נהג מרוצים וקיבלתי צפירות מכמה וכמה נהגים אבל לא אכפת לי. כל מה שהיה אכפת לי היה קודי. קודי שלי.
חניתי את הרכב עקום ותפסתי 3 חניות אבל לא היה לי אכפת. זינקתי מהרכב והרגשתי את האנרגיה מהכדורים דוחפת אותי לעבר הבניין שבו היו הכיתות של תלמידי שכבת י״ב. המסדרונות כבר היו דיי מלאים ואני רצתי אל הלוקר של קודי. הרגשתי זיעה על רקותיי וליבי הלם בטירוף. הוא עמד ליד הלוקר שלו. הוא היה נראה מעולה בטי שירט שחורה ששרווליה עטפו את שרירי זרועותיו המרשימים ורגליי שחקן הכדורגל המרשימות שלו היו עטופות בג׳ינס כהה ומחמיא. הוא היה כל כך סקסי. הרגשתי אש מתפשטת בבטני. אלוהים הגבר הזה הוא מתת האל לאנושות. אני רוצה אותו יותר משאני רוצה את נשימת האויר הבאה שלי. זו האמת. האמת לאמיתה. הייתי אובססיבי אליו מאז שהגעתי לפלקון וואלי. וכנראה אהיה אובססיבי אליו עד שאהיה סבא זקן עם זין נפול.
״קודי!״ קראתי אליו ומיהרתי לעמוד מולו.
אנשים הסתכלו עלינו אבל לא היה אכפת. בקושי הצלחתי להכיל את עצמי. התנדנדתי על רגליי בחוסר מנוחה ונסיתי להרגיע את ליבי ששעט כמו סוס מרוץ אימתני.
״מה לקחת, פורטר?״ הוא הביט בי במבט השיפוטי שלו ששנאתי.
מצד שני אפילו כשהוא שפט אותי הוא היה סקסי בטירוף.
״כלום״ שיקרתי.
״כן ואני איירון מן״ הוא גלגל עיינים.
״אתה יותר טוב מאיירון מן, אתה קודי״ הנחתי את ידי על כתפו והרגשתי רטט של חום.
״מה אתה רוצה, פורטר?״
אותך. אותך עירום במיטה שלי. אותך מתחתי גונח כשאני מזיין אותך עד ליום שני הבא. אותך איתי בכל רגע שבו אני ער. וגם בחלומות שלי אם אפשר.
״לדעת מה חשבת על הסרט ששלחתי לך״ חיוך עצום התפשט על פניי.
לחיו של קודי האדימו מיד והוא הסתכל לצדדים לוודא שאף אחד לא מקשיב לשיחתנו.
״מה אני יכול לחשוב עליו? זה היה סרט גס ודפוק. ראיתי דקה ומציתי. יש לי דברים יותר מענינים לעשות בחיים. אני לא משועמם וחרמן כמוך, פורטר״ הוא נחר בבוז.
בלון הציפיות שניפחתי בקפידה התפוצץ לי בפרצוף. ככל שהתמקדתי בזה שהוא פתח את הקובץ שהמוח שלי רץ קדימה והסיק מסקנות.
״אתה פשוט פחדן. בגלל זה לא הצלחת להסתכל על הסרט״ נהמתי בעלבון.
״טוב. עוד משהו? או שסיימנו עם מנת הטרלול היומי?״ הוא גלגל עיינים.
פאקינג גלגל עיינים. התכוונתי לומר משהו אבל אז הופיעה כמו יתוש טורדני הבחורה שהוא קרא לה החברה שלו.
״היי בייבי, בוקר טוב״ היא חייכה חיוך לבן ומושלם.
״בוקר טוב, נסיכה״ הוא חייך חזרה ואז משך אותה אליו.
ואז הוא נישק אותה. מול הפאקינג פרצוף שלי.
זה התחיל דיי תמים ואז הוא הצמיד אותה ללוקר והכניס לה לשון לתוך הפה. עלתה בי בחילה. פאק. מיהרתי לברוח משם מהר יותר מיוסיין בולט בריצה אולימפית. נכנסתי לשירותי הגברים ונעלתי את דלת אחד התאים אחריי. הוצאתי את הבקבוק שלי שהיה אטום והיה אמור להכיל מים. הורדתי את הוודקה בכמה לגימות ולא הרגשתי אפילו צריבה. החרא הזה כבר לא משפיע כמו פעם.
השענתי את ראשי על דלת התא וניסיתי לנשום עמוק. הלוואי שיכלתי להוציא אותו מהראש שלי, מהלב שלי, מהגוף שלי. הלוואי שיכולתי לחזור ליום שבו הכרנו ולהזהיר את עצמי. להכין את פורטר של עכשיו לעובדה שהנסיך אף פעם לא יהיה שלו. הייתי צריך להפנים מזמן שהחיים הם לא סיפור אגדה מזוין. העדות הייתה מול עייני כל הזמן הזה. ניצלתי מחיים ארורים רק בשביל שאמא שלי תמות בטרם עת, התאהבתי רק כדי להתאכזב, עשיתי סקס כדי למלא חלל ובסוף קיבלתי טראומה שהפכה אותי למשתמש. הייתי תירוץ עלוב לבן אנוש. אמא שלי בטח הייתה מתביישת. שופטת אותי כמו האנשים האובר מושלמים כמו קודי המזוין. קודי המזוין והיפה יתר על המידה. שתמיד היה טוב מידי בשבילי ומחוץ להישג ידי. זין על זה. פתחתי את האפליקציה הקבועה שלי וקבעתי מיד עם הבחור הראשון שעלה בחכתי. אם הרס עצמי אז עד הפאקינג סוף.
YOU ARE READING
Dreadful (falcon valley 3)
Romanceכשהייתי בן 12 התאהבתי בפעם הראשונה בנער הכי חתיך, מצחיק וכובש בכיתה. בזכותו הבנתי את האמת שלי וקיבלתי את העובדה שאני שונה מאחרים. בטחתי בו ונתתי לו משהו שלאף אחד זר לא היה מעולם- חתיכה מהלב שלי. כשהגיע רגע האמת וסוף כל סוף חשפתי בפניו את ליבי בלילה...