פרק 20

105 13 0
                                    

פרק 20-
פורטר-
השעה הייתה רבע לארבע לפנות בוקר. פסעתי הלוך ושוב על רצפת הפרקט העשויה עץ טבעי הלוך ושוב מול דלת החדר הסגורה. ביד שלי היה בקבוק וודקה סגור. בכיס שלי היה מיכל קטן עם שקית של אבקה לבנה ושקית עם כדורים. המבט המיוסר של קודי רגע לפני שהפנה לי גב והמילה המחורבנת ההיא בקולו המדוכא-׳לבד׳ הסתובבו בראשי ולא נתנו לי מנוח. הייתי חייב לדפוק הכל כמו תמיד. הפצצה המתקתקת שהייתה בתוכי איימה להתפוצץ ולקרוע אותי לגזרים. הפיתוי להשתכר, להתמסטל ולשכוח ממה שעשיתי היה כמעט בלתי ניתן לסירוב. כל מה שהייתי צריך לעשות היה לפתוח את הבקבוק. כמה לגימות. כמה כדורים. שורה אחת או שתיים ואז כל הכאב, הספקות, השאלות והבלבול יגמרו. אני אהיה חופשי. השטן הקטן וההרסני שכלאתי בתא חשוך בירכתי מוחי איים לפרוץ את הדלת ולהשתלט עליי. לקחתי נשימה עמוקה והבטתי על הדלת שנסגרה בפניי. הייתי שמוק. כמובן שקודי דיבר מתוך הגיון, מתוך דאגה. זו לא הייתה אשמתו שהייתה לו תוכנית סדורה לעתיד שלו. זה מה שאנשים מוכשרים וחכמים כמוהו עושים- הם מתכננים אסטרטגיה כדי להגשים את החלומות שלהם. הם חושבים בהיגיון. הם יודעים מה טוב בשבילם. נתתי לפחד להשתלט עליי. מה אם הוא יעזוב ויביא מישהו אחר? מישהי אחרת?. מה אם הוא ישכח ממני?. מה אם הוא לא ירצה אותי יותר?. מה אם המרחק יהיה לו קשה מידי?. התשובה לכל השאלות האלה שברה אותי. אני יודע שזה נשמע ונראה אנוכי ופתטי אבל רציתי אותו לידי כל הזמן. כמו מיכל חמצן ארור. זה היה דפוק ולא בריא אבל כבר ידעתי מזמן שאני דפוק ולא בריא. וידעתי שהאלכוהול והסמים יגרמו לי להרגיש טוב לזמן מוגבל ואילו הוא יגרום לי להרגיש מדהים לכל החיים. הנחתי את הבקבוק בחזרה בארונית המשקאות וניגשתי לדלת בתקווה שהוא לא נעל אותה. כשהיא נפתחה תחושת הקלה התפשטה בחזי. הוא השאיר לי דלת פתוחה תודה לאל. סגרתי את הדלת אחרי בנקישה זעירה והורדתי את הנעליים שלי. אחר כך טיפסתי למיטה ונכנסתי מתחת למיטה. קודי התכווץ בפינת המיטה ואני חיבקתי אותו מאחור. מיד כשהרגשתי את הגוף שלו קרוב לשלי והריח המדהים שלו מילא את אפי רוגע מוזר אפף אותי. השטן התכווץ בתאו וכמעט נעלם, הרגשות השליליים התנדפו. לא רציתי אלכוהול או כדורים או סמים. רציתי רק אותו.
שכבתי בדממה והקשבתי לנשימות שלו במשך שעות. לא הצלחתי לישון עם הידיעה שפגעתי בו. אבל הקרבה שלו עזרה. לא ידעתי מה יקרה כשהוא יתעורר ואם הוא ירצה ללכת או יזרוק ראיתי כמו שמגיע לי. אז שכבתי לצידו וספגתי אותו כמה שיכלתי. את גוף המוצק והמדהים, את ריחו הגברי והרענן, את הנשימות המדודות שלו. הוא היה הכל. השמש עלתה באיטיות והלילה פינה את מקומו לבוקר. קרני שמש חלושות הסתננו לחדר. קודי נע מעט ואז הסתובב והתכרבל אליי. זה היה מתוך שינה אבל לא היה לי אכפת. הצמדתי אותו אליי ונתתי לגופו להיכרך סביב. הוא היה הדבר הכי יפה בעולם עם עיינים עצומות ושיער זהוב שנח ברכות על מצחו. לא הגיע לי מישהו כמוהו... ידעתי את זה בכל העצמות בגופי וזה הפחיד אותי. שעה קלה לאחר מכן עיניו נפקחו לאט. הגוון שלהן היה כל כך כחול שזה היה משגע. רציתי לבהות בהן לנצח.
״פורטר?״ הוא מצמץ והתנתק ממני מתיישב במיטה.
״בוקר״ ניסיתי לחייך אבל אני בספק אם היה משהו בחיוך הזה.
״באת לישון איתי בלילה?״ הוא שפשף את עיניו בכפות ידיו.
״אני יודע שרצית להיות לבד אבל... כן״ הודיתי.
״אני נכנס למקלחת״ הוא הכריז והוריד ממנו את השמיכה.
הוא היה לבוש בבגד הים בטורקיז מאתמול ובלי חולצה והזין שלי כתגובה לא רצונית התעוות בתחתוניי. אבל הוא לא התייחס אליי וניגש בלי להביט לאחור אל החדר שלנו. אני החלטתי לנסות להכין לו ארוחת בוקר. לא ידעתי לבשל אבל הרגשתי שאני חייב לנסות. לבסוף הצלחתי להכין כמה צנימים, ירקות חתוכים וביצים מקושקשות שהיו בגוון קצת חום מידי לטעמי. הכנתי קפה וסחטתי מיץ תפוזים. ערכתי את השולחן ואפילו שמתי עליו אגרטל עם פרחים בגווני צהוב לבן שקיוויתי שקודי יאהב.
כשהוא הופיע סוף כל סוף הלב שלי החסיר פעימה. הוא היה כל כך חתיך שזה אמור להיחשב פשע לפחות בכמה וכמה מדינות. הוא לבש חולצה מכופתרת מבד פשתן קליל בצבע אוף וויט כשכפתוריה היו פתוחים מספיק כדי להציג חלק מחזהו החטוב, ומכנסי דגמ״ח בצבע חאקי בהיר. שערו היה כהה מעט מהמקלחת והנינוח הגברי והנקי שלו- תפוחים ומנטה השתלט על החלל. פאק עמד לי רק מהריח המשגע הזה.
״רעב?״ החוויתי לעבר השולחן.
״אני יכול לאכול״ הוא משך בכתפיו.
אז התיישבנו ואכלנו בשתיקה מייסרת. הדרך שבה נגס בטוסט שלו רק גרמה לזקפה שלי להתחזק ולייסורים שלי להעמיק. אלוהים כמה שאהבתי את הגבר הזה. הוא היה הדבר הכי טוב ונכון בחיי.
״אני מצטער״ הייתי הראשון לשבור את הדממה.
״אוקיי״ הטון שלו היה שטוח וקריר.
״אני מתכוון לזה ברצינות. לפעמים אני כל כך פוחד לאבד אותך שאני מתחיל להתנהג כמו זין גמור. איבדתי כל כך הרבה אנשים בחיי ואני לא רוצה לאבד את הבחור היחיד שאי פעם אהבתי״ אחזתי בידו ודיברתי בכנות מוחלטת.
״תראה פורטר... אני מבין שיש לך עניינים לא פתורים אבל אני לא מוכן להיות זה שיספוג את כל החרא. אני יכול להיות שם, לתמוך בך ולעזור. אני רוצה. אבל אתה לא יכול לדבר אליי ככה או לפגוע בי בצורה הזו. אני גם ככה חדש בכל הקטע של מערכת יחסים עם גבר וזה מפחיד ולא ידוע מספיק גם בלי שתפגע בי ככה״ ראיתי בעיניו את הכאב ואת הפחד.
הוא צדק כמובן. הוא עשה צעד גדול. משהו מפחיד. ידעתי בעצמי כמה זה היה עוצמתי להודות בפניי עצמך על המיניות שלך. כמה זה מפחיד. כמה זה נכון אבל גם מרגיש כמו טריטוריה חדשה לחלוטין.
״אתה צודק. אני מצטער כל כך. בחיים לא רציתי לפגוע בך, בייבי״ אמרתי בכנות.
״אתה תצטרך להוכיח את זה במעשים, פורט. בפעם הבאה שתדבר אליי ככה אני לא אהיה פה. אם יש משהו שאתה רוצה לומר לי אני אהיה מוכן לשמוע. אני מבין שאני לא יכול להתערב לך בהחלטות לגביי העתיד. אתה יכול לעשות מה שמתחשק לך אבל שתדע שכל מה שאני אומר או אמרתי מגיע מהלב, מגיע כי אכפת לי ממך על אמת. הלוואי שהיית יודע כמה אכפת לי ממך״ המילים שלו היו כמו מים מתוקים לנשמתי הצמאה.
אכפת לו. אכפת לו ממני. אלוהים כמה שאהבתי אותו.
״גם לי אכפת ממך. אני עובד על עצמי ואעבוד על עצמי עד שאהיה מגיע לך״ הבטחתי לו.
״אוי פורט... מתי תבין שאני לא משהו מיוחד... אתה לא צריך לעשות כלום כדי שאהיה מגיע לך... אתה מספיק טוב, אהוב וחשוב. יש בך דברים כל כך טובים... אתה אח מדהים, חבר נהדר, מלא בשמחת חיים, מצחיק, חברותי, כריזמטי, אנושי, רגיש כמעט מידי. יש בך עוד מיליון דברים טובים. אתה טוב ונדיר״ הלב שלי עשה היפוך משולש בחזי וצרח כמו מעריצה של טיילור סוויפט בהופעה חיה.
״אין לך מושג כמה הייתי צריך לשמוע את זה״ אמרתי בכנות.
״אז אני שמח שאמרתי את זה. ואני רוצה שתבטיח לי שתחשוב ברצינות על העתיד שלך. לא בשבילי אלא בשבילך״ הוא שלח אליי חיוך שהאיר את עולמי.
״אני מבטיח״ אמרתי מיד.
״עכשיו תן לי להכין ביצים חדשות כי אלו שרופות וטובעות במלח״ הוא הרים את הצלחות עם הביצים וזרק את הגרסא הלא מוצלחת שלי.
תוך דקות כבר היו לנו חביתות מושלמות למראה עם טעם מדהים. הוא היה טוב בהכל.
אחרי שסיימנו לאכול עשינו כלים כשברקע הלהיטים הכי גדולים של התקופה האחרונה. ברגע שסיימנו ניגבתי את ידי וחיבקתי את קודי חזק.
״התגעגעתי אלייך, בייבי״ הודיתי בפה מלא.
״אני ממש כאן״ הוא צחק.
ותודה לאל על זה. או לאיזה מלאך שומר כנראה אמא שלי שנתנו לי הזדמנות עם קודי.
״הלוואי שתהיה איתי תמיד״ חייכתי ונישקתי אותו.
הנשיקה הייתה רכה ועמוקה וטעמו התפשט בכל כולי. דחקתי את מותני לשיש וידיי גיששו תחת חולצתו הקלה.
״לא קבענו שיעור רכיבה על סוסים או משהו?״ הוא מלמל בזמן שנישקתי את צווארו.
״מה דעתך שנאחר טיפה?״ הרמתי גבה בשובבות לפני שצנחתי על ברכיי לפניו.
״פורטר״ הוא הביט עליי מלמעלה ונראה כמו חיזיון תעתועים יפה במיוחד.
״אין משהו יותר חשוב מלגרום לך להרגיש טוב, בייבי״ פתחתי בקלות את המכנס שלו והורדתי אותו בקלות יחד עם התחתון חושף את הזין היפה שלו.
הוא היה כל כך מושלם שקיבלתי זקפה רק מלראות אותו. כרכרתי את אצבעותיי סביבו ואנחה של עונג פרצה מפיו. אצבעותיי נעו מעלה ומטה על הזין שלו שהתחיל להתקשות תחת מגעי. פי מיד התמלא רוק בציפייה. כשלקחתי אותו לתוך פי הוא גנח גניחה עמוקה ורעד. אצבעותיו חדרו לשערי. מצצתי אותו לאט לאט ובכוונה. קודם כל את הקצה הרחב ואז לקחתי עוד ועוד עד שהרגשתי אותו בתחתית גרוני. שנים של אימון גרמו לרפלקס ההקאה שלי להעלם כלא היה. וקודי לא היה קטן בכלל. אבל הקללות שעפו מפיו, הגניחות ושמי הנואש על שפתיו החדירו בי עוד מוטיבציה. ידיו היו ראשי ומותניו נעו בקדחתניות. הוא רצה את זה. אותי.
״פאק!!!! אני עומד לגמור!!!״ הוא נהם ואני הגברתי את הקצב.
חצי דקה אחרי ירכיו רעדו והגבריות המלוחה שלו נורתה במורד גרוני. בלעתי הכל בלי לוותר על טיפה. הוא נשען על השיש ונראה מואר מעונג והנאה.
הוצאתי מפי את הזין שלו בצליל רטוב והרגשתי כאילו זכיתי בתואר החבר הכי טוב ביקום.
״אני חושב שעכשיו אנחנו יכולים לזוז״ חייכתי חיוך שובב לפני שליטפתי את לחיו.
פניו היו סמוקות ונשמותיו היו מהירות מאוד.
״עדיין לא״ הוא הניד בראשו ולצערי הרים את תחתוניו ומכנסיו.
״בסדר את זה צודק... אני דיי מסריח. אני אכנס להתקלח ואז נוכל ל...״ המילים נמוגו על שפתיי כשהוא ירד על ברכיו.
״מה אתה עושה, קודי?״ הרמתי גבה וגל של פאניקה מעורבת בתשוקה עלה בתוכי.
״מה נראה לך שאני עושה?״ עיניו התכולות היו שובבות ומחייכות אבל גם ראיתי בהן את ה-היסוס והפחד הקטן.
זו תהיה הפעם הראשונה שלו. אלוהים אדירים. מה עשיתי בגלגול הזה שמגיע לי כל כך הרבה טוב?.
״אתה לא חייב... זה...״
״אני רוצה, פורט״ הוא אמר בכנות והוריד את מכנס הטרנינג שלי יחד עם הבוקסר שלי.
״פאק״ זה היה מביך שכבר הייתי קשה לגמריי מלראות אותו על הברכיים מולי מביט עליי מלמעלה.
״יכול להיות שאני אהיה גרוע בזה אבל אני תלמיד טוב אז יש לאן להשתפר״ הוא חייך אליי והרגשתי את החום כמו לבה רוחשת בכל חלק בגופי.
״מה שתעשה יהיה מושלם״ הנהנתי.
הוא כרך את אצבעותיו סביב הזין שלי. והתחיל להניע אותן מעלה ומטה. מגעו היה עדין אבל תקיף. וזה היה קודי שנגע בי.
״פאק... זה כל כך טוב״ נהמתי.
עצמתי את עייני והתמכרתי לתחושה שלו נוגע בי. עד שהרגשתי את החום והלחות של פיו. פתחתי את עייני באחת בדיוק כשהוא הכניס את החלק העליון לפיו. רגליי רעדו וקללה חריפה נפלטה מפי.
הוא היה כמו נסיך יפיפה מסיפורי אגדות אבל מהסוג הסוטה עם הזין שלי בפיו. לשונו חגה במעגל סביב ראש הזין שלי והתחושה הייתה מרוממת. עפתי מעל העננים.
״קודי! פאק אני אוהב את הפה שלך! אתה כל כך טוב אליי, מותק״ הבטתי ישירות לתוך עיניו הבהירות בזמן שידי ירדה אל ראשו.
נדמה שזה נתן לו אומץ והוא לקח עוד ממני בפיו. לראות את פיו מתרחב עם הזין שלי ולהרגיש את פיו עליי היה הכל. הוא היה היה הכל.
מותניי נעו מעצמן למרות שרציתי לתת לו לעשות את זה בקצב שלו. אבל לא הצלחתי להתאפק. תפסתי את ראשו והתחלתי לזיין את פיו בתנועות מכוונות. צליל קטן של חנק גרם לי להעצר מיד.
קודי הרים אליי את מבטו והנהן. נותן לי אישור. אלוהים אני אוהב אותו. הוא פשוט פאקינג מושלם.
המשכתי בתנועות מדודות לתוך פיו ואז הוא מצץ אותי בחוזקה לפיו. וידעתי שאני פאקינג גמור.
״פאק קודי! פאקקקק!!!״ נהמתי ושלפתי את עצמי מפיו רגע לפני שגמרתי בחוזקה.
לכלכתי את צווארו, מה שהיה חשוף מהחזה שלו והחולצה שנראתה עליו פצצה.
״פאק אתה יפה ככה״ חייכתי ונגעתי בשפתיו האדומות והנפוחות.
״אני חושב שזה היה מוצלח בשביל פעם ראשונה, לא?״ הוא משך בכתפיו.
״היית מושלם, בייבי״ הרגעתי אותו כי זו הייתה האמת.
״עכשיו נראה ש-שנינו זקוקים למקלחת״ הוא חייך ואני עזרתי לו להעמד.
״אני אסבן לך את הגב״ הבטחתי לפני שנישקתי אותו.
הייתי מאושר. הייתי ב-היי ששום סם לא יכל לספק. היי של קודי. וממתי על זה.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 18 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dreadful (falcon valley 3)Where stories live. Discover now