Karşımdaki kantin sırasına boş gözlerle bakıyordum. Elif bana bakıp tek kaşını kaldırdı "Hayırdır?" dudağımı büzüp bilmiyorum dercesine kafamı salladım. Konuşmaya dermanım bile yoktu.
"Ömer gelmediği için mi bu somurtkanlık?" her şeyi Ömer'e bağlıyordu. Ne yazık ki Ömer dışında da bir hayatım vardı ve çok sevgili sınıf arkadaşım bunu anlamıyordu. "Hayır," dedim. Mesela bugün okula gelmeyeceğini biliyordum.
"Çok durgunsun?" yine dudağımı büzdüm. Ne kadar sorgulamıştı yahu! Oturduğumuz masanın sandalyesi çekilince başımı oraya çevirdim. Poyraz adlı şahıs -ki kendisi benim en en en yakın arkadaşım- masamıza teşrif etmişti.
"Selam kızlar," demesiyle boş gözlerle ona baktım. "Selam bayan." dediğimde yüzünü buruşturdu. "Yüzünüzde güller açıyor hanımefendi, neyiniz var?"
Kafamı iki yana salladım. Poyraz'la ortaokuldan beri arkadaştık, kendisi her derdimin dermanı olmayı bir şekilde başarmıştı. Son birkaç aydır ciddi ilişki peşinde koştuğu için benimle konuşamıyordu bile. Bugün sevgilisi okula gelmemiş olmalıydı. "İlayda gelmedi mi?"
"Nerden anladın?" gözlerimi devirdim. "Yanıma sadece o zaman geliyorsun." alıngan gözlerle ona baktım. Masanın üzerindeki telefonumun, bildirim geldiğini gösteren ışığı yanınca elimi telefona uzattım. Ömer'den gelmiş olmasını planlıyordum. Ve bingo!
ömer : günaydınn (11.56)
bilinmeyen : iyi geceler Ömer bey
ömer : bugün okula gelmedim fark ettiysen, demek ki istediğim saatte uyanabilirim
bilinmeyen : uyan, bir şey mi dedim?
ömer : bir şeyin mi var
bilinmeyen : çok mu belli oluyor ya?
bilinmeyen : herkes sorup duruyor
ömer : sabah hiçbir şeyin yoktu?
Bu aptal çocuk ben sabah okula gelene kadar benimle konuşmuştu. Neredeyse saat sekizde uyumuştu ve şimdi uyanması çok normaldi.
bilinmeyen : annemle tartıştık evden çıkarken
bilinmeyen : belki o yüzdendir diyeceğim ama
bilinmeyen : hep olan bir olaydan nasıl etkilenebilirim ki?
ömer : hmmm
ömer : ben yokum diyedir
ömer : hasretimden yataklara düşecek kadar moralinin bozulacağını bilseydim
ömer : bugün okula gelirdim.
bilinmeyen : ne kadar mutlu oldum bilemezsin :D
***
nasıl gidiyoruz?gelecek bölümlerde neler olacak sizce?
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ ÖNÜNDE | texting
Teen Fictionbilinmeyen : söylenenlere göre bilinmeyen : burada (parmağım kalbimde) bilinmeyen : yakışıklı bilinmeyen : esmer ve kahve gözlü bilinmeyen : okulun mükemmeli ve zekisi bilinmeyen : arkadaşlarının favorisi bilinmeyen : ve göz önünde olmaktan çekin...