yirmi beş

379 17 1
                                    

yorum yaparsanız çok mutlu olacağım ♡
***

ilkim : sevgilim

ilkim : dershanenin oralarda mısın?

ömer : evdeyim, bir şey mi oldu?

ilkim : çıkışta beni alabilir misin?

ömer : alayım güzelim

ömer : istersen hemen şimdi alayım

ilkim : yok, zaten iki ders kaldı

ilkim : ben sana şey de soracaktım

ilkim : pamir ve ülkü'yle ne zaman buluşacağız

ilkim : görüşmüyoruz uzun süredir, ülkü'yle

ömer : biliyorsun onların arası biraz limoni

ömer : ben konuşayım ülkü'yle

ömer : onları zorla yanımızda tutmayacaksak

ömer : en kısa sürede buluşalım

ilkim : pekala

ilkim : seni seviyorum

ömer : ben de seni seviyorum sevgilim

ömer : aşığım sana (17.50)

İçime yerleşen şüpheler Ömer'in mesajlarıyla uçup gidiyordu ama insanın içine bir kere yerleşmişti. Kolay kolay gitmezdi ki.

Dersle alakalı eşyalarımı toplayıp dershanenin kütüphanesine ilerledim. Biraz da yalnız başıma ders çalışmak istiyordum.

ömer : ilkim (19.10)

ömer : dershanenin önündeyim

ömer : dersin yoksa in

Kaşlarımı çattım, kolumdaki saate baktım. Normalde bu saatte çıkıyordum ve Ömer bunu biliyordu. Sanırım ek derse falan kalacağımı düşünmüştü. Kütüphaneye girmekten vazgeçip yavaş yavaş merdivenlerden inmeye başladım.

Kapının önünde ağaca yaslanmış sevgilimi görünce gülümsedim ve yanına gittim. Kollarımı boynuna dolayıp ona sarılınca o da bana sarıldı.

Burnunu, boynuma koyup derin bir nefes aldı. "Gel şuradaki parka gidelim" diyerek elimi tuttu. Parmaklarını parmaklarımın arasından geçirdiğinde gülümsedim. Elim, elinin yanında minicik kalıyordu.

Park boştu. Saatin akşamın bir vakti olduğunu sayarsak normaldi.

Ömer bana döndü.

"Şimdi, sana birkaç şey diyeceğim." dedi. "Ama darılmaca gücenmece yok." gözlerimi kocaman açıp noldu dercesine Ömer'e baktım.

"Korkutma beni."

Belimden tutup kendine çekti. Sonra bunun iyi bir tercih olmadığını düşündü ki yanımızdaki banka oturduk. Dizimi kırıp yan bir şekilde ona döndüm, o da aynı şekilde oturdu.

"Bebeğim, şimdi sana iki şey söyleyeceğim. Birini daha fazla saklayamıyorum, diğeri de bu sabah oldu." kaşlarımı çattım. "N'oluyor?" dedim gergince. "Önce benden saklayamadığını söyle."

Dudaklarını diliyle ıslattı ve dik oturdu. Ellerimi bırakmadı. "Ben sınavdan çıktıktan sonra biri yazdı. İşte üniversiteli oldun artık, hala o kızla mısın tarzında."

Kaşlarımı çattım. "Bir daha yazarsa engelleyecektim ama bir daha yazmadı. O zaman yazdığıyla kaldı yani." kafamı salladım. Demek ki içimi kemiren o durum buydu. "Olabilir," dedim bir elimi yüzüne koydum. "Bu yakışıklı sıfatı herkes ister ama ben alırım." güldü.

"Diğeri ne?" dedim. "Bu biraz seni üzebilir, yani belki mutlu da edebilir." gergince nefes aldı.

"Sınav sonuçları her an açıklanabilir. Biliyorsun ki, biz seninle sınavı kontrol etmiştik. Eğer oradaki kontrol doğru çıkarsa." dedi ve gözlerini başka bir yere çevirdi. "Doğru çıkarsa?" kaşlarımı kaldırdım. "İstanbul'da özel bir üniversiteye gitmek yerine devlet üniversitesine düşüyorum." gülümsedim. "Ne güzel işte, istediğin bölümü zorlanmadan okuyabilirsin."

"Üniversite İstanbul'da değil."

Orada kalakaldım. Gözlerimin dolduğunu ve Ömer'i göremediğimi hissettim. Kafamı iki yana salladım. Sonra, benim için eğitimini tehlikeye atmasının saçmalık olduğunu düşünüp ona baktım.

"Daha tercihleri yapmadık ki," dedi. "İstemezsen şehir dışı yazmam bile." dediğinde gözlerinin kızardığını gördüm. Kafamı iki yana salladım. Gülümsedim. Gülümsememe tezat gözlerimden ikişer yaş düştü.

"Hayır," dedim sakince. "Benim için eğitimini engellemeyeceksin." Gözleri yüzümün her noktasında geziyordu. "Engellersen seninle küserim," dediğimde güldü. "Dersen ki yanımda kal o za-"

"Delirme," dedim ve ona yaklaştım. Ellerimi yanaklarına koyup "Seni seviyorum, hem de çok seviyorum ama seni sevdiğim için seni de düşünmem gerekiyor." dedim.

"Hem sen bana aşık değil misin?" dedim kaşlarımı kaldırarak. "Aşk, uzakta da olur yakında da. Yeter ki sevmeyi bil." dediğimde güldü.

Dudaklarını alnıma bastırınca gözlerimi kapattım. "Sana aşığım."

***

1K okuma olmuşuz <3

gizleyip kaos çıkartmayı çok istesem de

ayrılmasınlar çocuklarım

niye ayrılıyorlar

zaten, kafamda finali oturttum galiba

zaman atlayacağız haberiniz olsun ❤️

GÖZ ÖNÜNDE | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin