ilkim : olimpiyatlara seçilmişiz
ilkim : bu salak adam gerçekten kendini buna hazır görüyor mu?
ilkim : inanmıyorum ya
ömer : sakin ol
ömer : bekle bi' beş dakika
ilkim : tamam
Genç adam sınıftaki hocadan izin alıp derslikten çıkmıştı. Okulda işledikleri ve anladığı bir konu olduğu için çok önemsememişti.
Zaten dersi dinlemeye çalışsa da dinleyemezdi. Aklı telefonun başında bekleyen kızdaydı.
İlkim, sinirli bir şekilde odasında volta atıyordu. Olimpiyatlara katılmaya hazır değillerdi, gruptaki hiç kimse şu an olimpiyatlara katılamazdı. Herkesin özel hayatı vardı ve iki haftada nasıl hazırlanacaklardı?
Olimpiyatın olduğu gün üniversite sınavı vardı. Gerçekten herkesin stresli olduğu bir konuydu ve yeni koçun söylediği şey "Ben mi dedim gidin sınava girin diye." olmuştu.
Telefonunun çalmasıyla ekrandaki isimle sinirinin yatışması gerekirken gerilmişti. Telefonu açıp derin bir nefes aldı. "Alo," diye mırıldanıp konuşmaya başladı.
"Şimdi güzelim," diyen hoş sesini duyunca biraz da olsa sakinleşmişti. "Otur lütfen." yatağının üzerine oturup telefondaki çocuğu dinlemeye başladı.
"Anlat bana sakince."
Koçun geldiği günden beri olan tavrından, bugün gruba olimpiyatlara katılıyoruz adı altında attığı gruba kadar her şeyi anlatmıştı.
Çocukla dertleştikten sonra arkada duyduğu zil sesiyle, dershanede olduğunu fark etti. O sinirle kime ne yazacağını bilmediği için, ilk ona yazmıştı. "Derste miydin?" dedi mahçupca. Yaptığı şeyin aynısını yaşasaydı sinirlenirdi. Hatta telefonuna gelen bildirime bile bakmazdı.
"Evet ama sorun yok," diyen çocuğun sesi içini rahatlatmamıştı. "Özür dilerim ya," dedi ve elini saçlarından geçirdi. "Sorun yok bebeğim."
"Emin misin?" dedi gerginlikle. "Evet bir tanem," kız aklına gelen soruyu sordu. "Kaçta çıkıyorsun?"
"Bir ya da iki dersim kaldı, bir buçuk saate falan, neden?"
"Kütüphaneye gidelim mi?" içindeki bütün stresi atması gerekiyordu. "Gidelim, geleyim mi çıkışta." dedi çocuk. Kızın aklında çıkışta onun yanına gitmek vardı.
"Ben geleyim, oradan gideriz. Olur mu?"
"Olur tabii," dedi ve ekledi. "Seni seviyorum." kız gülümsedi.
"Ben de," dedi "Ben de seni seviyorum."
***
olaylar sanırım aklımdaki gibi ilerlemeyecek.
sevgi pıtırcığı hallerini biraz daha okuyacağız dğclpdmdpdödld
SONRA BİLEMEMoy vermeyi ve yorumu unutmadınız umarım <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ ÖNÜNDE | texting
Novela Juvenilbilinmeyen : söylenenlere göre bilinmeyen : burada (parmağım kalbimde) bilinmeyen : yakışıklı bilinmeyen : esmer ve kahve gözlü bilinmeyen : okulun mükemmeli ve zekisi bilinmeyen : arkadaşlarının favorisi bilinmeyen : ve göz önünde olmaktan çekin...