"Güzelim, açar mısın kapıyı?"
Kollarımı bacaklarıma daha çok çektim. Yutkundum. "Defol," dedim bağırarak. Poyraz'ın sesini duyuyordum arkadan. "Yapılacak iş miydi bu kardeşim ya, beni de ortak ettin bir de." deyince kaşlarımı çatıp burnumu çektim.
Ömer'in aklına böyle bir şey gelmezdi ki. "Amına koduğum zaten sen söyledin bunu," dişlerinin arasından hırlamıştı. Kapının önünde oldukları için seslerini duyabiliyordum.
"İyi be," deyip bana seslendi. "İlkim'im, bebeğim." dedi. "Aç şu kapıyı be, vallahi özür dilerim." dedi ve kapıya bir kere vurdu. "Böyle olacağını düşünmemiştim."
Ektiniz içime o korkuyu.
"Bir tanem, vallahi bu geri zekalıya uyduğum için oldu." derin bir nefes aldı. "Kapıyı açar mısın?"
"Hayır," diye mırıldandım. Ve kapıya ilerledim. "Bütün güvenimin içine sıçtınız," dedim kesik nefeslerle. Kapının kilidini açtım ve yatağıma geri döndüm. "Sen gelmiyorsun," dedi Ömer.
Kapı açıldı ve Ömer'i gördüm. Saçları sevdiğim gibi gürdü, dönemin başında kısacık kesmişti. Uzatmadan gelme demiştim. Gülümserdim ama gülümsemedim. Sakalları çok hafif çıkmıştı, onu hoş gösteriyordu.
"Sevgilim," dedi yavaş adımlarla yanıma gelip. Yatağıma oturup kaşlarını kaldırdı. "Çok özür dilerim bebeğim," dedi ve tam yanıma oturdu. Dizlerime sardığım ellerimi yavaşça açtı ve beni kendine çekti.
Kollarımdan tutup bacaklarım sağ tarafında olacak şekilde kucağına aldı ve başımı göğsüne yasladı. Dudaklarını saçlarıma bastırıp "Çok özür dilerim," dedi ve öptü. Kollarımı ona sardım. Gülümsediğini hissettim. "Yapma," diye fısıldadım. Sesim çatallaşmıştı.
"Çok özür dilerim bir tanem." dedi ve dudaklarının baskısını tekrardan saçlarımın üzerinde hissettim. Ellerini yanaklarıma koydu ve kafamı kaldırdı. Gözlerinin etrafı kızarmıştı. Göz altlarımın ıslaklığını parmaklarıyla kuruttu. "Bebeğim," dedi ve bana baktı. "Ağlama."
Ellerimi sırtından çekip dudaklarımı büzdüm. Ellerimi yanağına koyup okşadım. "Bir daha yapacak mısın?" kafasını iki yana salladı. "O Poyraz salağına uyan kafamı sikeyim." dedi ve bana baktı.
Poyraz içeriden, "Ayıp oluyor ya," diye bağırınca güldüm. Alnını alnıma yasladı. "Yemin ederim aldatmadım seni. Yemin ederim sadece seni seviyorum. Yemin ederim sadece seninle gelecek hayali kuruyorum." diye fısıldayınca baş parmağımda yüzünü okşadım.
"Sana inanıyorum," dedim ve yanağını öptüm. "Bunları öğrendiğim iyi oldu," dedim. Son söylediği cümleye ithafen.
Burnumun ucunu öptü. "Sana çok feciyim," dedi.
***
Yeni bölüm yazmaya aşırı üşeniyorum şsmxşxmxpxmdpldtaslakta olan son bölümümüzdü ✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ ÖNÜNDE | texting
أدب المراهقينbilinmeyen : söylenenlere göre bilinmeyen : burada (parmağım kalbimde) bilinmeyen : yakışıklı bilinmeyen : esmer ve kahve gözlü bilinmeyen : okulun mükemmeli ve zekisi bilinmeyen : arkadaşlarının favorisi bilinmeyen : ve göz önünde olmaktan çekin...