kitabın final vakti geldi artık, isterseniz beni takip edip diğer kurgularıma da bakabilirsiniz. buraya kadar geldiysen seni gerçekten tebrik ediyorum çünkü bazen salak saçma şeyler yazma konusunda profesyonel olabiliyorum.
{lütfen, "aynen öyle ya da ne yazdın kardeşim..." tarzında şeyler kullanmayın sşxmdlmdşdmdld çünkü kırıcı oluyor 🥲 yeni yayınladığım kurguya gelin.}
ve evet finalin gelmesine şaşırdınız.
×
Önümde bilgisayar ekranı, arkamda annemler ve arkadaşlarım. Yanımda ise sevgilim oturuyordu. Ekrandaki sonucumu gösterecek sayfayı açmamı bekliyorduk. "Açmasam," dedim alt dudağımı ısırarak.
Annem arkadan saçımı okşadı. "Aç anneciğim de, kendini huzursuz hissetme." dedi ve dudaklarını saçlarıma bastırdı. "Evet babacığım, hadi." dediğinde bilgilerimi girip açılmasını bekledim. Herkes açmaya çalıştığı için gözlerim dolu bir şekilde ekrana baktım. Fotoğrafımı mavili ekranda görünce dizlerimi sallamaya başladım.
Elim çok kötü titriyordu. "Netlere bak!" Ülkü'nün sesiyle herkes gibi ben de netlerime bakmıştım. Zaten sıralama, ben ekranı kaydırmadığım için görünmüyordu.
"Bayılacağım şimdi şuraya," diye mırıldandığım esnada Ömer elimi tuttu. Bu çocuğun yanımdaki varlığı yetiyordu. Netlerim çok güzeldi. İlk sınavdan çok az yanlışım vardı, ikinci sınavda biraz daha fazla vardı. Ama bu kötü değildi.
"Kaydır alta," dedi elimi sıkan Ömer. Kafamı salladım ve gözlerimi kapatıp sayfayı aşağıya indirdim. Ömer elimi sıkıca sıkınca yüreğim çok hızlı atmaya başlamıştı. Kulağıma doğru "Aç gözlerini bir tanem," diye fısıldayınca alt dudağımı kanatacak şekilde ısırıp ekrana baktım.
Alanımın yanında gördüğüm beş haneli sayıyla gözlerim kocaman oldu. "Ben mi yapmışım bunu?" dediğimde herkes gülerek bana bakmıştı. Annem ve babam bana sarılıp odadan çıkmıştı. Poyraz'a baktığımda "Artık daha çok görüşebileceğiz!" dediğinde gözlerimden yaşlar boşaldı. Tatilinden buraya gelmişti. "Ağlama kız, ağlak halinde mi mutlu olayım." dediğinde güldüm ama gözlerimden yaşlar boşalıyordu.
Sıkı sıkı sarıldıktan sonra Ülkü'ye sarılmaya geçtim ve gülümsedim. "Başarılı olacağını biliyorduk, hayatım." dedi ve sıkı sıkı sarıldı. En sonunda Ülkü, Poyraz'ın kolundan tutup onu sürükleyerek odadan çıkarttığında Ömer'le başbaşa kalmıştık.
"Tipe bak," dedi ve beni belimden tuttuğu gibi kendine çekti. "Ne varmış tipimde?" dediğimde kafasını iki yana sallayıp dudaklarıma baktı. Uzayacağını sandığım olayı dudaklarımı hızla öperek kesti. Ona karşılık verirken gülümsedim. Ayrıldığımızda güldü. "Çok güzelsin," dedi ve alnını alnıma yasladı.
"Her şeyde bu kadar güzel olmamalısın," dediğinde sırıttım. "Genlerde var," dediğimde annem içeriden kahvaltıya çağırmıştı. "Hadi gidelim."
"Mutlusun?"
"Mutluyum?" dedim gülerek. "Mutlusun, mutlusun." deyip tekrardan dudaklarıma dudaklarını bastırdı.
×
bitti.
belki özel bölüm gelir.
emin değilim.
ama.
yeni kurgu yayınladım.
bakarsınız bence ❤️
görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ ÖNÜNDE | texting
Teen Fictionbilinmeyen : söylenenlere göre bilinmeyen : burada (parmağım kalbimde) bilinmeyen : yakışıklı bilinmeyen : esmer ve kahve gözlü bilinmeyen : okulun mükemmeli ve zekisi bilinmeyen : arkadaşlarının favorisi bilinmeyen : ve göz önünde olmaktan çekin...