Genç kız, neredeyse her gün çıktığı bahçeye ilk kez tedirgin bir şekilde çıktı. Gerginlikten kafayı yemek üzereydi. Ellerini hırkasının cebine sokmuş etrafa bakınıyordu. Köşedeki ağaca yaslanmış kollarını göğsünde birleştirmiş olan çocuğu görünce derin bir nefes aldı.
Kendini fazla göz önünde hissediyordu. Aynı hissiyatı onunla aralarında bir şey geçerse de hissedeceğini biliyordu. Okulun popüler çocuğuydu o. Geçen sene böyle bir şey yoktu, masumca, çocuğun peşinde kimse yokken de seviyordu onu.
Şimdiyse bir bakan tekrar bakıyordu ve bu, kızı geriyordu.
Genç adam okul binasından çıkan kızı görünce gözlerini ona dedireceği için etrafa bakmaya başladı. Biliyordu, kızın gözlerinin ilk başta onu arayacağına emindi. İzlendiğini fark edince bu düşündüğünde haklı olduğunu fark etti.
Kıza doğru döndüğünde kızın bir köşeye ilerlediğini fark etti. Normalde hiçbir şeye gerilmeyen Ömer bu kızla yapacağı her şeyde geriliyordu. Küçük bir kızın ona bunları hissettirmesi akıl alacak şeyler değildi.
Kızın arka bahçeye ilerlediğini fark edince derin bir nefes aldı ve onun gittiği yönden gitmek yerine arka bahçeye diğer taraftan dolandı.
poyraz : hadi olm ağaç oldum şdmifplcğdlf
Gördüğü mesajla dudağının kıvrılmasına engel olmadı, o sırada telefonuna bir mesaj daha geldi.
ilkim : gelmemişsin
ilkim : bulamadın değil mi?
Kızın bu kadar karamsar düşünmesi kaşlarını çatmasına sebep olmuştu. Mesajların altındaki ses tonunu hayal edince sinirlendi ve bahçeye daha hızlı ilerledi.
poyraz : kızı dövecekmiş gibi gidiyorsun
Sakinleşti. Sakinleştiğine inandı. Arka bahçede daha az kişi vardı. İlkim'in bir banka oturduğunu görünce gülümsedi. Kızın elleri bankın üzerindeydi ve gerginlikten yere bakıyordu.
Ya dalga geçerse, ya Poyraz'ın dediği gibi olmazsa hiçbir şey diye çok korkuyordu.
Zil çaldı, ders zili çaldığında ikisi de olduğu yerde kalakaldı. Zamanın bu kadar hızlı geçtiğini ikisi de fark etmemişti. Kız kalkmaktan vazgeçti, bahçedeki çocuklardan biri ona bakıp "İlkim ders?" deyince kafasını kaldırıp sınıf arkadaşı olan çocuğa baktı "Hoca gelmeden sınıfta olurum." olurdu çünkü Poyraz'ın hocayı oyalayacağından adı gibi emindi.
Kafasını tekrar aşağıya eğdi. Gülümsedi, bulamamıştı.
ömer : bir şey diyeceğim
ömer : derse geç kalmasan mı?
ömer : çok güzelsin
ömer : aşırı güzelsin
ömer : ve ben yanına gelirsem güzelliğinin solmasından korkuyorum.
Adım sesleri duydu. Bulmuş muydu?
Bulmuştu.
***
alo alo alo
ben çoktan bütün kitabı kurguladım :')
sonu yok sadece ckcmclödpxöd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ ÖNÜNDE | texting
Teen Fictionbilinmeyen : söylenenlere göre bilinmeyen : burada (parmağım kalbimde) bilinmeyen : yakışıklı bilinmeyen : esmer ve kahve gözlü bilinmeyen : okulun mükemmeli ve zekisi bilinmeyen : arkadaşlarının favorisi bilinmeyen : ve göz önünde olmaktan çekin...