on

763 35 7
                                    

~ İlkim Leyla Mert

Merdivenleri inerken Ülkü ve Ömer'i görünce duraksadım. Hararetli bir şeyler konuşuyorlardı. Ömer'den hoşlandığımı anlatacak diye ödüm kopsa da dünkü antrenmanda söz vermişti.

Ben söylemeden söylemeyecekti ve aramızda bir sır olacaktı.

Yani umarım.

"İlkim!" deyip el sallayan Ülkü'yle gülümsedim ve ben de el salladım. Bana göz kırpınca ellerimi birleştirip  kalp yaptım.

Ömer'i gözleri ikimizin üzerinde dolaşıyordu. "Sonra görüşürüz," deyip ikisine de el salladım.

Sınıfa giderken Poyraz'ı görmemle gülümseyip yanına ilerledim. Beni görünce dudağı kıvrıldı. Sağ elimi omzuna koyup "merhaba genç," dediğimde gülümsedi. "Merhaba çocuk," deyip beni kendine çekip sarıldı.

"Ülkü'yle hallettin mi?" Dün antrenmandan çıkışta babam gelip almıştı beni ve ben uyuyakalmıştım. Poyraz'a haber vermeyi unutmuştum. "Evet, söylemeyecekti." diye mırıldandım. Köşede bana bakıp yanındaki kızlar konuşan Elif'i izliyordum.

"Bu neden bana bakıp duruyor?" dediğimde baktığım yere baktı ve elimi omzundan indirdi. "Boş ver." deyip beni çekiştirdi. "Ne karar verdin?" Ömer'i karşısına çıkıp çıkmayacağımı sorduğunu biliyordum.

"Bir haftası var, şu an altı günü falan var ama neyse. Bulamazsa karşısına çıkacağım," dedim ellerimi arkamda birleştirip parmak uçlarıma bastım.

"Anladım," dedi ve gülümseyip dudaklarını alnıma bastırdı. İçeriden çıkan İlayda'ya gülümseyip el salladım. O da bana ek sallayınca Poyraz elini İlayda'nın beline koydu ve onun da şakaklarına bir öpücük kondurdu.

"Nasılsın İlkim?" gülümsedim "İyiyim, sen?" ders başlayana kadar biraz daha muhabbet edince daha fazla onlarla kalmamak için yanlarından ayrıldım ve sınıfıma geçtim.

ömer : iki gün sonra

ömer : daha fazla sabredemem

ömer : okulun arka bahçesine gel

ömer : kimse olmayacak

ömer : utanabileceğin hiç kimse olmayacak

ömer : olur mu?

bilinmeyen : beni sen bulacaktın?

bilinmeyen : arka bahçe kalabalık olsun

bilinmeyen : o kalabalığın içinde beni bul

bilinmeyen : nasıl fikir?

ömer : peki

ömer : :)))

***
ömer var ya, hain hain

GÖZ ÖNÜNDE | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin