9.4

119 14 52
                                    

"Riadtan pattantak fel szemeim és ültem fel az ágyamban. Kintről a felkelő Nap, besütött ablakomon. A szobám félhomályban úszott.
A szívem gyorsan kalapált és a levegőt is ugyan olyan sebességgel kapkodtam.

Körül néztem a szobámban, de minden megszokott volt.
Huh... Csak egy rossz álom... Gondoltam magamban, mire a telefonom csörgésére lettem figyelmes. Mivel már eléggé megnyugodtam, megdörzsöltem szemeim és ránéztem a telefonomra.

"Lepkefingok csoport hívás"

A látásom még homályos volt, de így is el tudtam olvasni a fehér szöveget és felvettem a hívást."

Mi is volt az álmomban... -töprengtem, minek véget Kook hangja vetett.

-Jó reggelt mindenki. -ásított egy nagyot utána.

-Ki a fene indította a hívást? -kérdezte Félix.

-MinJi...-ásítottam nagyot a név kimondása közben. Várjunk...Honnan is tudom ezt?

-Igeeen. Én voltam. -jelenik meg bekapcsolt a kamerája előtt és látszott rajta, hogy már egy ideje ébren van.

-És mégis miért? -kérdezte fáradt hangon YoonGi.

Nem tegnap is ez volt? Várjunk... -néztem meg gondolataim közben telefonomban a naptárt. Nem. Ma szombat van. Tegnap suli volt... Akkor előző hétvégén mentünk fel a hegyre?

-Azééért... -fogott bele MinJi, de Lia félbe szakította. Olyan ismerős ez a helyzet...

-Mert támadt egy remek ötletünk! -ugrott be a képbe Lia. Gondolom megint MinJinél aludt mint máskor is.

-Milyen ötlet? -kérdezte az útközben megérkező Chia.

-Gondolom valami közös programmal álltak elő nektek ahol már mindenki volt, mégis el akarnak rángatni minket. -felelte Kook és fogalmam sincs, hogy ez honnan jött neki, de én is ugyan erre gondoltam. Ha nem mondja, talán én teszem meg...

-Te ezt meg honnan tudtad? Kihallagattál, vagy mi? -nevet fel MinJi.

-Miért is? -kérdi YoonGi.

-Azt akarjuk, hogy elmenjünk valahová közösen. -mosolyog Lia.

-Mégis mikor? -kérdezte egyből Xia.

-És mégis hová? -tette hozzá Félix.

-Hááát... -kezdett bele Lia, de MinJi helyett én szakítom most félbe.

-Megint a barlanghoz akartok felmenni, igaz? -kérdeztem unottan.

-De ott már mindenki volt valamikor így nincs értelme és mi az, hogy "megint"? -értetlenkedett YoonGi. Most nem értem... Nemrég mentünk oda közösen. Sétálva mentünk és egy padnál meg is pihentünk, aztán pedig mentünk felfelé. Erre tisztán emlékszem.

-Már... már voltunk valamikor közösen, nem? -kérdeztem furcsálva. Én tényleg emlékszem mikor megyünk felfelé...

-Nem. Legalábbis én tuti nem voltam még ott veletek.

-Ahogyan én sem. -jelentkezett Lea és MinJi.

-De. Én is emlékszem. -gondolkozott el JungKook. Legalább ő nem felejtette el.

-Én sem emlékszem rá. Nem mentünk. -ellenkezett Xia.

-De akkor és és JungKook miért emlékszünk, úgy, hogy már voltunk? -kérdem ismét értetlenkedve.

-Mindegy. Menjünk fel a barlanghoz ismét közösen. Ha ti nem emlékeztek, hát ne emlékezzetek. Legalább nekem és Chimnek van memóriánk. -nevetett fel a végén Kook.

𝔸𝕝𝕠𝕞𝕔𝕤𝕒𝕡𝕕𝕒 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Where stories live. Discover now