7.3

109 19 39
                                    

Jimin szemszöge:

Riadtan pattantak fel szemeim és ültem fel az ágyamban. Kintről a felkelő Nap, besütött ablakomon. A szobám félhomályban úszott.
A szívem gyorsan kalapált és a levegőt is ugyan olyan sebességgel kapkodtam.

Körül néztem a szobámban, de minden megszokott volt.
Huh... Csak egy rossz álom... Gondoltam magamban, mire a telefonom csörgésére lettem figyelmes. Mivel már eléggé megnyugodtam, megdörzsöltem szemeim és ránéztem a telefonomra.

"Lepkefingok csoport hívás"

A látásom még homályos volt, de így is el tudtam olvasni a fehér szöveget és felvettem a hívást.

A tánccsoportom hívása volt, ahova már évek óta járok...de...mintha nem először venném fel ezt a hívást...

-Haló... -szóltam bele a telefonomba fáradtan. Miért van hívás ilyen korán? Igaz, a rémálom miatt visszaaludni már nem tudtam, de pihenni azért még terveztem. De mi is volt abban az álomban? Olyan furcsa érzésem van... Mondjuk...a csoporthívás nem olyan sokszor van. Biztosan csak valahova megint MinJi  tervez kirándulást.

-Ne tőlem kérdezd... -ásított nagyot mondata után JungKook. Olyan érzésem van mintha ez már megtörtént volna...

-De...nem is kérdeztem semmit. -csodálkoztam mondatán. Vagy hangosan kimondtam volna a fejemben motoszkáló gondolatokat?

-Ki a fene indította a hívást? -kérdezte Félix. Neki is még fáradt hangja volt, mint nekem és JungKooknak. Ezek szerint nem csak én keltem most...

-MinJi...-ásítottam nagyot a név kimondása közben. Várjunk...Honnan is tudom ezt?

-Igeeen. Én voltam. -jelenik meg bekapcsolt a kamerája előtt és látszott rajta, hogy már egy ideje ébren van.

-És mégis miért? -kérdezte fáradt hangon YoonGi is.

Észre se vettem, hogy útközben ő is csatlakozott a híváshoz. Mégis tudtam, hogy ő fogja ezt megkérdezni. Mintha ez a beszélgetés már egyszer lezajlott volna. Sőt. Talán többször is... Mi ez az egész? Olyan dejavűm van...

-Azééért... -fogott bele MinJi, de Lia félbe szakította. Olyan ismerős ez a helyzet...

-Mert támadt egy remek ötletünk! -ugrott be a képbe Lia. Gondolom megint MinJinél aludt, vagy talán nem is aludtak. Ki tudja már ezt? Nem először hívnak így fel minket. Vagyis azt hiszem.

-Milyen ötlet? -kérdezte az útközben megérkező Chia.

-Gondolom valami közös programmal álltak elő nektek ahol már mindenki volt, mégis el akarnak rángatni minket. -felelem és fogalmam sincs, hogy ez honnan jött, de tényleg olyan érzésem van mintha ez már egyszer lezajlódott volna...

-Te ezt meg honnan tudtad? Kihallagattál, vagy mi? -nevet fel MinJi.

-Miért is? -kérdi YoonGi.

-Azt akarjuk, hogy elmenjünk valahová közösen. -mosolyog Lia.

-Mégis mikor? -kérdezte egyből Xia.

-És mégis hová? -tette hozzá Félix.

-Hááát... -kezdett bele Lia, de MinJi félbeszakítja. Vagyis csak azt hittem, hogy ez fog történni, de nem. Most JungKook szakította félbe.

-Várjatok. A barlanghoz akartok felmenni, igaz? -kérdezte nekem pedig tátva maradt a szám. Ugyan erre gondoltam.

-De ott már mindenki volt valamikor így nincs értelme és mi az, hogy "Chim"? Ez meg honnan jött haver? -értetlenkedett YoonGi és az én fejembe is elindította a gondolatokat.

𝔸𝕝𝕠𝕞𝕔𝕤𝕒𝕡𝕕𝕒 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora