"A kérdés egyszerű. Meghalok? És ha igen, akkor vajon sikerül a tervem?"
Jungkook szemszögéből:
A sötét szobámban ülök és várok. Félek hogy Jimin tényleg megtette. Volt rá több órája és azóta nem is jelzett, tehát felmerül bennem, hogy...
NEM!!!
Nem gondolhatok ilyet!
Nem olyan idióta hogy meghaljon egy feltételezésre!
Hülyeség az egész!
Hogy ébredhetnénk megint ma? Azt mondta egy áldozatot megkövetel az út. De az az egy áldozat már megvolt! Minji volt az! Akkor mégis honnan veszi hogy ha megöli magát minden rendbe jön?
Lehet Minji is egy álomcsapdában ébred abban a síkban, nem?
Több változat és kimenetel. Mi élünk az egyikben, ő meg a másikban.
Azt hogy több síkon fut az élet, mindegyiken egy másik változat, már a tudósok is vitatják, nem? Lehet igaz. Ennyi az egész. Nem kéne azért megölnie magát mert ő úgy gondolja, hogy újra felébred. Hülyeség az egész. De mi van ha megteszi? Vagy már meg is tette?Az órára nézve ijedten pattanok fel helyemről. Már este 6 és nem veszi fel a telefont, és kezdek ideges lenni. Lehet csak megharagudott rám, de muszáj átmennem hozzá, hogy megbizonyosodjak épségéről.
Futva tettem meg a házaink közti távot és amint oda értem, berontottam az ajtón, ami meglepetésemre nyitva is volt.
A nyitott ajtón nem is agyaltam tovább, csak Jimin nevét ordibálva szaladtam végig a házon, de sehol se találom.-Jimiiiin!!!! Üvöltök egyre hangosabban ahogy a szobájába nyitok. Mi a faszért utoljára jöttem ide, azt nem tudom, de valahogy úgy éreztem hogy nem lehet ott. Vagyis azt hogy nem akarom hogy ott legyen. Talán azért mert az öngyilkos emberek fele a saját házukban nyírják ki magukat. Mivel Jiminnek saját háza még nincs, csak saját szobája így ha ott találom, 50% az esély arra hogy meghalt. Vagyis... Inkább arra hogy túlélte.
-Ne... Nem... Nem lehet... Ezt... JIMIIIIIN!!!! -rogyok a földre könnyek közt. Ez nem történhetett meg... Nem nem és nem... Tényleg megtette...
Ott lóg előttem. A nyaka köré vastag kötél csavarva. Szemei kidülledve mered a semmibe. Teste mint egy rongy baba lóg mozdulatlanul.
Oda akarok menni hogy átöleljem és leszedjem onnan, hogy megnézzem hátha még él, de nem visz a lábam. Csak ülök a padlón meredten és megmozdulni se tudok.Meghalt... És én még nem ébredtem újra... Végleg meghalt... Nem... Nem lehet... Nem fogadom el... Nem...MEGHALT!!!!
--------
Békésnek nem mondható alvásomból a telefonom hangos csörgése keltett. Meg se néztem, hogy ki hív, csak felvettem. A vonal túloldalán csönd honolt, viszont én se mondtam még semmit. Túl korán van és ami történt még mindig sokk hatás alatt tart. Nem hiszem el, hogy megtette mikor semmi se volt biztos... Nem hiszem el, hogy megölte magát csak azért, hogy ma ismét megtörténjen minden elölről...
-Sziasztooook! -köszön be végül MinJi. Hm... Most halott lenne ha Jimin nem akarna hősködni és boldogan élhetnék Vele.
-Ki a fene indította a hívást? -kérdezte Félix.
-Én voltam. -felel egyből a lány. Valószínűleg ő nem emlékszik a történtekre. De mi van Jiminnel? Ő még nem szólalt meg. Nem úgy volt hogy meg akarja őket állítani?
-És mégis miért? -kérdezte fáradt hangon Yoongi.
-Azééért... -fogott bele MinJi, de Lia félbe szakítja.
-Mert támadt egy remek ötletünk! -ugrott be a képbe Lia. Miért kell újra végig néznem ezt?
-Milyen ötlet? -kérdezte az útközben megérkező Chia, de nem nagyon figyelek a beszélgetésre. Már szó szerint kívülről tudom mikor ki beszél és mit mond.
-Szóvaaaal. Beszélgettünk Liával és arra jutottunk, hogy igazából így az egész csoport, nem nagyon szoktunk menni sehova a városon kívülre így közösen... -itt Minjit Lia félbe szakítja.
-Szóval azt találtuk ki, hogy menjünk el együtt valahova.
-Mégis mikor? -kérdezte egyből Xia.
-És mégis hová? -tette hozzá Félix.
-Hááát... -kezdett bele Lia, de most MinJi szakítja félbe a lányt, én pedig nagyot ásítva kezdem bámulni a plafont. Sikerült Jiminnek...A libát választotta helyettem. Önfejűen a halálba ugrott... Mit akar most csinálni? Közbe avatkozik és elmondja nekik, hogy valaki meghal ha oda megyünk, vagy mi? Kész téboly ez az egész.
-Arra gondoltunk, hogy elmehetnénk megnézni a hegyekben lévő barlangot. Sokan postolnak róla manapság, hogy milyen menő, így arra gondoltunk, mi is elmehetnénk. -hadarta a lány.
-De ott már mindenki volt valamikor szerintem. -ellenkezett YoonGi.
-Igen, de nem együtt voltunk, hanem külön külön. És egyébként is, mindenki csak a vízesésig ment, ami a hegy aljában van. -magyarázta MinJi.
-Mi oda is felmentünk. -Chia, és igaz, én is voltam már ott fent, de nincs kedvem újra beleszállni ebbe a beszélgetésbe. Úgyis tudom mi lesz a vége.
-Oké, de akkor se velünk voltál! -cáfolt egyből rá Lia. -Vegyél példát Kookról, ő nem köt belénk! -jön egy eddigi változatokban el nem hangzott mondat. Hát igen. Ha én máshogy viselkedem a cselekmények is kicsit más felé térnek. Vajon erre alapozza Jimin a megakadályozásos tervét?
-Akkor mikor megyünk? -kérdi végül Yoongi unottan, egy rövidke síri csendet követően.
-Ma. -jelenti ki Lia a végzetes szót.Ha holnap mennénk vajon ugyan úgy érne véget?
-Ma nekem nem jó! -ellenkezett Xia. Mi van ha Xia is benne van az álomcsapdában, és azért ellenzi? Bár ez hülyeség. Ő sosem ér rá, és végül mégis eljött velünk.
-Akkor mond le a programod. -szólt rá MinJi mindent elrendező hangon és bontotta a hívást, majd a csoportba mindenkit értesített a pontos információkról.
Jimin mi a fenét tervezel? Meg se szólaltál egész hívás alatt. Mégis mi jár a fejedben? Mi a terved?
A sok kérdés ellenére elhatároztam, hogy elmegyek a túrára. Kíváncsi vagyok, hogy Neki mi a terve vagy mégis miért jött vissza, ha semmin se változtat. Csak nem akar önfeláldozóan meghalni Minji vagy helyettem? De hisz akkor megint kezdődik a nap elölről. Hülye lenne meghalni megint, ha tudja hogy az nem lesz végzetes.
A lényeg, hogy bepakoltam a táskámba pár elengedhetetlen kacatot, és megindultam a buszmegállóba, ahol Jimin már ott volt. Szokásos fekete ruhájában téblábolt a buszok közt.
Mégis mit tervez? Miért sétálgat ott?-fordult meg a fejemben, de hamar választ kaptam kérdésemre. A fiú egy hegyes szöget helyezett a helyén parkoló buszunk kereke elé. Szóval ezt akarja. Tudja, hogy senki nem hinne a kitalációnak hangzó meséjének, és azt is tudja, hogy nem állnék mellé ha vitára kerülne a sor. Pontosan számított rá, hogy megakadályozni sem tudná a csoportot, legalábbis szavakkal biztosan nem, éppen ezért tettekkel szabotálja a csoport odajutását.
De azzal, hogy kilyukasztja egy busz kerekét, nem intéz el semmit. Attól még, hogy kimarad egy járat, hozhatnak egy másik buszt is akár, és ugyan úgy eljutunk. Vagy minden létező kereket kilyukaszt? Ahogyan Minjit ismerem, őt nem tántorítják meg az ilyesmik. Ha kell, tankot lop és azzal fuvaroz el minket a tervezett helyszínre.
YOU ARE READING
𝔸𝕝𝕠𝕞𝕔𝕤𝕒𝕡𝕕𝕒 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
FanfictionMilyen érzés belekerülni egy időhurokban, minek minden kimenetel végén holtan végzed, és mindezt szerelmeddel viszed végig? Kínok, fájdalom, érzelmek sokasága. Bele lehet őrülni egy ilyenbe, az biztos, de vajon Jimin ki fogja bírni a megpróbáltaláso...