VÉGE

87 11 64
                                    

Nî hâo mindenkiiii!!!!

Hát... Itt a vége...
Ööö... Nem is tudom hol kezdjem, de azt hiszem úgy a leghelyesebb ha először is elmagyarázom nektek, hogy mégis mi a ló trágya folyik itt.

A lényeg, hogy a baleset tényleg megtörtént, ahogyan az első változatban van, azonban ahelyett, hogy Jimin mikor Jungkook után ugrott, elérte, valójában mindketten lezuhantak és kómába estek. A sokk hatására a nap eseményei újra és újra ismétlődtek bennük, de mivel nem emlékeztek hogy mi történt pontosan, így mindig más változatok következtek be.
Amikor Jungkook szemszögéből pár résszel ezelőtt köhögve összeesik, akkor történt az, hogy a valóságban meghalt. Amit pedig utoljára látott, azok az orvosok voltak felette, akik próbálták megmenteni az életét. (Ez persze nem sikerült)
Jimin mivel még mindig kómában volt, de javult az állapota, így befolyásolni tudta álmát és elképzelte a közös jövőjét Jungkookal. A végén történő rémképek pedig megmutatták neki, hogy ez bizony nem a valóság, és végre ténylegesen felébredt. Apja szembesíti a valósággal és hát igen... Ööömm... Lehet kicsit elborult ff ötlet amit itt megvalósítottam, de szerettem volna egy olyan fanfiction amiben a legvégén derül ki a tényleges igazság és az olvasók előre fixen nem számítanak ilyen befejezésre. (És előre szólok, hogy nem ez volt az utolsó ilyen "durva" csavaros ff-em, mert vannak még ilyenek tervben😅)

Na de leegyszerűsítve: azért történhetett az esemény mindkét fél szemszögéből mert mindketten egy-egy álomvilágban/kómában/álomcsapdában voltak. Azonban az is mutatja, hogy a két fiú nem volt "összekapcsolódva" magyarán, különböző elképzeléseik voltak, hogy rejtettem el eltéréseket a két szemszögben. Ilyen például hogy Jimin saját szemszögéből gyógyszerekkel lesz öngyilkos, azonban Jungkook már egy saját magát felakasztott Jiminnel találta szemben magát saját szemszögében.

Még egyszerűbben: minden csak álom volt, kivétel az utolsó részben mikor felébredt és az apjával találta szembe magát.

Lehet van benne néhol egy kis elméleti hiba, de valahogy így akartam felépíteni a történetet. Ha van még kérdésetek, itt komment szekcióba nyugodtan tegyétek fel, mindenre válaszolni fogok❤

Emellett valójában ez a fanfiction ötlet nem is Jikook volt, hanem egy sima szerelmi story és a 3. rész körül érkezett volna el a vége, de mivel pár olvasóm bíztatott a folytatás megírásával így kitaláltam a végleges változatot.
Remélem senki se bánta meg hogy belekezdett, még ha nem is happy end lett a vége.

Ééés akkor köszönet minden olvasómnak, aki olvasta ezt a fanfictionomat! Köszönöm a voteokat, kommenteket és listázásokat is, nagyon sokat jelentenek! 🥰🥰

Igaz, ez a bts fanfictionom nem lett happy end, de aki követ, az már tudhatja, hogy a profilomon fele-fele arányban találhatjátok a happy end és unhappy end befejezéseket.
Ha tetszett, nézz rá a profilomra, hátha még valami megtetszik.💜

A könyvek a profilomon: (utoljára frissítve: 2023.04.11)
‌•Tökmag és Izomagy |JiKook ff| [Bef.]
‌•J-hopeless - Felemésztő üresség [Bef.]
‌•Te démon, én ember |TaeKook ff| [Bef.]
‌•Csak élvezd 😎 [Bef.]
‌•Segítség meleg vagyok |YoonMin ff| [Bef.]
‌•Hang nélkül |JiKook ff|
‌•Csak egy ARMY |BTS +18|
‌•Az én őrangyalom |JiKook ff|
‌•Bangtan room & me
‌•Epres Csokoládé |TaeKook ff| [Bef.]
‌•Epres Csokoládé 2 |TaeKook ff|
‌•Between deomons |JiKook horror ff| [Bef.]
‌NO - No Ordinance |YoonMin ff| [Bef.]
(Egyéb téma)
‌•MDZS képek [Bef.]
‌•Miután beléd szerettem |YiZhan| [Bef.]
‌•Amikor megláttalak |YiZhan ff|

Amik még nincsenek megírva/kitéve, de tervben vannak:
‌•Yellow house (Jimin)
‌•Túlélési feltétel |JiKook ff|
‌•J-hopeless - Lehetetlen szerelem
‌•Mosolyogj |Sope ff|
‌•Nem kellesz! |Sope ff|
‌•Help me! |Yoongi ff|
‌•Nem akarom! |Jimin ff|
‌•Älomvîläg |Hopemin ff|
‌•A végsőkig |Hopemin ff|
‌•We're not just a few robot |BTS ff|
‌•Barátság extrákkal? |VMin ff|
‌•Csak számomra látható |Yoomin ff|
‌•Semmiség |NamJin ff|
‌•Csak NE Őt! |TaeKook ff|
‌•Moon Child |NamJin ff|
‌•Megszámlált napok |TaeGi ff|
‌•Ne félj! -Csak nézz rám |JiKook ff|
‌•Yes Daddy |JiKook ff|
‌•Fiú->Lány |JiKook ff|
‌•Blood Sweat & Tears |KookBi ff|
‌•Zodiac - Költői szerelem |JiKook ff|
‌•Barátok? |YoonKook ff|
‌•Már nem bír el a szívem |Yoonmin ff|
‌•Yes daddy |JiKook ff|
‌•Kosár párbaj |Yoongi ff|
‌•Nem és kész! |VMin ff|
‌•Hamis Angyal |NamJin ff|
‌•The Mask |Sope ff|
(Egyéb téma)
‌•My diary for 7 years |+16|
‌•Egy pszichopata gondolatai |+16|
•‌A sors fintora |Drarry ff|

Ha a tervezettek közül tetszett meg valami, nyugodtan írd meg kommentbe, mert figyelembe veszek minden kérést, és azokat összevetve hozom hamarabb azokat a fanfictionokat amire kérések érkeztek.
Mivel ezt a lehetőséget nem veszik sokan igénybe, így akár elég lehet hogy egy ember kérje valamelyiket és az lesz az eddig beígértek utáni soron következő.

Ennek a fanfictionomnak az új részei ugyebár minden kedden érkeztek, ezentúl pedig egy új fanfictionom jelenik meg, az pedig a: ‌Yes daddy |JiKook ff| ami a Between deomons |JiKook horror ff| befejezett fanfictionom folytatása. Ennek az új része fognak érkezni ezentúl minden kedden. Értelem szerűen következő hét kedden érkezik az első része. (április 18.-án)

Még egyszer köszönöm, hogy velem tartottatok! Találkozzunk a profilomon, vagy egy másik fanfictionnál!🥰💜

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Apr 11, 2023 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

𝔸𝕝𝕠𝕞𝕔𝕤𝕒𝕡𝕕𝕒 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang