κεφάλαιο 17

392 45 7
                                    

Ο Zayn μου πρότεινε να με πάει στο σπίτι του Harry με το αυτοκίνητο μα αρνήθηκα κατευθείαν. Είχε περάσει πολλά για μια μέρα και δεν ήθελα να τον βαρείνω περισσότερο. Από τη μία νιώθω τόσο καλά που επιτέλους αυτό το μικρό μου μυστικό το έμαθε ακόμα ένας άνθρωπος και ξέφυγε λίγο από εμένα και τον Hary, όμως φοβάμαι πως το μυαλό του δεν θα αντέξει για πολύ ακόμα. Η ψυχολόγος το είχε πει καθαρά. Η καταστασή του είναι κρίσιμη.

Εγώ το ξέρω. Δεν είναι η επιστροφή μου που θα τον κάνει να κυλλήσει στην βαθύτατη σιωπή και σκέψη, που ο κόσμος την αποκαλεί κατάθλυψη, αλλά όλα όσα έγιναν. Για κακή μου τύχη είμαι η μόνη που μπορεί να το καταλάβει αυτό. Αν ο Zayn χειροτερεύσει όλοι θα με κατηγορήσουν όμως κανένας από αυτούς δεν ξέρει πως αυτό που τον κρατάει στην ησυχία του είναι τα γεγονότα και όχι το άτομο, που στη σηγκεκριμένη περίπτωση ακούει στο όνομα μου...

Ποτέ δεν μου άρεσε η λέξη 'κατάθλιψη'. Δεν μ'άρεσε το υπονοούμενο που μόνοι μας έχουμε δημιουργήσει. Δεν μ'αρέσει που όλοι πιστεύουν πως όσοι έχουν κατάθλιψη είναι εξ' ολοκλήρου τρελοί ή ψυχοπαθείς. Στην πραγματικότητα η κατάθλιψη δεν έχει καμία σχέση με αυτό.

Η λέξη είναι σύνθετη, βγαίνει από τις λέξεις κατά + θλίψη. Σημαίνει πως το άτομο που περνάει τη συγκεκριμένη κατάσταση έχει υποστεί θλίψη λόγω προσωπικών του υποθέσεων. Με την δικιά μου λογική, όλοι περνάμε τη δική μας κατάθλιψη. Το θέμα όμως είναι πως σε αυτή τη ζωή δεν υπάρχουν μόνο οι δυνατοί αλλά και άλλη αδύναμοι άνθρωποι που πρέπει να στηριχτούν σε κάποιο άλλο άτομο για να περάσουν τη δικιά τους κατάθλιψη. Κανένας δεν είναι πάντα χαρούμενος, όμως κάποιοι είναι πάντα δυνατοί και αυτό τους κάνει λιγότερο ευάλωτους στην κατάθλιψη που όπως είπα περνάνε. Άλλα άτομα δεν είναι τόσο σταθεροί και γεροί χαρακτήρες . Είναι οι αδύναμες ψυχές που λέμε. Αυτοί λόγω της αδυναμία τους αφήνουν την κατάθλιψη τους να τους καταβάλλει. Σε αυτή τη κατηγορία ανήκει και ο Zayn. Φαίνεται δυνατός μα η ψυχή του μπορεί να κοπεί ακόμα και με καρδιά μαρουλιού. Εγώ υπάγομαι σε μια τελευταία κατηγορία που για την οποία δεν έκανα λόγω παραπάνω. Σε αυτή, υπάγονται οι αδύναμοι μα αισιόδοξοι άνθρωποι. Αυτοί που πιστεύουν στην ομορφιά που κρύβει το μέλλον και αρνιούνται να αφήσουν την κατάθλιψή τους να κυριαρχήσει μέσα τους. Πιστεύω πως σε αυτή υπάγεται και το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων σε αυτό το πλανήτη.

Με όλες αυτές μου στις σκέψεις έφτασα στο σπίτι. Ο Harry μου είχε δώσει κλειδιά για όποια περίπτωση. Μόλις μπήκα μέσα άκουσα ομιλίες από το σαλόνι. Κάποιος κλαίει. Ο Harry.

"Δεν ξέρω ρε Liam! Είναι περίεργο! Δεν ξέρω γιατί αλλά όποτε την βλέπω νιώθω κάτι που δεν έχω ξανανιώσει!" είπε χωρίς να σταματήσει τα δάκρυά του

"Νομίζω πως αρχίζω να την ερωτεύωμαι" είπε. Τότε ένιωσα πως ήταν η κατάλληλη στιγμή να μπω. Κάποιες φορές όσο ωραίο και να είναι να ακούμε ταμυστικά των άλλων πρέπει να μάθουμε να σταματάμε...

"Γεια σας παιδιά!" είπα ενώ έκατσα μαζί τους στο καναπέ παίζοντάς το άνετη...

"Τι έπαθες εσύ;" ρώτησα τον Hazz ενώ έσπευσε να σκουπήσει τα δάρκυά του

"Τίποτα" απάντησε μολεκτικά

"Οκ σκληρέ άντρα" γέλασα με σκοπό να ελαφρίνω την ατμόσφαιρα

"Τι έγινε με τον Zayn;" με ρώτησε όλο περιέργεια ο Liam

"Όλα καλά! Τα βρήκαμε!" του απάντησα χαμογελώντας

"Δηλαδή τώρα είσται φίλοι;" με ρώτησε ο Harry ενώ στο πρόσωπό του αναγραφόταν ένα ελαφρό χαμόγελο στο άκουσμα της λέξης 'φίλοι'

"Και κάτι παραπάνω μπορώ να πω! Νομίζω πως σε λίγο καιρό θα καταφέρουμε να είμαστε όπως τότε" είπε με μια χαρά. Εκείνη τη στιγμή ο Harry σηκώθηκε απότομα από δίπλα μου με αποτέλεσμα να ταρακουνήσει τον καναπέ.

"ΚΑΛΑ ΣΤΕΦΑΝΑ!" φώναξε νευριασμένος, δίχως να με κοιτάξει, κατευθυνόμενος προς τα πάνω. Ο Liam παρακολουθούσε σιωπηλά. Μα τι τον έποιασε τώρα;

Hi cupcakes! What are u doing sweeties? Did I tell that i love you?

Λοιπόν...πως είσται; Καινούργιο κεφάλαιο amnesia! yay! Λοιπόν...πρώτα από όλα Χρηστός ανέστη! Δεν θυμάμαι...σας το ξανάπα; whatever..... Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο; Λοιπόν, όπως πάντα θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας και αν έχετε κάποιο αρνητικό σχόλιο μην φοβάσται να το πείτε οκ? Μην ανησυχείτε! Κανείς δεν πρόκειτε να σας κρίνει, ούτε καν εγω, γτ...εμ...ποια είμαι εγώ που θα κρίνω εσάς;; Είσται πραγματικά υπέροχοι το ξέρετε? Τέσπα...

Ο Harry γιατί άραγε τα πήρε τόσο? Για ποια κοπέλαμιλούσε με τον Liam? Λέτε αν αποκαλυφθεί ο έρωτας του για αυτήν να μπερδευτούν περισσότερο τα πράγματα? Και μην ξεχνάτε! Ο Max παρακολουθεί... Και από ότι έχετε καταλάβει θέλει να διαλείσει τη ζωή της Perrie. Ποιος είναι καλύτερος τρόπος να το πετύχεις αυτό από το να αρχίζει να μοιράζει μυστικά....οκ...πρέπει να σταματήσω τα spoilers...

Love ya sweeties! xoxoxoxo

Amnesia 2: Ξαναχτίζοντας το παρελθόνWhere stories live. Discover now