0.5

2.1K 45 32
                                    

"Ne yapacağız burada?" Sorduğum soruya omuzunun üzerinden bakarak cevap verdi. "Seni sikeceğim, nasıl fikir?" "Ohohoh yavaş reis." dedi düğmelerini iliklerken bir çocuk. "Ekmişsiniz dersi bakıyorum da?" O çocuk konuşurken, Deniz'in umurunda değildi. Herkes için ayırtılmış küçük kabine girmemi söyleyince o çocuk Deniz'in kolundan tutup döndürdü kendine. "Dokunma lan!" dedi deniz bağırarak.

"Tamam gel çıkalım hadi Deniz." dedim gözlerine bakarak. O çocuk bir anda Deniz'in dudaklarına yapıştığında itmeye çalışıyordu deniz onu. Zar zor ayrıldığında "Siktir git lan!" dedi dudağını silerek. O çocuk ters ters bakıp gitti. "Vay yeni kişiler bulmuşsun." dedim kabine girerken. "Aptal aptal konuşma Cemre" dedi gözlerime bakarken. Dolu gözlerimle oturdum tekli koltuğa. Kapıyı kapatıp girdiğinde bir tutam saçımı kulağımın arkasına koydum ve kafamı eğdim. Nefesimi vererek yere bakarken "Lan mal." dedi eğilirken "Cemre?." şaşkınlıkla bakıyordu bana.

"Ya Deniz." dedim mırıldanarak. Ellerimden tuttu, saçlarımı kulağımın arkasına koyduğunda ağlayarak bakıyordum ona. "Neden ağlıyorsun?"

"Aldatınca ne geçiyor eline? Yani onda bulup da bende bulamadığın şey ne?" Gözlerimi silip baktı. "O kız babamın hizmetçisi." Kaşlarım anında çatıldı. "Ne?" Kafasını salladı. "Evet." dedi gözlerimden düşen yaşları silerken. "Sen babanla küs değil misin ayrıca ne alaka?"

"Evet, babam bizim hakkımızda yani seninle benim hakkımda bir şeyler hatta çok şeyler söylüyormuş, konuşuyormuş, konuşturuyormuş. Onu öğrenmek için bu kadar yakın davranıyordum." Ellerini çekip "Yakın davranıp laf alışverişi yaptıracaksın arada?" Kafasını salladı. "Aynen."

Çatık kaşlarımla bakıyordum gözlerine "Aptal." dedim yüzüne tokat atarken. "O kızların yanına neden gittin?" Ağlayarak ona bakarken yaklaşıp sarıldı sıkıca. "Sarılma, bırak sarılma!" İtmeye çalışırken bedenimi saran kollarını çekmiyordu. "Sana yemin ederim o orospu çocuğunu düşürmekten başka istediğim bir şey yok." Geri çekilip baktı gözlerime.

"Yalan söylüyorsam eşekler siksin beni." Burnumu çekerek kafamı çevirdiğimde ellerimden tuttu. "O çocuğu neden öptün!?" Anlık gelen sinirle ona baktığımda kaşlarını çatarak baktı gözlerime. "Amına koyayım o soktuğumun gayı geldi yapıştı görmedin mi?!" dedi ayağa kalkarken. Öyleydi evet. Ama şu an onun beni sinir ettiği gibi benim de onu sinir etmem çok hoşuma gidiyordu.

"İzin vermeseydin?" Gözlerini kapatıp kafasını ellerinin arasına aldı. "Allah'ım sabır ver!" Güldüğümde kafasını eğip baktı bana. Alnındaki kalın damarı belli oluyordu, aşırı fazla sinirlenmişti yine. Kollarından çektim sarıldım ona. "Beni öpmedin öyle." dedim sinir etmek için. "Çok pis söveceğim, az kaldı." dedi geri çekilirken. "O kızla da konuşmayacaksın bir daha! Erkeklerle ya da kızlarla öpüşmeyeceksin! Sadece bana güleceksin tamam mı!" Önümde eğilmiş ellerim yanaklarındayken bakıyordum ona. "Tamam, tamam..." dedi sakinleşmeye çalışırken. Burnumu çektim, elimin tersiyle gözlerimi sildiğimde gülümseyerek konuştum.

"Öpsene beni." Güldü kafasını çevirip. Kaşlarımı çattığımda gülerek döndü bana. "Gel, gel." dedi ellerini yanaklarıma koyarken. Yaklaştı ve yavaşça aldı dudaklarımı dudaklarının arasına. Gözlerimi kapatıp ellerimi ensesine sardım.

Belimi sarıp kucakladı ve koltuğa oturup kucağına oturttu. Kalçamdan kendine çektiğinde ısırarak öpüyordum dudaklarını, hem sinirimden hem de çok sevdiğimden... Yavaşça dudaklarımı dudaklarından ayırdığında alnını alnıma yasladı. "Ağlamak yok, tamam mı?" Kafamı salladım. Bir süre derin nefes alıp verdi. Nefesimi toplayınca "Bir daha." dedim arsız gibi. Hayır diyemeyeceği bir şey olduğu için zevkle öptü dudaklarımı tekrar.






İyi geceleeerrr 💗🧚🏻‍♂️💗🧚🏻‍♂️💗💗

Anonim bitince nasil bir sey istersinizzz? Şiddetli, şiddetsiz fark etmez benim için dlpwndnfemkxc

Bay Sevgilim :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin