0.7 (+18)

3.6K 44 22
                                    

Bir anda beni yatağa ittince nefesim kesildi.

"Napıyorsun..." dedim nefes almaya çalışırken.

Yatağa çıktı bacaklarımı ayırıp eteğimi yukarı çekti ve eğildi kadınlığıma. Gözlerimi kapattım nefes almayı unutmuş gibi öylece dururken dudaklarını bastırdı ve ardından burnunu sürttü. Nefesimi verdim ağzımdan. Burnunu sürterek kasıklarıma çıktı ve kiyafetimin üzerinden devam ederek karnımdan göğüslerime çıktı, orada da oyalandıktan sonra boynuma çıktı bir eli göğsümde diğer eli bacağımdayken. Ağzımdan hızlı hızlı nefes alıp verirken kafasını kaldırıp sırıttı. "Sakin ol." Elimi göğsümdeki elinin üzerine koydum.

"B-bir anda şey yapınca şey oldum..." dedim kekeleyerek.

"Ne oldun?" dedi gülerek.

Derince iç çektim ve nefesimi verip onu döndürdüm. Ben üzerine çıktığımda memnunmuşcasına gülümsüyordu. Ellerimi göğsünden kasıklarına sürterken kafasını eğmiş bakıyordu bana. Karnına eğildim, burnumu sürterek kasıklarına indim sonra da erkekliğine indiğimde elini saçlarına koydu. Dilimi çıkarıp üzerine sürtermiş gibi yaptığımda nefesini verdi derince.

"Hassiktir..." dedi alt dudağı dişleri arasındayken.

Gülümseyip çıktım dudaklarına. "Sakin ol ya." dedim gülerek. "Ne yaptın sen bana." dedi büyülenmiş gibi. "Senin bana yaptığını." Yaklaşıp öptüm dudaklarından. Altımdan bir şey aktığını hissettiğimde elimi göğsüne koyup destek aldım. Bunu, onu, yapacağımız şeyi düşünmem bile yetiyordu onu istemem için. Üzerindeki ceketini çıkardığımda, üzerimdeki ceketi çıkardı. Telefonuna mesaj gelince kafamı eğip baktım sonrasında cebinden çıkarıp baktım mesajına. O kızdandı.

-Teneffüste arka bahçede buluşabilir miyiz?-

Sırıtıp baktım Deniz'e ve cevap yazdım.

-maalesef benimle sevişmekle meşgul şu anda.-

Telefonu şarja bıraktığımda erkekliğinin üzerine oturttu sertçe. "ıhm.." dedim sessizce.

"Güzelim üzerimizdekilerle sevişemeyeceğimize göre çıkartsak mı artık şunları." dedi bıkkınlıkla.

"Böyle daha güzel ama." dedim sürtünerek.

Nefesini verdi. Ellerini belime getirdi ve baktı gözlerime sarhoş gibi. "Kalkalı 30 dakika bile olmuyor amına koyayım."

"Beni buraya getiren sensin." Bastırdı tekrar beni kendine. "Siktir... Bu sefer istesende bırakmam seni." Ellerimi iki yanına koyup eğildiğimde yapıştı dudaklarıma. Üzerimdeki gömleğin düğmelerini açtı teker teker ve boynuma indi. Oradan da göğüslerime geldiğinde yatırıp çıktı üzerime. Elleri gömleğin içinden karın boşluğumda gezinirken tekrar dudaklarıma çıkıp öpmeye basladı.

Kendini bastırınca ağzına doğru inledim. Bu onun hoşuna gidiyordu ki tekrar tekrar yapıyordu. Dudaklarım dudakları arasında parçalanırken nefes nefese ayrıldı. Ellerini omuzlarıma getirip gömleği çıkardı ve eğildi, göğüslerimi öperken çamaşırımın askılarını aşağıya çekiştiriyordu. Kasıklarım alev gibi yanarken çamaşırımı karnıma indirdi.

Ellerim saçlarındayken ucunu dudaklarının arasına almış emiyordu. O kadar çok hoşuma gidiyordu ki, hem gıdıklanıyordum hem de fazlasıyla istiyordum onu. Birini bırakıp diğerine geçti. Bedenim gerildikçe altımdan akan sıvı git gide fazlalaşıyordu. Kendini yavaşça bastırdı bana. "Ah.." Eteğimi yukarı kaldırıp çamaşırımın üzerinden tekrar bastırdı. Gözlerimi sıktım, böyle yapınca sonuna kadar hissediyordum onu, içimde olduğunu düşününce tüylerim ürperiyordu.

Bay Sevgilim :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin