2.2

1K 30 13
                                    

"Huhhhuuuh?" Omzundan destek alarak sırt üstü döndürdüm. Gözlerini açmaya çalışırken adem elmasından öpüp baktım ona. "Günaydınız Beyefendi!" Yutkundu ve gözünü ovuşturup baktı bana. "Noldu?" dedi uyanamamış bir hal ile. "Sabah oldu aşkım." Kafasını çevirip baktı odaya sonrasında tekrar bana baktı.

"Bu ne?" dedi üzerimi gösterirken. "Kıyafet?" Nefesini verdi. "Onu ben de biliyorum, neden değiştirdin üzerini?" Oflayıp üzerindeki pikeyi çektim. Onu kaldırmak için ellerimi uzattığımda ellerimi tutup beni yatırdı ve yarı üzerime çıkıp baktı gözlerime. "Kahvaltı-" Sözümü kesip konuştu. "Bu evde benden hariç iki erkek daha var. Üzerindeki bez parçasını değiştireceksin bu yüzden." Burnumdan güldüm. "Kıskanıyorum desene kısaca."

"Kıskanıyorum amına koyayım, şortu da şu crop mudur nedir onu da değiştireceksin." dedi ve konuşacağım an konuşmama izin vermeden tekrar konuştu. "Hemen, şimdi!" Oflayıp baktım ona. Uyarıcı bakışları göz bebeklerimi delip geçerken kalktım ve kapıyı kapatıl açık olan bavuldan Deniz'in tişörtü ve şortunu çıkarıp geçirdim üzerime. Beni izlerken şortun ipini sıkıca bağlayıp ona döndüm. "Oldu mu?" Kafasını sallayıp kalktı ve yanıma gelip belimi kavradı. Evet her hareketi içimde kelebek etkisi yaratıyordu..

Boynumdan öpünce gülümseyerek kapattım gözlerimi. "Çok güzel oldu." dedi sessizce. Geri çekildi gözlerime bakarak. Koltuğa doğru ilerlerken gözlerini ayırdı, üzerindeki tişörtü üzerine geçirdi ve çıktı salondan. Sırıtarak zıplaya zıplaya tekrar mutfağa gittim.

🥳🥳

"Hakkımda böyle şeyler söylemen üzdü evlat." Yankılanan ses ile arkamıza döndüğümüzde Nuri Dede tam karşımızdaydı. Deniz babasının kasasının içindeki dosyaları alırken karşımıza çıkması hiç iyi olmamıştı. Dosyaları çantanın içine atıp omuzlarına taktı ve elimi tuttu. "Üzülmen umrumda olsaydı söylemezdim, değil mi?" Dedesi güldü ve elindeki bastonu Deniz'e uzattı.

"Tek istediğim sana yattım etmekti." dedi ikimize bakarken. Deniz alaylıca güldü. "Yalan söyleyerek mi?"

"Yalan söylemedim!" dedi inkar ederek. Deniz kaşlarını kaldırıp kafasını başka bir yere çebirdi. "İyi niyetimi suistimal ettin."

"Tamam, şimdi çekilirsen gideceğiz." Deniz'in onu umursamaması batıyordu sanki ona. Bunca yıl sonra hapisten çıkıp ilk Deniz'in yanına gelmesi farklı şeyler illa ki düşündürtüyordu.

🤍🤍

"Oh be!" diyerek geriye yaslandığında ben de sonunda kıyafetlerimizi dolaba yerleştirmeyi bitirmiştim. Yeni evimize gelmiştik, eskisinden çok güzeldi ama eski evimizin daha ayrı bir yeri vardı bende...

Bavulları kapatıp yerine koydum ve yanına gittim. "Oldu mu?" Suyunu içerken kafasını salladığında gülümsedim. Kooocaman holding'i resmen üzerine almıştı. "Aldım, hepsini üzerime aldım!" dedi gülerek. Kalkıp sıkıca Sarıldı bana. Alnımdan öpüp geri çekildi. "Şefim? Bu gün menüde ne var?" dedim ona gülerek. "Bugün menüde Cemre var." diyerek boynuma sokuldu. "Ya acıktım ama ben-" "Bende." dedi geri çekilerek. "Ama ilk önce temizlik!" dedim işaret parmağım ile yerdeki paspası işaret ederek. Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup paspası eline aldı.

...

"Huhh yoruldum amına koyayım ya." Elinin tersi ile alnını silip baktı bana. Elimdeki kocaman şişeyi alıp içti. "Ayrıca susadım" diyerek devam ettiğinde burnumdan gülüp baktım ona. "E bende içseydim ama?" Şişeyi masaya bırakıp kafamı sardı sıkıca. Başım tam kalbine geliyordu... "Çok özledim. Çok!" Sanki bir şeyi çok tatlı bulduğunuzda yemek veya ısırmak istersiniz ve çığlık atarsınız ya aynen öyleydi şu an. "Ya her saniye yanındayım zaten." Geri çekilip baktı bana.

"Ne yani, sevgilimi sevemez miyim ben?"

"Seversin deee.." Utanmış gibi ona bakarken elimdeki paspası alıp kenara attı ve beni bir anda kucaklayınca tiz bir çığlık attım. "Banyo yapalım." dediği şeye kahkaha atarak güldüğümde sırıtarak bakıyordu. Ellerimi yanaklarına koyup dudaklarından öpüp geri çekildim. "Şapşal seni."




Heheeyy

Buna yazıcak pek bi şey kalmadı yaa

Sıktı sanki biraz daa

Bi kaç bölüm daha atıp bırakırım herhalde artıııkk 👍🏽🤍

İyi geceler 💗

Bay Sevgilim :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin