0.9

1.4K 34 7
                                    

"Abicim anlamıyor musun? Ayağımla vurdum taşa o da tesadüfen sizin araca çarptı."

"Önceki günde taşla arabam kırılmıştı bu da mı tesadüf evladım?"

Sinirle kafasını çevirdi "Senin beynini sikeyim ben." dedi mırıldanarak.

Geçenlerde Deniz'in attığı taş arabaya gelmişti bizi kovalayan adam şikayetçi olmuş bizden ve o yüzden karakolda durumu açıklamaya çalışıyorduk. "Amcacım senin arabanın camlarını kıran biz değiliz."

"Sizsiniz o gün arabamı kırmak için geldiniz biliyorum!" Gerçekten de küfür edilecek kadar vardı. "Tamam şahsı bulduk arkadaşlar. Siz evlerinize gidebilirsiniz." dedi elinde dosyayla gelen polis adam. O adama kapak yapmamak için zor tutmmuştjm kendimi. "Ama bunlar-" Adam bizi vermeyecekmiş gibi söylenirken polis kafasını salladı. "Amcacım bulduk suçluyu tamam. Gençler sizin şuraya imza atmanız gerekiyor, yorduk sizi kusura bakmayın."

"Yok ya ne kusuru!" dedi deniz sinirlendiğini belli ederek. İmzalarımızı attıktan sonra çıktık karakoldan.

🤠🐢

Banyodan çıkmış üzerimde bol bir crop ve altımda da çamaşırımla yatıyordum. Telefonda gezinirken Deniz çıkmıştı banyodan. Karşıdaki gardıroba ilerlerken gözlerinin üzerimde olduğunu hissediyordum. Gözleri üzerimde olsun diye giymiştim zaten. Dolabın önüne geçti kiyafetlerini ararken sırtına bir kez daha aşık olmuştum. Sırtı, kolu, eli,boynu, dudakları, kokusu ve sayamadığım binbir özelliğine aşıktım...

Beline bağladığı havlusunu bıraktığında gözlerim kaydı ona. Boxerini giyerken "Götünü yediğim." dediğimde güldü.

"İlla bir yerimi yiyeceksen daha güzel yerlerim de var güzelim." Yandan yandan bakarken güldüm. "Aklın fikrin orada ya." Eşofmanını da giydi elindeki havluyla saçlarını kurulayarak yanıma yürümeye başladığında telefonu kapatıp karnıma koydum. Yatağa çıktı bacaklarımı ayırdı ve eğildi üzerime. "Neden giyinmedin?"

Seni baştan çıkarmak için.

Omuzlarımı kaldırdım. "Terliyorum." Sorarcasına kaşlarını kaldırdı ve telefonu eline aldı. "Beyaz çorap?" Söylediği şeyle kahkaha attım.

"Ya valla sen söyleyince fark ettim."

"Çıkart." dedi çatık kaşlarıyla.

"Üşüyorum."

"Terliyordun?"

"Sorguya mı çekiyorsun sen beni?"

"Çekiyorum, çıkart o çorapları."

Omuzlarımı silktim "Hayır."

Ellerini ayaklarıma götürdüğünde ayaklarımı beline sardım. "Cemre." dedi sinirlenmiş gibi. Onun beyaz çoraba zaafı vardı ilginç bir şekilde. Beyaz çorap giymiyordu giydirtmiyordu. Gerçekten giyince deliye dönüyordu. "Çıkartır mısın?"

"Uyusak mı?" dedim konuyu değiştirmek için. Nefesini verdi. Aşağıya baktı ve eğildi kadınlığıma. Anında nefesim kesildiğinde elinden tuttum. Ters döndü ve kafasını koydu kadınlığımın üzerine. Kalbim sadece saniyeler içinde yaptığı tek bir hareketle küt küt atmaya başlamıştı. Bu normal değildi, gerçekten değildi...

Bacaklarımı omuzlarına koydu telefonla uğraşırken. Bacağımdan öptü ve telefona döndü. "Sustun bi?"

"Hayır." dedim kendime gelmeye çalışırken. Elimi saçlarına koyduğumda sırıtıyordu. Kalbim, lütfen sakin ol. Ben sakin olamıyorum sen ol... Telefonu bıraktı çoraplarıma bakarken küfür edip eliyle gözlerini kapattı. "Hassiktir amına koyayım, azıyorum işte anlamıyor musun? Çıkart şunları."Gülmeye başladım. "Yaa Deniiz." Çıkartmıştı çoraplarımı. Ayaklarımı yatağa koydum ellerini bacaklarıma koydu. "Böyle daha güzel." Yatağa attığı havluyu yüzüne koydum gülerek çekti havluyu. "Hem yatarken çorap mı giyilirmiş?" Gülerek bana döndüğünde kafamı başka bir yere çevirdim.

Elini karnıma koyup boynumdan öptü birkaç defa. Sonrasında kafasını koyup güldü.

🍼🤍

Güneş tam camdan üzerimize vuruyordu. Alnımı alnına yaslamış, bacağım üzerinde seviyordum onu. O kadar güzel uyuyordu ki uyuyuş şekline bile aşık olunurdu. Baş parmağını kaşlarında gezdirdim sonrasında burnunda ve dudaklarında. Kapının çalmasıyla titreyerek uyandı. "Korkma.. Kapı." dedim sessizce. Eliyle kalbini tuttu ve nefesini verdi. O travması geçmiyordu, geçemiyordu. Kalktı üzerini giydi ve gitti kapıya. Altıma şort geçirip kapıya gittiğimde bağırışma sesleri geliyordu. "Kızımı ver bana!" diye bağırdı bir kadın. "Şimdi mi aklınıza geldi?!" Kapıya gittiğimde annemle babamı gördüm. "Cemre..." dedi babam beni süzerken...






OOO BENİİMM GÜNEEEŞ SİSSTEMİİİMMM 😝🥳

Günaydıınnnn

Bay Sevgilim :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin