El salladığımda görmüşlerdi bizi. Yanlarına gidip oturduk. "Napıyon lan." dedi Berke'nin kafasına vurarak Deniz. "Can sıkıntısı."
"Senin yüzüne noldu?" Elimi Mert'in yanağına koyduğumda baktı bana.
"Dayak yedi." Berke'nin dediğine kaşları çatılınca sırıttım. "Acıyor dalga geçme." dedi berkeye bakarak.
Gülerek oturdum yanına. "Sen yanıma gelsene." Deniz söylenirken çantamı koydum masaya. "Ya sabahtan beri birlikteyiz zaten." Dediğim şeye Berke kahkaha patlattı. Gülerek dirseğini mesaya koydu eliyle tuttu kafasını ve göz kırptı.
"Hangi anlamda?" Baktım berkeye boş boş.
"Mal mısın arkadaşım?" Deniz alnını kaşıyarak güldü, diğer tarafa döndüğünde mertte gülmeye başlamıştı. "Ha o sesler ondandı." dedi mert gülerek.
"Ya!" üçüne de çatık kaşlarımla bakarken gerçekten utanmıştım. Konu nasıl buraya bağlanmıştı! "Susacak mısınız?" Berke tekrar güldü. "Bizim de bi susturanımız olsa susarız be cemoş." Yanaklarımın yandığını hissettim. Gerçekten şu an yerin dibinde olmak istemiştim. Deniz ayrı bir yandan sırıtırken gülüş sesleri daha da sinirlerimi bozuyordu. "Gidiyorum ben." Çantamı aldım ve kalktım sandalyeden, ilerlerken Deniz seslendi arkamdan. Sanki sadece ben yapmışım gibi gülüyorlardı bana. Önüme geçip durdurdu beni. "Lan tamam dur nereye gidiyorsun?"
"Cehennemin dibine."
Yanından geçmeye çalışırken karnımdan tuttu. "Tamam bak gülmeyeceğim." derken bile gülüyordu. Kaşlarımı çattım. "Gülüyorsun!" "gülmüyorum." dedi kaşlarını çatarken. "Gülmeyeceksin." İşaret parmağımı kaldırdığımda "Hıhı." dedi gülmemeye çalışarak. Elimden tuttu ve oturduk masaya tekrardan. Berkey'i kaldırıp beni yanına oturtmuştu.
Berke başka bir yere gülmemek için bakarken mert konuştu. "Matematik sınavı olduk, size sıfır yazdı." Denizofladı. "Sikicem bu hocayı ya." dedi sinirle.
"İkiniz de derste olmadığınız için birlikte gelmediğinizi zannetti ve o yuzden sıfır yazdı."
"Yapmayacakmıymış bize ayrı sınav?" Sorduğum soruya kafasını hayır anlamında sallayınca oflayıp Deniz'in bileğinden tuttum. Bileğindeki fuları çözmeye çalışırken bir sandalye çekildi ve Aleyna oturdu denizin yanına. "Napıyorsunuz?" diye atıldı yıllardır arkadaşımızmış gibi. "Sen geldin kötü olduk." dedi Berke.
Dudağını büzdü tatlı olma çabalarıyla. "Denizcim?" dedi Deniz'e bakarak. Elini elinin üzerine koyacakken Deniz'in elini çektim. "Kızım arsız mısın sen?" Bağırdığımda saçını omuzlarının arkasına attı "Sanane ya ben Deniz için geldim buraya." Sandalyeden kalktım. Deniz durdurmaya çalışırken o kızın yanına geçip kaldırdım sandalyeden.
"Defol git buradan, sevgilisi olan birine yavşamaya utanmıyor musun aptal!" Ağlayarak çantasını aldı. "O seni haketmiyor!" Kaşlarımı kaldırdım. "Seni mi hak ediyor?" Burnunu çekerek kafasını salladı. "Aleyna git buradan!" Deniz ayağa kalktığında ağlayarak uzaklaşırken bağırdı. "Tekrar gelicem!"
"Bekliyorum!" diye bağırdımda Deniz bağırdı etraftakilere önlerine dönmekeri için. Oturduk masaya tekrar. "Oğlum ne istiyor bu kız senden?"
"Yarra-" Deniz bana bakınca sustum. Berke gülüyordu yine. Ofladım sinirle, şişenin içindeki suyu ona fışkırttım. "Lan!"
Eliyle yüzünü silerken geriye yaslandım. "Sus." Kafamı geriye yaslayıp saçlarımı arkaya doğru iterken telefonum çalmaya başladı. Masanın üzerinden alıp baktım.Annem arıyordu...
Şaşkınlıkla gözlerimi Deniz'e kaldırdığında çatık kaşlarıyla bakıyordu bana. "Barıştınız mı?" Kafamı hayır anlamında salladım. "Hayır, neden arıyor ki?"
"Açma." dedi ve telefonu elimden aldı. "Neden?" Ona bakarken telefonu sessize aldı. "Ne yaptıklarını biliyorsun hala neden diyorsun. Açacaksın da ne diyeceksin?"
"Ama belki bir şey olm-"
"Sana ne amına koyayım, ne olduysa oldu. Bizi evden kovarken bunlar ne yapacak, nerede kalacak diye düşündüler mi hiç?"
Kafamı hayır anlamında salladım. "O zaman ne bok yiyorlarsa yesinler." Evet öyleydi. Ne onun ailesi ne de benim ailem birlikte olmamızı istememişti. Şiddetli bir şekilde kavga etmiştik. Hem onun ailesiyle hemde benim ailemle 9 aydır konuşmuyorduk. Tamı tamına 9 ay... Birlikte çalışarak ayrı ayrı ev aldık. Ayrı ayrı ev aldığımıza bakmayın genellikle ya ben onda kalıyordum ya da o bende. Deniz'e dedesinden kalan miras ile geçiniyordu, babasındaki mirası da almak için çalışıyordu şu anda. Ben ise 2 yıl önce bankadaki birikim yaptığım parayı kullanıyordum, bazen babamın hesabından bazen kendi hesabımdan. ONA inat çekiyordum parasını ve biliyor muydu bilmiyor muydu hiçbir fikrim yoktu.
•
Öf be yarın okul var hiç gidesim yok
21.36 :)