1.1

1.2K 36 19
                                    

Bir ay sonra

"Ya bende giricem!"

"Hayır Cemre." dedi üzerindekini çıkarırken. "Beraber girelim işte."

"Sonra yürüyemiyorum diyorsun vicdan azabı çekiyorum." gülüp sarıldım boynuna. "Tamam aşkıımm" dedim mırıldanarak. "Olmaz." Beni çekti ve girdi banyoya. Kapısına tekme attım. "Bok!" Su sesi gelmeye başlayınca oturdum yatağa. Neymiş dün girmişmişim, hasta olurmuşum, yürüyemezmişim. Sen çok biliyorsun. Sinirle verdim nefesimi. Gittim kocaman kovayı alıp buz gibi suyu doldurdum içine.

Sen kimsin benimle banyoya girmeyen?

Su dolarken yavaşça kapıyı açtım ve sandalyeyi koydum. Islık çalarak banyo yapıyordu. Su dolduğunda alıp gittim banyoya ve sandalyeye çıktım. Düşmeyeyim lütfen düşmeyeyim.. Duşa kabinin üstünden suyu tam üzerine devirdiğimde bağırdı. "Hassiktir lan bu ne!" Kova elimden düştüğünde tak diye ses gelmişti. "Ananı-"

"Uf sert düştü." Kapağı açtı kafasındaki kovayı çıkardığında kahkaha atmıştım. Ölümcül bakışlarıyla baktı gözlerime. Yakamdan tutup çekti beni içeriye ve kapattı kapağı. Su başımızdan aşağıya akarken gülüyordum. "Kafamı siktin." dedi ciddi bir şekilde. Gülerek sarıldım kafasına. "Özür dilerim." Erkekliği bacağıma çarptığında kafamı eğip baktım. Elini uzun sweatin eteklerine getirip çıkardığında çamaşırlarımla kalmıştım. "Bak işte şimdi boku yedin." dedi gözleriyle gözlerimi yerken. Yaklaştı, dudaklarımdan sertçe öptü çekildi, öptü çekildi. "Bu aralar çok yakışıklı geliyorsun gözüme." Güldü. "Eskiden gelmiyordum yani?"

"Ya hayır öyle mi dedim şimdi ben?" Kafasını salladı. "Peki." kafasını eğdi. "Deniz döverim seni." Kafasını kaldırdı ve yapıştı boynuma. Emip yalarken ensesinden bastırıyordum. "Ihm.." morartasıya kadar uğraştı ve çekildi.

😇😇

"Ya uyan artık ya!" Ofladım. "Acıktım benn."

Beline oturdum ve omuzlarına masaj yapmaya başladım. "Kaşısana." dedi mırıldanırken. Kaşımaya başladım sırtını. Bir süre kaşıyıp çekildim. "Hadi uyan." Kafasını diğer tarafa çevirdi ve "Uyuyorum." dedi. "Of!" Sinirle bağırıp kalktım mutfağa gittim. domates salatalık vb kahvaltılık şeyleri koyup yemeye başladım. Çeri domatesleri ağzıma atarken Deniz girdi mutfağa. "Neden uyandın?" Sırıttı. Geldi dudaklarımın arasındaki domatesi aldı ve yedi.

🫶🏻🫶🏻

Birlikte çıktık dışarıya. 7/24 Denizleydim. Sabah akşam gerçekten. Hiç bıkmamıştı benden. Acaba bıkmış da olabilir mi ki? Ama bıksa sarmaş dolaş yatmayız değil mi? Ya sadece cinsellik için birlikteyse benimle? Ama neredeyse 2 yıldır birlikteyiz olamaz değil mi?

"Deniz."

"He?"

"Benden bıktın mı?"

"Ne?" Kafasını telefondan kaldırıp baktı bana.

"Bıktın mı benden?"

"Ne alaka?"

"Bilmem." Omuzlarımı silktim.

"Neden bıkayım senden amına koyayım, saçma sapan konuşma." dedi telefonu cebine koyarken. Omzumdaki kolundan daha da çekti kendine ve dudaklarını yanağıma bastırdı. "Seviyor musun beni?" Kafamı kaldırıp ona baktığımda bana bakıyordu. "Biraz daha mantıklı sorular sorar mısın?"

"Merak ediyorum. Yani hisler değişebilir, senin de hislerin değişmiştir belki sevmiyorsundur beni, belki soğumuşsundur, belki-" Sözümü kesti ve konuştu. "Ne demeye çalışıyorsun?" Olduğu yerde durup baktı bana. "Hiçbir şey demeye çalışmiyorum merak ediyorum sadece.

"Sevmiyorum dememi mi bekliyorsun?"

"Sevmiyor musun?" dedim gözlerinin icine bakarak.

Ofladı. Kolunu çekti ve yönünü değiştirdi. "Deniz!" Seslendim arkasından. Tamam sorularım saçmaydı ama yani sormak hakkım değil miydi? Arkasından gittim önüne geçip durdurmaya çalıştım. "Tamam bak özür dilerim, Deniz. Özür dilerim."

"Hayır anlamıyorum amına koyayım sevmiyorsan sevmiyorum de. Benim sana olan hislerime neden dokunuyorsun ki!?" dedi bağırarak. Yolun ortasında gelen geçen bize bakarken bileklerinden tuttum. "Yemin ederim sorarken öyle bir niyetim yoktu, sadece gerçekten merak ettiğim için sordum yemin ederim." Ellerini çekti. Burnunu çekip ilerlemeye başladı. "Deniz!" Yanına koştum bir köşeye çekip durdurdum. "Sakin ol, tamam mı? Özür dilerim Allah belamı ver(me)sin ki özür dilerim." Dolu doluydu gözleri, burnu kızarmıştı. "Bak..." dedi ve duraksadı. Gözlerini sildi tekrar baktı bana. "Sen benim kırmızı çizgimsin. Senden vazgeçmeyeceğimi bile bile neden böyle yapıyorsun onu anlamıyorum ben."

Ellerimi yanaklarına koyup baktım gözlerine. "Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim..." Burnumu burnuna sürttüm sildim gözlerini. "Eğer bir daha böyle şeyler düşünüp sorarsan yemin ederim şurada sikerim seni!" Kafamı salladım. "Tamam, tamam..." Sarıldım sıkıca. Boynumdan öpüp sarıldı o da...







İyi geceler 💖

Bay Sevgilim :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin