Sabah
Üzerimdeki pike açıldı ve yattı üzerime. Derince koklayarak öptü boynumdan. Saçlarındaki damlalar yüzüme düşüyordu banyo yapmıştı. Ona inat balkonda yatmıştım, gelip götürmemişti bile. Çikolatayı da yiyememiştim...
Sanırım altında sadece havlusu vardı, çıkıp hemen yanıma gelmişti. Boynumdan birkaç defa öpüp çekildikten sonra yanağımdan öpmek için yaklaştığında kafamı çevirdim. "Uyuyorum Deniz." dedim mırıldanarak. "Saat çok geç oldu ama, uyan artık." Sütyenim yerde duruyordu, görmemesi mümkün değildi ki eli sürekli göğüslerime yakın yerlerde grziyordu. Altındaki havlusunu çekip attığında kafamı eğip baktım ona. Kafasını kaldırıp bana bakınca gözlerine baktım. "Uyuyordun?" dedi göz kırparak. "Sen de en son çikolatayı vermiyordun?" Sinirle sesim yükseldiğinde gülerek elini tişörtümün içinden karın boşluğuma koydu ve yanağımdan öptü.
"Özür dilerim..." diye mırıldandı sessizce. Kafamı diğer tarafa çektiğimde bacağıma değen ıslak erkekliği ile ona döndüm. "Giyin Deniz." Burnunu sürterek geldi ve burnuma sürttü. "Giyinmesem?" dedi nefesini dudaklarıma vererek.
"Dün gece seslerden uyuyamadım lütfen uyumak istiyorum..." Burnundan güldü. "Dün gece yanımda olacaktın var ya..." dedi alt dudağını ısırırken. Kolunu çimdiklediğimde güldü ve dudaklarını bastırdı dudaklarıma. Elini sürterek şortuma getirdi, şortumun arasından tutup çamaşırımla birlikte kenara çekti ve yarıaçık olan kadınlığıma dokundu. "Yapma..." dedim sessizce. Gözlerim kapalı, bileğini tuttuğumda alt dudağımdan öptü. Parmağı klitorisimde buluştuğunda kaşlarımı çattım. "Deniz..." dedim sessizce. Gözlerini kapatıp alnını çeneme yasladı. Parmağını hızla oynatırken nefes alıp vermem zorlaşıyordu. "Okul var.."
"Cumartesi bugun :)" dedi mutlu bir şekilde. Alt dudağımı ısırıp kafamı kaldırdığımda elimle ensesine tutunmuştum. Karnımda tepinen şeylerin gerçekten kelebek etkisi olduğunu hissetmiştim. Gerçekten...
Sessizce inlediğimde sırtına sarıldım. "İhtiyacım var." dedi kulağıma fısıldayarak. "Hep ihtiyacın oluyor zaten. Hiç istediğin için olm- AH!"
"Doğruyu söyleyince ağzıma sıçıyorsun, söylemeyince de sıçıyorsun." Elini oradan çektiğimde tekrar şortuma getirdi çamaşırımla birlikte çıkardı. Tişörtümden belli olsn göğüs uçlarıma eğilip öptü. Elini aşağuya götürüp erkekliğini sürttü kadınlığıma. Elimi alnıma getirdiğimde zevkle sürtmeye devam ediyordu. Rahatlatmasından ziyade fazlasıyla zevk veriyordu. Klitorisimden aşağıya kaydı ve vajinam ile buluştuğunda yavaşça soktu içime. "Ihm.." Boşta olan eliyle tişörtümü yukarı çekiştirirken ellerim omzunda gözlerimi kapatmış inliyordum. Sanki ilk defa yapıyormuş gibi kalbim küt küt atarken gidip geliyordu yavaş yavaş. Bedenlerimizin arasında olan mesafeyi sıfırladı ve dudaklarımı öpmeye başladı. Ellerim yanaklarında dudaklarını öperken tişörtü yukarı sıyırıp elini göğsümle buluşturdu. Dudaklarımdan öperek çekildi ve göğüslerime indi.
🦋🍌
"Hassiktir amına koyayım." Çığlık atarken o küfür ederek gidip geliyordu. Kollarımı yatağın başlığına kelepçelemiş boşalacağım esnada geri çekiliyordu. "Deniizzzz!" "Kucağıma çıkmıyordun az önce?" Tek kaşı havada bakıyordu."Tamam özür dilerim lütfen hadi hadi." Kalçamı kaldırırken gülerek bakıyordu bana. Kendi rahatlamıştı benimle oyun oynuyordu. "Ne hadi hadi?"
"Rahatlat beni de hadi!" erkekliğine değmeye çalışırken üzerime eğildi ve baktı üstten üstten. "Bu kelepçeler iyiymiş ha?" Kaşlarımı çattım. Konuşacağım esnada kökledi. Kelepçeleri çözdüğünde kollarından tuttum. Tırnaklarımı bastırırken sarılıp bağırmamak için dudaklarımı omzuna bastırdım. Bir süre kökledi içimde, seslerim çok fazlalaşınca çıktı içimden ve eğilip diliyle darbeler vurmaya başladı. "Ahh!" kıvranıyordum kafasından bastırırken. Çığlık çığlığa inlerken sonunda boşaldığımda nefesimi vererek kafamı kaldırdım. "Of!" dedim bağırarak. Gerçekten bu hissin hiçbir açıklaması yoktu. Anlatılmaz yaşanırdı...
•
EHEHEYYTTT TENİ TENİMEYLE GELDİM BEEEE
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR CANLARİMM 🌺💙🦋😍