2.1

995 33 9
                                    

Ertesi gün

"Hassiktir.." Kolumdan tutup çekti köşeye. Türkiye'ye gelmiştik hem de sadece 2 saatte. "Noldu?" Kollarına tutunmuş ona bakarken o arkaya doğru bakıyordu. "Şu Nuri denen gerizekalı arkamızdan gelmiş." Elimdeki bir bavulu aldı ve yürümeye başladı. "Gel çabuk." Arkasından ilerledim. Hava alanının dışına doğru gidiyorduk hızla. Gerçekten takip mi etmişti bizi??

Kapının önünde bekleyen taksinin arkasına bavullarımızı koyup arabaya bindiğimizde gideceğimiz yeri söyledik ve oraya doğru sürmeye başladı. Deniz arkaya doğru bakarken derin nefes verdim. Geri gelmiştik, sonunda...

🫶🏻🫶🏻

Berke oha dercesine bakarken kollarını açmış bekliyordu. Koşup sarıldım ona. Mert elindeki poşetle köşeyi döndüğünde küfür ederek geldi yanımıza. "Lan olum siz hani Paris'teydiniz?" Berke'nin söylediğine gülerken geri çekilip Mert'e de sarıldım. Birlikte Mert'in evine girdiğimizde bavulları kenara koyup üzerimdeki ceketi çıkardım. Sanırım bir iki gün burada kalacaktık.

💐💗

"Abi senin ev ne sıcakmış be." dedi Deniz üzerindeki tişörtü çıkarırken. "Heyy!" diyerek ona sarıldığımda kafasını eğmiş bakıyordu bana. "Balkondayız Deniz, giy üzerini." Güldü. "Hava çok sıcak!" dedi sitem ederek. Geri çekilip baktım ona. "O zaman ben de çıkarayım?" Ellerimi tişörtüme getirince tuttu ellerimden. "Başka?" dedi tek kaşı havadayken. Nefesimi verip kafamı karşı daireye çevirdim.

"Oradaki kızlara inat yapıyorsun dimi?" Ensesini kaşıdı. "Yooo?" dedi masadaki kolaya uzanırken. Karşı balkondaki kızlar büyük bir kahkaha attığında Berke ile Mert sırıtıyordu. "Allah var 3'ü de güzel yani." dedi Mert oraya bakarken. Deniz boğazını temizlediğinde nefesimi verdim. "Döverim üçünüzü de." Berke gülmeye başladı. Yandan yandan oraya bakan Deniz'i görünce gözlerini diğer tarafa çevirdi. "Biz geri mi gitsek Paris'e ne yapsak?" Sinirli bir şekilde sorduğum soruya Deniz kolunu omzuma atıp öptü yanağımdan.

"Yok, memleketimi seviyorum." Ona dönüp baktığımda Berke kahkaha attı. Omzumdaki elini tutup tırnaklarımı bastırdım eline. "Kaşınma." dedim sessizce. Tek dudağı yukarı kıvrıldı ve kafasını daha da yaklaştırdı. "Kaşısana." Gözleri dudaklarımdan gözlerime çıktığında Berke öksürdü. "Öhhm! Biz kalksak mı napsak?" Gözlerine bakarak geri çekildiğimde bir kahkaha daha attı şu 3 paçoz! Tekrar Deniz'e döndüğümde göz kırptı. "Abartma istersen, giy üzerini o kadar sıcak değil hava."

Dudaklarını ıslattı. "Çok sıcak bence." dedi gözleri dudaklarımdan gözlerime çıkarken.

Ofladım.

Kafamı çevirip oraya baktığımda bir kız tişörtünü çıkarmıştı. "Mert bu binalar neden bu kadar yakın birbirine?" Kızlara bakarken sorduğum soruya Mert gülüyordu. "Bilmem." dedi.

Deniz kolunu belime indirip kendine çevirdi. "Ya sen bana dönsene?" Nefesimi verdim. "2 dakika izin verir misiniz bize?" Mert baktı ikimize de. "Beni benim balkonumdan mı kovuyorsun Cemrecim?" Ayağa kalktım. "Evet kovuyorum kalkın hadi!" Berke kolundan dürtüp kaldırdığında balkon kapısını kapatıp çıktılar balkondan. Deniz'e döndüğümde koltuğa yayılmış oturuyordu.

Tişörtümü çıkartıp attım yüzüne, kucağına oturduğumda yüzündeki tişörtümü çekti. O kızların bize baktığını adım gibi biliyordum. "Bak sevmem böyle şeyleri, zorluyorsun beni buna." Ellerini belime doladı. "Sen? Kucağıma oturmayı sevmiyorsun?" dedi şaşkınca. Kafamı salladım. Ellerimi sırtıma götürdüğümde "Heey?" diyerek tuttu ellerimi.

"Giyiyor musun üzerini?" Kafasını çevirip güldü. Elimi yanağına koyup kendime döndürdüm. "Bakma oraya!" dedim sessizce ama bağırarak.

"Bakmıyorum bir yere!" Elleri kalçama indi biraz kaldırıp sertliğinin üzerine aldığında omuzlarına tutundum. "Kucağı kucak yapan yer burası." dedi göz kırparak. Kaşlarımı kaldırdım.

"Öyle mi?"

"Öyle." dedi gülümserken.

Bir eli belimden yukarı doğru çıktığında diğer eli yanağıma geldi. Yaklaşıp dudaklarımı öpmeye başladığında bir elimi boynuna diğerini yanağına koyup gözlerimi kapattım. Kendimi ona bastırdığımda kaşlarını çatıp nefesini verdi.

"Odamızın olmaması seninle sevişemeyeceğim anlamına gelmiyor?" Gözlerimi büyütüp oha dercesine baktım ona.

"Her yerde seni sikebilirim." dedi koltuğa yatırırken.

"Sen fazla terbiyesizleştin sanki?" Güldü.

"Sadece ben mi?"

Tişörtümü üzerime giydirip gülümsedi. "Ben de öyle düşünmüştüm." Üst dudağımı dudakları arasına aldı ve kısa bir öpüşten sonra çekilip tişörtünü giyerek girdi içeriye.

🤍🫀

"Rahat dur artık." Eli tişörtümün içinden karnıma dokununca elini tuttum. "Gıdıklanıyorum Deniz." Kıvranarak ona döndüğümde elini belime yerleştirip gülümsedi. "Şu balkonda yaptığını tekrar yapsana bi." Elini tutup çektim. "Çok beklersin." Ona sarıldığımda eli üzerimdeki cropu yukarı çekiştiriyordu. Nefesimi verdim. Onu yatırıp üzerine çıktım ve kafamı boynuna koydum.

"Uyuyalım sevgilim..." dedim mırıldanarak. Pikeyi üzerimize çekip kollarını sardı bedenime.

"Uyuyalım sevgilim..." Gülümseyip kapattım gözlerimi. Çok geçmeden mis kokusuyla uyuya kalmıştım zaten..


Romantiklik=Ben 🥴💪🏽

İyi geceler 🫶🏻💗

Bay Sevgilim :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin