XII🍊 (M)

8.3K 462 421
                                    

Merhabalar güzelliklerim🍊

Şey bölümle karşınızıydayım. Fazla aldırış etmeden okuyunuz. Çünkü smutu asla beceremiyorum.

Bu konuda gelişemiyorum. Çünkü fazla smut okumuyorum. Porno izlemek çabam ise 30.saniyede son bulmuştu. Kısaca seks ile ilgili bir bok bilmiyorum.

Smut sessizliği olmasın ama. Trip atarım yoksa👉👈🥺

Not*
Omegaverse evreninde Omega'lar birliktelik zamanı deliklerinden sızan Omega sıvıları kendilerine has kokuya ve tata sahipler. 'Iyy, iğrenç, tiksindim, kustum' gibi yorumlar istemiyorum.

Sınır:200 yorum








Jimin’in duyduğu ile gözleri açılırken sırıttı Jungkook. Siyah hanbokun ön kısmı açık olduğu için teni Ay gibi parlıyordu. Bu Omega için görsel şölendi.

“Balkona geç sevgili eşim. Tacımı çıkarıp geliyorum”

Omega hemen başını sallamıştı. Temiz hava solumaya ihtiyacı vardı. Utancından, heyecandan kıpkırmızı kesildiğine yemin edebilirdi.

Balkona çıkıp iki elini de soğuk taşa yaslamıştı. Ay tüm ihtişamı ile parlıyordu. Yıldızlar etrafında dans ederken muazzam bir görüntüydü.

(Gece olduğunu varsayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gece olduğunu varsayın. Ay da var tamam mı?☺)

Hafif rüzgâr dalgalı turuncu saçları okşarken derince nefes aldı. Bu rahatlamasına sebep olmuştu.

Jimin bu huzurlu anın gerçekliğine inanamadı o an. Çünkü Park sarayında lanetli olarak anılıp çürüyeceğini zannediyordu. Veya daha fazla dayanamayıp kaçacağını, gizli bir kimlikte yaşamak için savaşacağını. Bunun için bir Alfa gibi tüm savaş tekniklerini öğrenmişti zaten.

Fakat Jungkook ile tanıştığından bu yana tüm varsayımları değişmişti. Öyle ki, şimdi Jeon Alfa’sı, Jeon Kralı ile evliydi. Üstelik bu gece ilk geceleriydi. Bu düşünce ile dudaklarını ısırırken belinde kemikli eller hissetti.

Jungkook onun rahatlaması için içeride oyalanmıştı. Ne kadar da zarif bir düşünce...

Küçük olanın sırtını göğsüne yaslayıp belini sıkıca tutarken Jimin’in başı omzuna düşmüştü. Omega başını hafif eğip Alfa ile bakışlarını buluşturduğunda derince yutkunmuştu. Alfa’sı fazla çekiciydi. Keskin çene hatları...

Jungkook başını eğip burnunu beyaz boyna sürterken titredi Jimin. Soğuk taşa yaslı olan elleri belindeki eller üzerine yerleşti. Boynunu Alfa için daha çok açarken Jungkook bu kez dudaklarını pürüzsüz tene bastırdığında gözleri kendiliğinden kapanmıştı.

Jungkook’un öpücükleri ıslak hal aldığında kendini ona bastırdı. Alfa’nın bembeyaz boyun üzerindeki dudakları arasından memnun mırıltı dökülürken Jimin dudaklarına işkence etti.

Scar JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin