XVIII🍊

5.1K 422 248
                                    

Hiii my orange flowers

Nasılsınız? Dersleriniz? Umarım iyisinizdir.

Bölümü kontrol etmedin. Umarım seversiniz.

Siz benim nazımı çekince benim içim bir hoş oluyor🌸🤧🥺😭🤭👉👈
İçim içime sığmıyor. Böylece size hep trip atasım geliyor.

Sınır:200 yorum







































Jimin balkonda oturmuş güzel manzarayı seyrederken burnuna dolan okyanus kokusunu hissetti. Bakışları yukarı çıkarken ona gülümseyen eşiyle yüzünde çiçek açtı.

“Portakal çiçeğim? Ne yapıyorsun burada?”

“Hiç öylesine düşünüyorum”

Jungkook onu kaldırmış, kendi oturmuştu. Ardından bacağını pat patlayıp oturmasını işaret etmişti.

Jimin hiç düşünmeden kucağına çıkıp göğsüne sığınmıştı. Burnunu Alfa’nın göğüs arasına sürtüp derince kokuyu solurken Jungkook onun saçlarına öpücük kondurmuştu.

“Nedir beynini kurcalayan? Söyle beraber bir çözüm bulalım”

Omega kocasının şefkatli sesine sarhoşça gülümsedi. Derin iç çekmiş, ardından “Ablamla Jiwoo anlaşıyor mudur sence? Yoksa yine kavga ediyorlar mı?” demişti.

Jungkook ise dürüst olmayı, aklında dönüp dolanan soruları sordu.

“Bence tartışmıyorlar. Aksine ikizin çoktan onun etrafında pervane olmuştur.

Jiwoo’yu seviyorum. Hoş kız, sevecen. Ama davranışlarına bir türlü anlam veremiyorum. Ya öyle ya böyle. Çözemiyorum davranışlarını.

Evet Elizabeth ile beni burun buruna görmüştü. Fakat yaptığımız tek şey kurtlarımızı yarıştırmaktı. Üstünlük kurmaya çalışıyorduk. Yanlış anladığını söylememize rağmen doğru olmayan imalarda bulundu. Bir başkası olsa haddini bildirmiştim açıkçası. Sadece senin kardeşin olduğu için göz yumdum her imasına”

Jimin Jungkook’un gündeme getirdikleri ile derince nefes verdi. Eşi Park Krallığından dönerken uzun yolda her şeyi anlatmıştı. İkizinin olayı yanlış kavrayıp Jungkook’a ve ablasına uygunsuz imalarda bulunması onu mahcup hissettirmişti.

“Jungkook, Jiwoo kurduyla barışık değil. O yüzden böyle”

Alfa duyduğu ile afallarken sadece “Ne?” nidası ağzından dökülmüştü.

“Omega kurdunu reddetti hep. Kurduyla savaş hâlinde ve bu onu çığırından çıkarıyor. Fazla agresif, fevri. Ne dediğini kendi bile bilmiyor. Sinirlendiği zaman kaç defa kendine zarar verdi Tanrı bilir. Bir keresinde yumruğunu aynaya geçirmiş, elini parçalamıştı”

Jungkook eşinin hüzünle sesine karşı onun başını kaldırmış, yanağına öpücükler dizmişti.

“Bebeğim, eğer kurdunu kabullenmezse ölebilir. Bunun farkında değil mi?”

“Kaç defa söyledim. Ama hep Omega olmaktan nefret ettiğini söyleyip içindeki kurda savaş açıyor”

Jungkook Omega’nın saçını okşarken onu rahatlatacak cümleleri sarf etmişti.

“Onun Omega’sını kabullenmesinin tek yolu Hoseok bence. Hoseok onu seviyor ve eğer Alfa’sının Omega’sına ilgi duyduğu hissederse kurduna sempati duyar ve onu kabullenir. Bunu düşünme artık. Ben Hoseok ile konuşurum”

Scar JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin