Jimin bir şiş karnına bir de uzun merdivene baktı. Yüzünü buruştururken arkasını dönüp odasına ilerlemek istiyordu ki, Yoongi’nin sesini duymuştu.
“Jimin? Bir şey mi oldu?”
Alfa hızlıca ona doğru koşarken Jimin sinsice sırıtmıştı. Dudağını büzmesi yeterdi.
Jimin hamile olduğundan bu yana herkes üstüne titriyordu. Taehyung hamileyken geçerli olan kurallar şimdi Jimin için de geçerliydi. Tüm saray da tetikteydi.
Omega’nın karnı gereğinden fazla büyüktü. Ve bu yüzden çabuk yoruluyordu. Ne zaman bahçeye inse Jungkook kucağında taşırdı.
Ama Jungkook bu sabah erkenden kasabayı kontrol etmeye gitmişti. Sonunda sıkılıp odadan çıkmak istemişti. Fakat merdiveni gördükten sonra hevesinin kaçası gelmişti.
“Bahçeye inmek istedim. Fakat hevesim kaçtı”
Yoongi dudak büzmüş bedene karşı kıkırdamamak için dudaklarını birbirine bastırdı. Yoksa 3 gün trip yiyeceğini biliyordu.
“Niye hevesin kaçtı kardeşim?”
“Kaçası geldi” diyerek omuz silktiğinde ona yaklaşmıştı. Kucağına aldığında gülümseyerek “Biz ne güne duruyoruz küçük beyefendi” demişti.
Alfa dikkat ederek yavaş yavaş merdivenleri iniyordu. Tabi ki, Omega sorularını diziyordu.
“Hyung kocam ne zaman gelecek? Yanında Omega var mıydı kasabaya giderken? Varsa çok güzel miydi?”
Yoongi sonunda gülmesini serbest bırakıp şirin şekilde kıskançlık geçiren Jimin’in sorularına yanıt vermişti.
“Kocan bir saate gelir. Yanında Omega ile gitmedi güzelim”
Jimin ise sinirini unutup bebek gibi gözlerini doldurmuştu.
“Hyung cidden güzel miyim? Güzelsem niye Jungkook benimle sevişmiyor?”
Alfa öylece durmuş, Omega’ya bakmıştı. Dokunsan ağlayacak gibiydi ve dediklerini umursamış değildi.
“Hamilesin ve hormonların yüzünden cinsel isteğin artıyor. Fakat kendini tutman gerek. Karnında bebeğiniz var. Jungkook sana zarar gelmemesi için reddediyordur. Ona çirkin falan gözükmüyorsun yoksa”
Taehyung’un hamilelik dönemindeki azgınlığından bilgili olan Yoongi ona ılımlı sesle anlatmıştı.
“Sen nereden biliyorsun? Hıh! Kardeşin üzülmesin diye böyle söylüyorsun. Nereden biliyorsun Jungkook’un beni çirkin bulmadığını?!”
Omega kesinlikle huysuzdu bugün. Çünkü kocası yanında değildi. Hamile olduğundan bu yana Jungkook dibinden ayrılmazdı. İşlerini bile aksatıyordu. Sonuçta her zaman ona yardım edecek Namjoon ve Yoongi vardı.
“Jiminiee sana küçük bir sır. Omega’lar en çok ne zaman Alfa’larına çekici gözükürler bilir misin? Hamilelik döneminde. Eşin için fazla ağız sulandırıcı gözükürsün. Örneğin Taehyung. Kendimi öylesine zor tutuyordum ki... Ah neyse. Benim de ayarımı bozdunuz cidden”
Jimin ise Alfa’nın boynuna gömülmeden önce kıkırdayarak şakımıştı.
“Bu itirafını Taehyung’a söyleyeceğim. Juana’ya kardeş gelecek. Heheh”
Yoongi bu dediğine gülerken sonunda bahçeye girmişti. Taehyung yere serinmiş örtü üzerinde Juana’yı uyuturken bakışlarını gelen iki bedene çevirmişti.
Kendiliğinden gülümserken Yoongi Omega’yı yavaşça yere bırakmıştı. Ardından eşine ilerlemiş, dudağına öpücük kondurmuştu. Jimin anbean Taehyung’un kızaran yanağına şahit olurken kıkırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scar Jikook
FanfictionYüzündeki yara izinden dolayı herkes tarafından lanetli olarak anılan Presn Park Jimin... Çocuğunu ve eşini kaybedip hayata olan tüm umutlarını yitiren Kral Jeon Jungkook... "...yara izini kusursuz kılmış güzel çehren Portakal çiçeğim" {Jikook} {Mpr...