Hii bebekler. Nasılsınız?
Malum bölüm. Uyaracağım nereden başlayıp nerede biteceğine dair.
Küçük bebeklerim okumasın. Tamam mı? Bak yazarınız 18 olmadan şey bölüm okumadı.
Yorum yapmayı unutmayın. Hâlâ tripliyim🧚♀️☺💅
Sınır: 150 yorum
Taehyung kızının saçını okşarken emziriyordu. Gözlerini parlak elalara dikmişken gülümseme dudak kıvrımlarını terk etmiyordu.
Jimin yanı başında oturmuş, başını Taehyung’un omzuna yaslamışken hayranca bebeği izliyordu.
“Jungkook bir bebeğimizin olmasını istedi”
Aniden sessizliği bozup sesindeki utançla söylemişti. Omega hızlıca dönüp ona bakarken “Kızıma arkadaş geliyor” diye heyecanla şakımıştı.
“Daha sevişmedik ama. Bir haftadır sürekli bir şey çıkıyor. Sen de biliyorsun eğitimde fazlaca yoruluyorlar. Odaya döndüğünde ya ben uyumuş oluyorum ya da o çok yorgun oluyor”
Taehyung gözünü şapırtıyla göğsünü emen kızına dikmiş, ardından yüzüne kondurduğu pis sırıtışla “Sen merak etme. Ben Yungi’me söylerim. Bugün Jungkook’u eğitimden uzaklaştırır” demişti.
Jimin yanaklarına hücum eden kırmızılıklarla minik ellerini yüzüne hapsetti. Arkadaşının arsız özelliği 7/24 aktifti.
“Aniden nasıl sevişeceğiz? Yani saçma soru biliyorum. Fakat önceki sevişmelerimizde bebek konusu yoktu. Şimdi bebek yapmanın bilincindeyken... Ah Tanrım. Ne saçmalamıyorum ben”
Taehyung onun bu telaşına kıkırdarken yumuşak sesiyle onu rahatlatmaya çalışmıştı.
“Bebeğim, lütfen endişelenme. Her zamanki gibi sevişeceksiniz. Sadece sonda içinde düğüm şişene kadar bekleyecek. O zaman zarfında da seni rahatlatacak şeyler fısıldayacak. Gevşe lütfen”
Jimin başını sallarken Taehyung hizmetlisine seslenmişti bu kez.
“Generalin yanına git. ‘Omega’nızın Jungkook’a ihtiyacı var. Bu yüzden talimi tek yürütmenizi istiyor’ de. Kralın odama geldiğinden emin ol”
Hizmetli odayı terk ederken Jimin utanmakla meşguldü. Taehyung sınır tanımıyordu adeta.
“Ne zaman doyacak? 5 dakikadır emiyor”
Jimin merakla sorarken Omega kahkaha atmış, “Jiminiee sence beş dakikada doyar mı? En az 15 dakika sömürecek” demişti.
Ardından duraksamış, bakışları Jimin’i bularak devam etmişti.
“Ne bekliyorsun? Hadi kalk odana koş. Hazırlansana oğlum”
Jimin hızlıca ayağa kalkıp odayı terk etmişti. Az süre sonra kapı hiddetle açılmış, Jungkook telaşla içeri girmişti.
“Sorun mu var Taehyung? Juana iyi mi?”
Kral soruları peş peşe dizerken Taehyung iyi olduğuna dair başını sallamıştı.
“Buraya gel”
Alfa bebeği emziren adama ilerlemişti. Taehyung yüzünde derin tebessüm ile “Ne kadar da masum gözüküyor değil mi?” diye sormuştu.
Jungkook göğüs ucunu çekiştirip iştahla sütünü içen Juana’ya sarhoşça gülümsemiş, eğilip alnına öpücük kondurmuştu.
“Çok güzel. Saf, masum...”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scar Jikook
FanficYüzündeki yara izinden dolayı herkes tarafından lanetli olarak anılan Presn Park Jimin... Çocuğunu ve eşini kaybedip hayata olan tüm umutlarını yitiren Kral Jeon Jungkook... "...yara izini kusursuz kılmış güzel çehren Portakal çiçeğim" {Jikook} {Mpr...