Nasılmış bakalım benim Portakal çiçeklerim?
Finale son bir bölüm. Umarım seversiniz bölümü.
Final bölümü geç gelebilir. Çünkü şahsi problemlerim var. Anlayışla karşılayacağınıza eminim.
Sınırı biraz fazla koyacağım bu yüzden.
Bu arada 'More' efsaneydi. Stream kasmayı unutmayalım. Hoseok'a bakıp çığlık atıyordummmm😋😋
Sınır: 150 yorum (Okunmaya göre az bile. Yalancıktan olanlar geçerli değil bu sefer)
Hafif rüzgâr esintisi Alfanın yüzünü yalarken tebessüm belirmişti dudaklarında. Sabahın daha altısıydı. O erkenden kalkmış, mavi gökyüzünün altında parlayan Krallığına bakıyordu hayranca.
“Tanrım yanımda olduğun için minnettarım”
Dudak kıvrımları hâlâ konumunu korurken odaya geri döndü. Erken kalkmasının sebebi yavrularının süt içmesi için Omega’sının göğsüne yerleştirecek olmasıydı.
Jimin gün içinde ikizlerle fazla yorulduğu için sabah kalkmakta zorluk çekiyordu. Şayet Jungkook da onu uyandırma kıyamıyordu.
Yavaşça beşiklere doğru adımlamıştı. Süt vakitleri geldiği için uyanan ikizler daha uykularından tam ayılmadıkları için anlamsızca bakınıyordular.
Şükürler olsun ki, artık dört aylık olan yavruları gayet sağlıklı şekilde büyüyordular. Jungkook Omega bebeği için endişe ediyordu. Alfa kardeşine göre gelişiminde geri kalacağı düşüncesi onu terk etmezken Hyunmin onu şaşırtmıştı.
Küçük Omega Alfa kardeşiyle aynı seviyedeydi. Jimin’in sütü çok olduğundan ikisini de sık sık emziriyordu.
Önce Hyunjung’u kucağına alıp alnına öpücük kondurmuştu. Toprak feromonlarını almak için derince soludu boynunu.
“Benim güzel kokulu yavrum”
Yatağa doğru adımlayıp bebeğini Omega’nın yanına bırakmıştı. Jimin’i uyandırmamaya dikkat ederek yavaşça geceliğinin askısını aşağı indirerek küçük Alfa’yı dolgun göğüslere yaklaştırmıştı.
Hyunjung göğüs ucunu açlıkla sömürmeye başlarken Jungkook Omega yavrusunu almak için beşiğe yönelmişti.
Omega’nın saçını okşayıp alnına dudaklarını bastırdığında yüzünde yine tebessüm açmıştı.
“Benim güzel kokulu yavrum”
Gardenya kokusuyla mest olurken ailesinin yanına adımlamıştı.
Hyunmin’i de diğer göğüs ucunu emmesi için Omega babasının boş olan yanına bırakmıştı. Küçük bebek tanıdık kokuyla göğüs ucuna yapışmıştı.
Jungkook yatağın köşesine oturup eşinin elini büyük avuçları arasına almıştı. Hayatında bundan güzel manzara olamazdı.
“Tanrı’m bu kuluna sunduğun hayat için minnettarım”
Birisi onun kurduğu cümleyle hiç zorluk yaşamadığını düşünürdü. Değil mi? Sadece Tanrı ve o bilirdi günlerce ağladığı geceleri.
Yavrusunu toprağa verdiğinde yüreği dağlanmıştı. Fakat Jungkook o gün bile ‘Tanrı’m sen her şeyin en iyisini bilirsin. Bugün için şükranlarımı sunuyorum’ diyerek O’na dua etmişti. İsyan etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scar Jikook
FanfictionYüzündeki yara izinden dolayı herkes tarafından lanetli olarak anılan Presn Park Jimin... Çocuğunu ve eşini kaybedip hayata olan tüm umutlarını yitiren Kral Jeon Jungkook... "...yara izini kusursuz kılmış güzel çehren Portakal çiçeğim" {Jikook} {Mpr...