Merhaba güzelliklerim. Nasılsınız?
Ben tripliyim ona göre. Hıh...
Sınır: 150 yorum
Yeni çiçeğime de bakın tamam mı?🥺🌺
Yoongi kapının ağzında bir o yana bir bu yana turluyordu. Kısacık sürede Jungkook Taehyung’u hekim odasına taşımış, Yoongi’ye haber verilmişti.
Jimin ise hiçbiri şeyi aldırış etmeden mutfağın yolunu tutmuştu. Doğumun uzun süreceğini biliyordu ve Jimin o kadar sabredemezdi.
Mutfağa girdiğinde herkes işini bırakıp saygıyla Omega’yı selamlarken Jimin tam merkeze doğru yürümüştü.
“Sadece bir defa soracağım. Prens Taehyung hakkında kim haddine olmayacak laflar söylemiş?”
Sessizlik yer edinirken Jimin devam etmişti.
“Eğer kim söylediyse bir adım öne çıksın. Böylece affedilme şansınız olacak. Aksi takdirde ben bulursam kötü olacak”
Her zaman gülücükler saçan Kraldan eser yoktu. Bu soğukluk hepsini üşütmüştü. Geçen az bir sürü sonra iki hizmetli bir adım öne çıkarken yüzüne tebessüm kondurmuştu.
“Hazırlanın. Mevkiiniz değiştirildi bundan itibaren. Tarlada çalışacaksın. Böylece bir Prensi eleştirecek kadar vaktiniz olmayacak.
Hangi akla hizmet Veliahttın eş seçimini, bebeğinin kime benzeyip benzemeyeceğini tartışırsınız? Her şeyden önce Prensin Kral Jungkook’un kardeşi olduğunu bilmiyor musunuz?
Size mi kalmış eleştirmek? Kralınız, Generaliniz sizlerin-halkının- geleceği için çalışırken siz kim oluyorsunuz da onların seçimlerini sorguluyorsunuz?
Çirkin demek de ne?! Ben çirkin kıyafet, ayakkabı, eşya, kalp tanırım. Ama insan değil!”
İki hizmetli sessizce gözyaşı dökerken biri konuşmuştu.
“Özür dileriz Kralım. Bağışlayın lütfen yanlışımızı”
Omega ağlayan iki bedeni süzmüş, ardından “Tanrı sizi bağışlasın. Ben değil. Şayet siz masum bir bedeni ağlattınız” demişti.
Arkasına bile bakmadan hekim odasına ilerlemişti. Herkes kapının ağzına toplanmıştı. Yoongi’nin endişesi o kadar fazlaydı ki, uzaktan bile hissetmişti.
Gelip çattığında Jungkook’un yanında durmuştu.
“Neredeydin bebeğim?”
“Haddini bilmesi gerekenleri hallettim ben”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scar Jikook
FanfictionYüzündeki yara izinden dolayı herkes tarafından lanetli olarak anılan Presn Park Jimin... Çocuğunu ve eşini kaybedip hayata olan tüm umutlarını yitiren Kral Jeon Jungkook... "...yara izini kusursuz kılmış güzel çehren Portakal çiçeğim" {Jikook} {Mpr...