Bugün 17 mayıs değil 1 Haziran olduğunu varsayıyoruz ;")
Tamam mı?
Merhabalar... Nasılsınız? Dersler falan? Benim dersler canımı alıyor.
Öhö öhö... Önceden uyarıyorum. Neyi uyaracağımı unuttum. Allah kahretsin beni. Neyse.
Sınır: 150 yorum
Ben hâlâ tripliyim hıh 💅☺🥺👉👈
Herkes masadan kalkarken tek oturan Elizabeth'ti. Soğukkanlılıkla et parçasını kesip ağzına atarken ailesi onu hayretle izliyordu.
"Sarah yıllar sonra aşkını görüyorsun. Neden boynuna sarılmıyorsun?
Peki ya sen Sungwon? Bir kadını elde etmek için tahtından ettiğin ağabeyine neden hoş geldin demiyorsun?"
Gençler sadece olan biteni izlerken Park ebeveynleri titriyordu. Geçmişin kalıntıları ağırdı. Elizabeth ise karşısındakinin kim olduğunu artık umursamıyordu.
Jimin Jungkook'un elini sıkıca tutarken ablasına yönelik sormuştu.
"Neler oluyor abla?"
Elizabeth suyundan bir yudum alıp ayağa kalkarken yüzüne tebessüm kondurmuştu.
"Her şeyi taaa en başından anlatacağım Çilli güzelim...
Bundan seneler önce. Park Paul ile Sarah birbirine aşık olur. Uzun bir süre çıkarlar. Sonra bu adam Sarah'ı kardeşiyle tanıştırır.
Gel gör ki, Sungwon ağabeyine ihanet eder. Sarah'a aşık olur. Onunla evlenmek ister. Bunun gerçekleşmesi için de babasının aklını çeler. Ağabeyinin tahtını da, aşkını da çalar"
Paul kızının dik duruşunu izlerken yüzünde buruk bir tebessüm yer edindi. Park üyeleri ise açılmış gözlerle genç Alfa'yı dinliyordu.
"O Sarah ile evlenir. Hesaba katmadığı şey ise Paul ile kadının yaşadığı birlikteliktir. Sarah ilk geceyi beraber geçirmiş süsü verir. Tabi bundan önce locanın izlemesini engellemek için kocasını da ikna etmişti.
Neyse işte. Bu birliktelikten ağabeyim doğar. Park Paul'un, ama herkesin Sungwon'un oğlu sandığı Edward..."
Park Sarah titrerken odayı inletecek derecede bağırmıştı.
"Sus! Konuşma!"
Alfa kız alayla güldü. Saçlarını savurup devam etmişti.
"Sarah bu evladını çok sevdi. Çünkü âşık olduğu adamın çocuğuydu. Ve aylar yerini yıllara bıraktığında bile Paul'a olan aşkı ölmemişti.
3 sene sonra ben doğdum. Beni sevip sevmemek arasında kaldı. Ben de Paul ile kaçamağından doğan bir Alfa idim. Ama kızdım. Bu yüzden tüm dikkatini oğluna verdi"
Sarah öfkeyle solurken kocasının ondan kalır yanı yoktu. Jiwoo ve Jimin yaşananları sorgularken olacakları fark eden yalnızca Jungkook idi.
"Sarah benden kısa bir süre sonra ikiz kardeşlerime hamile kalır. Bu bebekleri hiç istemez. Çünkü sevdiği adamdan değildi bu çocuklar. Hem de Omega oluşlarını da sevmedi. Tabi bu zaman diliminde Kral ağabeyini sürgün eder. Çünkü artık güçlüydü ona göre. Ah bir de babasının vefatını beklemişti"
Kızıl saçlı kadın hararetle Alfa kıza adımlamış, sertçe iteklemeye başlamıştı.
"Sus! Lanet olası kapa çeneni. Nankörlük ediyorsun! Seni hep el üstünde tuttum ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scar Jikook
FanficYüzündeki yara izinden dolayı herkes tarafından lanetli olarak anılan Presn Park Jimin... Çocuğunu ve eşini kaybedip hayata olan tüm umutlarını yitiren Kral Jeon Jungkook... "...yara izini kusursuz kılmış güzel çehren Portakal çiçeğim" {Jikook} {Mpr...