Merhaba güzelliklerim
Acil bana taktik verin. İlaçlar işe yaramıyor. Regl sancısı beni öldürüyor. İntihar etmeme az kaldı.
Sınırı geçtiğiniz için erken geldi bölüm. Ama bu hâlâ size tripli olduğum gerçeğini değiştirmiyor. Hıh☺🤧🥺
Az nazımı çekin tamam mı?🥺🤧👉👈
Sınır: 200 yorum.(1900 kelime yazdım çünkü☹)
(2024'e bölüm anca gelecek yani🙃)Jimin aynada kendini süzmüş, beğeniyle dudağını dişlemişti. Omzuna değen dalgalı turuncu saçları pencereden odaya süzülen günışıklarıyla parlarken pembe renklendiriciyi dudağına yaymıştı.
Mücevherleri minik parmaklarına geçirmiş, parmağındaki evlilik yüzüğüne tebessümle bakarak yerinden kalkmıştı. Odayı terk edip bahçeye adımlamıştı.
Sabahtan bu yana General Yoongi’ye eşlik eden kocasının sesini ta odadan duyuyordu. Çaylak askerler eğitiliyor, aynı zamanda sınıflara ayrılıyordular.
Kendi saraylarına döneli 3 gün olmuştu. Sungwon ve Sarah köye sürgün olunmuş, Nicolas’ı bahane eden ebeveynler kulak ardı edilmişti. Park sarayında her şeyin yerine oturmasıyla geri dönmüştüler. Paul da Park krallığında kalıp Jiwoo, Nicolas ve kendisine ebeveynlik yapmak istediğini söylediğinde Elizabeth reddetmemişti.
Omega ise şimdi yüzünde açan çiçekle merdivenlerden inmiş, bu müddette ona hayranca bakıp selam verenlere samimi şekilde karşılık vermişti.
Saray bahçesine ilerlerken gözüne değen şeylerle tebessüm etti. Taehyung en uzak bölgede-güvenli alanda, yerde bacaklarını kavuşturup otururken karnının üzerine bıraktığı kâseden erikleri iştahla yiyordu. Aynı zamanda askerleri soğuk sıfatıyla eğiten Yoongi’ye bakıyor, arada tezahürat yapmayı da es geçmiyordu.
Namkyun ve Seokjin de ona eşlik ediyordu. Seokjin kitap okumakla meşgulken, Namkyun da erik yiyip yüzünü tatlı şekilde buruşturuyordu.
Gözleri diğer tarafa kaydığında askerleri sınıflara bölme işini kâğıda döken Namjoon gözüne değmişti. Yoongi ve Jungkook ise üzerlerinde askeri giyimleriyle çaylak askerler içerisindeydi.
Yüzüne kondurduğu eşsiz gülüşüyle Alfa’sına adımlamaya başlamıştı. Yakınlaştıkça tüm gözler ona dönerken herkes donup kalmıştı.
“Hey! Dikkatiniz nerede sizin?!”
Yoongi bağırırken askerler hiç de oralı değildi. Kılıç ellerinde havada asılı kalırken gözleri sadece güneş gibi parlayan Omega’daydı.
Jungkook ve Yoongi çatık kaşlarıyla askerlerin baktığı yere dönerken gözleri şokla açıldı. Jungkook gözleri büyümüş şekilde eli ayağına girerken bağırmıştı.
“Arkanızı dönün lan!”
Askerler transtan çıkıp hepsi arkasına dönerken Jimin kocasının yanına varmıştı. Anında Alfa’sının boynuna kollarını dolarken Jungkook onu belinden tuttuğu bedenine sertçe yapıştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scar Jikook
FanficYüzündeki yara izinden dolayı herkes tarafından lanetli olarak anılan Presn Park Jimin... Çocuğunu ve eşini kaybedip hayata olan tüm umutlarını yitiren Kral Jeon Jungkook... "...yara izini kusursuz kılmış güzel çehren Portakal çiçeğim" {Jikook} {Mpr...