| rüyaların gizemi

2.4K 254 138
                                    

。☆✼★━━━━━━━━━━━━★✼☆。

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

。☆✼★━━━━━━━━━━━━★✼☆。

CARMEN Greengrass'ı öpüyordu.

Dudakları o kadar büyük bir tutkuyla onun dudaklarını esir almıştı ki Tom, kendine inanamıyordu. Sanki Greengrass'ı eritip içine katmak istercesine derin bir öpücüğün içinde kaybolmuşlardı.

Kızın yumuşak dolgun dudakları onun sert ve baskın öpüşüne karşılık verirken ince bedenini Tom'a bastırmış, sıcaklığını onunla paylaşmıştı.

Duvara yaslanmış kızın üzerine biraz daha eğildi Tom. Çiçeksi kokusu burnuna dolarken alt dudağını ısırdı, Carmen acıyla inlemişti. Umursamadı, inlemesi hoşuna gitmişti.

Dudaklarından yeteri kadar tat aldığına kanaat getiren Tom rotasını değiştirip Carmen'in boynuna eğildi ve dudaklarını onun boynuna bastırdı. Çiçeksi parfümün en yoğun olduğu yeri bulmuştu dudakları.

İnce deriyi dudaklarının arasına alarak sertçe emerken Carmen inledi ve başını yana atıp ona yer açtı. Elleri onun omuzlarında durmuştu, Tom'u boynuna bastırıyordu.

"Tom..." diye sızlanan Carmen'le dudaklarını çekti ve bıraktığı kırmızı ize baktı. Carmen'in beyaz tenindeki kızarıklığı görmek onu tatmin etmişti.

Kızı belinden yukarıya kaldırdığı anda Carmen bacaklarını onun beline sarmış ve ona tutunmuştu. Tom onu tekrar sertçe duvara yaslayıp dudaklarına kapandı.

Onu öpmekten zevk alıyordu, dudaklarını teninde dolaştırmaktan da. Tatlı sesinden gelen inlemeleri duymaya da bayılıyordu elbette.

Carmen düşmemek için ellerini tekrar onun omuzlarına yerleştirmişti, Tom'un açlıkla ve arzuyla dolu öpücüğüne karşılık veriyordu elinden geldiğince. Belindeki eller sıkılaşıp kendisine bastırınca sarışın kız dayanamayıp Tom'a sürtünmüştü.

Üzerinde hareketlenen vücudu hisseden Tom dudaklarını ondan ayırdığında Carmen ile göz göze geldi. Deniz mavisi gözleri zevkle parlıyordu, dudakları öpülmekten pembeleşmiş ve ıslanmıştı.

Tom onu arzuluyordu, bedenindeki her bir hücre Carmen Greengrass'a sahip olmak ve ona dokunmak istiyordu.

"Niye durdun?" dedi hızlı soluklarının arasından.

"Bundan sonra ne olursa olsun benimle olduğunu bil." Tom onun yüzüne dökülen sarı saçlarını geriye attı tek eliyle. "Gidemezsin, bunu değiştiremezsin."

Carmen'in deniz gözlerinde heyecanlı bir titreme belirse de hemen geçmişti. "Gitmek veya değiştirmek istemiyorum."

"Yalnızca seninle değilim Tom." dedi Carmen. Onu ensesinden kendine çekip yüzlerini tekrar yaklaştırdı Carmen. Bedenini öne iterek tekrar Tom'a sürtünmüştü. Tom alt karnındaki hareketliliği hissetti. "Aynı zamanda seninim."

𝐁𝐈𝐋𝐈𝐍𝐂𝐈𝐍 𝐎𝐓𝐄𝐒𝐈「ᴛᴏᴍ ᴍ. ʀɪᴅᴅʟᴇ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin