Bir varmış bir yokmuş zamanın birinde iki kızın önünde bir cevap için bekleye iki genç varmış, gerçi cevaplar belliymiş ama;
Levent : Hazal benimle evlenir misin?
Fırat : Zeynep benimle evlenir misin?Kızlar birbirine bakıp kıkırdaken "Hayır" demezler mi?
Kızların cevabını duyan gençlere bir kal geldi. Levent ve Fırat önce birbirine sonra kızlara dönüp "Haaa siz ciddi misiniz ya"Zeynep : Şaka şaka sadece yüzünüzün halini görmek istedik.
Hazal: Yüzlerinin haline baksana hahah 🤣🤣
Zeynep : Dimi renkleri bir gitti geldi. 😂🤣
Levent : Oh Allah'tan şakaymış😅
Fırat : Az daha kalbimize iniyordu ee cevabınızı verdiğinize göre gidelim biz kardeşim bunlar bizi istemiyor.
Levent : Aynen kardeşim gidelim
Hazal & Zeynep : Durun ya nereye?
Gençler kızlara dönüp 🤨
Hazal & Zeynep : Eveeeet
Kızlar kardeş gibi büyüdü aynı şekilde erkek tarafıda her iki taraf okulun ilk günü tanışıp ve okulun ikinci senesi aşık olup ve okulun son günü ve okulun bahçesinde evlenmeye karar verdiler.
Tekliften sonra 1 hafta sonra kızlar 2 gün arayla istemeye gidilir. O yaz çifte düğün yapılır herşey mutlu mesut ilerler eeee iş dünyasında Demir ve Aslan aileleri iyice büyür.Günler günleri, haftalar haftaları, aylar ayları ve yıllar yılları kovalar aradan uzun uzun zaman geçer Hazal ve Levent çiftinin altı çocuğu varken bir tanesi daha yoldadır.
Zeynep ve Fırat çiftinin ise beş çocuğu varken altıncısı yoldadır.Zaman geçtikçe Levent ve Fırat bu zamana kadar yedikleri ve içtikleri ayrı olmadığı gibi çocuklarını bir arada büyütmüş ve şirketlerini ortak hâle getirmişler derken herşey tersine dönmeye başlar.
İki kardeş gibi olan arkadaşın arasına bir yabancı girmiş ve onları birbirine düşman etmeye çalışmıştır ne kadar düşman olmasalar da şirketleri ayırıp birbirinden uzaklaşırlar derken girdikleri ihaleler onları daha fazla çıkmaza götürür.
Başka bir yer:
Zeynep'i yıllarca seven evlenmiş olmasına rağmen onu isteyen ve onu saplantı haline getiren biri var.
🧑🦰 : Efendim istedikleriniz hazır.
? : Güzel (Sırıtmaya başlar ) o iki aptalı bir birine düşür ki bende benim olanı alayım.
🧑🦰 : Peki efendim başka bir isteğiniz yoksa ben çıkayım.
? Eliyle git git dedi.
Bir kaç gün sonra
Levent ve Fırat tekrar bir ihale yüzünden karşı karşıya gelirken Hazal ve Zeynep eşlerinin arası ne kadar kötü olsa da beraber vakit geçirmeye çalışırlar zaten eşleri onları bu duruma dahil etmez. Sahilde ikili deniz havası alırken koyu bir sohbet içindedirler.
Hazal : Hayır anlamıyorum ki ne zaman bu hâle geldiler kardeşlerinden daha yakın birbirlerine ne kadar böyle devam edicek.
Zeynep: İnan bilmiyorum biran önce herşeyin düzelmesini istiyorum sadece.
Hazal : Boş ver onları gerilmeyelim biz eee bebişin cinsiyetini öğrendin mi?
Zeynep : İnanmayacaksın ama o kadar erkekten sonra bir prenses katılıyor aileye ee peki senin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Hayat
ChickLitGerçek aile hikayesi, şimdiye kadar yazılanların dışına çıkmaya çalışacam bu hikayeyi yazmamın nedeni bu tarz hikayeler karşıma çok çıktı çoğu gerçekten güzel ama hiç birine kötü diyemem çünkü yazmak gerçekten zor bir iş hikayenin heyecanı ile nokta...