onun bu dediğine tebessüm edip içeriye geçtim evi sadece düz renklerle sade bir şekilde dizayn edilmişti direkt göze çarpan biblolarına baktım gerçekten baya çoktu sanırım bu konuda baya takıntılı
" ne kadar çok biblonuz var "
" hastalık gibi bir şey biblo görünce almadan duramıyorum gittiğim her şehirden her ülkeden topladığım biblolar işte "
" çok güzelmiş "
" beğendin mi " dedi heyecanla
" evet evinize farklı bir hava katmış "
" teşekkür ederim " dedi ardından
" hadi gel biraz oturalım " dediğinde onu takip edip oturma odasına geçip oturduk
" ben üstümü değiştireyim istersen sana da kıyafet vereyim sen de değiştir ne dersin "
" teşekkür ederim ama gerek yok "
" emin misin "
" evet efendim "
" çok resmisin yaa biraz rahatla melisa okul dışındayız "
" elimde değil üzgünüm "
" öyle olsun melisa hanım " diyip gülümseyip kıyafetlerini değiştirmek için odasına gitti ben de koltuğa biraz daha rahat oturup onu beklemeye başladım
ona göre ismimle seslenmek kolaydı tabi ama ben şimdi sana nasıl derya diyeyim benden kaç yaş büyük kadın ama gerizekalıyım ben, senden kaç yaş büyük kadına aşık oluyorsun ama doğru da o ayrı bu ayrı , aslında hiçte ayrı değil hadi imkansız ama sevgili olduk diyelim derya hanım, müdüre hanım, efendim falan mı diyeceksin kendini yavaş yavaş alıştır işte, hem kendisi dedi rahat ol diye dimi melisa, evet evet doğru bence de öyle yapayım.. içimden kendimle yaptığım bu garip tartışma bitmiş müdüre hanım odasındann yanıma doğru gelmişti..
hassiktir çok güzel olmuştu sıradan kıyafetlerin içinde bile nasıl bu kadar mükemmel gözükebiliyor diye düşündüm..
altına şort giyinmiş üstüne de askılı bi bustiyer giyimişti kadın, kadın kış ayındayız neden böyle giyinip hormanlarımla oynuyorsun dedim içimden gerçi evinin ne kadar sıcak olduğunu ben de o an anladım gerçekten evi yaz ayında gibi çok sıcaktı ben ise üstümdekiler yüzünden terlemeye başlamıştım bile" ee hadi kalk bakalım bana yardım edeceksin "
" nasıl "
" çıraklık yapacaksın işte ben yemek yaparken bana yardım edeceksin "
" tamam" diyip gülümsedim bu hoşuma gitmişti inanmıyorum ya birlikte yemek yapacaktık
" sen emin misin üstündekilerle rahat edebileceğine "
" evet "
" bence emin değilsin bak evim çok sıcak bir süreden sonra bu sıcaklık seni rahatsız eder inat etmede sana bir şeyler vereyim giyin "
" ama sizin kıyafetleriniz bana olmaz ki "
" yazıklar olsun sana melisa bana şişko mu demek istiyorsun "
" yok efendim yanlış anladınız fiziğiniz taş gibi " taş gibi mi dedim ben az önce hay benim dilimi kargalar eşelesin
" şey taş derken biz ergenler arasında moda bu kelime ondan dedim yani fiziğiniz gayet güzel benden çok uzunsunuz ya ondan şey yani ondan dedim öyle "
" tamam melisa sakin ol "
" sakinim "
" bustiyerlerim tişörtlerim falan sana olur altına da şortlarımdan birini giyersin olur biter "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM | gxg
Teen Fiction" saçmalama ezgi o benim müdürüm ondan hoşlanmıyorum ayrıca kadın benden 20 yaş büyük " " kadını her gördüğünde tutuluyorsun melisa " " hayranlıktan o " " haa hayranlıktan kadının götüne bakıyorsun yani " . . .başlangıç : 15.04.2022